Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Minä potkasin tuon jo vuosia sitte sohvalle möykkäämään öiks... Toissayönä palo käpy ku se kuorsas niin kovaa että seinän läpi kuulu niin etten saanu nukuttua ja sitte vielä kissa rupes mouruamaan... Kävin länttäämässä kissan äijän tyynylle ja käskin niiden möykätä keskenään... Mun yöunet on pyhä asia... Onkohan Veka joteki vaistonnu sen ku nukkuu automaattisesti niin hyvin??

Haha! Mä oon niin samanlainen! Munki mies on saanu jo pidmän aikaa nukkuu eri huoneessa kun korsaa nii kovin.. Välillä kuuluu jopa makkariin asti se sen kuorsaus ja mäki raivoon, huudan ja kiukuttelen sen minkä ehdin.. Uhkailen myös pois muutolla jos ei asiat ala järjestymään.. Mut meillä kin on vähän sama ongelma että ei se mua tosissaan ikinä ota.. Ja onhan se aika taivaan tosi että en mä tästä mihinkään lähde vaikka niin sanon.. Menee vaan välillä nii hermot että sillon just sillä hetkellä tekis mieli lähtee.. Hei naiset mitäs se YMMI täjän nyt sanois: kato ei tää yhteiskunta nyt vaan näin pyöri että kaikkia voi aina mielyttää = ) ja vaikka mä nyt oon kans tällänen raivo herkkä.

Huomasin just että tosta lopusta puutu vielä että vaikka mä oonki tällänen raivo herkkä nii on toi minun rakas mieheni mua jaksanu jo katella kohta 7 vuotta = ) taisin joskus aikasemmin kirjottaa kin että tähän tää meijän suhde perustuu kun että tää on yhtä vuoristorataa koko ajan = ) ja mä oon aina yllätyksiä täynä eikä musta ota ikinä mitään selvää..

Vittu nyt ottaa aivoon ja ihan vitusti!! Anteeks kielen käyttö näin alkuun,mut oltiin vivin kans käymäs mun "kaverilla" kerroin sille et oon väsyny ku vivi ei nuku kunnolla,mut onneks on kohta neuvola et päästäis unikouluun. Noh sain puhelun klo 20:00 sosiiaalipäivystyksestä. Joku oli soittanu ja kertonu et on huolissaan musta etten pärjää lapsen kanssa ja oon väsynyt.. Vittu ihan oikeesti??!! Siinä juttelin tovin sen tantan kanssa ja sanoin et tää ilmotus on tehty kiusallaan no ei siinä ei nähny huolta,mut ilmotus on tehtävä oman kunnan lasuun ja ne kattoo sieltä onko tarpeellinen..ja tää oli siis kosto siltä kun kukaan ei kuunellu sitä ku sillä oli huolia sen lapsien kanssa nii nyt hän aatteli et hän tekee noin ettei mulle tuu semmonen fiilis ettei kukaan kuuntele ja auta. VITTU VOIN SANOA ETTÄ MÄ KIEHUIN EILEN RAIVOSTA!!

Tiada, olipakurja temppu "kaveriltasi". Onneksu sossussa osasivat suhtautua kuitenkin paremmin.

Ei jestas mitä hommaa!!! Ihan älytöntä muutenkin soitella turhaan lastensuojeluun, kun ois oikeitakin tapauksia... ARGH!!! Mä tiedän kans valitettavan monta tapausta lähipiiristä/suvusta, että on kiusallaan tehty ilmoituksia, jos on ollu aikuisilla riitaa keskenään. Siis aivan lapsellista :(

Itsestä tuntuu monesti, ettei kehtaa edes oikein kenellekään (paitsi yhdelle kaverille ja teille arvon leidit) valittaa tyyliin jos ei oo saanu nukuttua tms, kun heti alkaa se jankutus, että "minä oon nukkunu vielä vähemmän" ja "voi että ku vois olla vielä huonommin" jne... Siis oikeesti!?!? Ihmisiltä puuttuu kyllä yleisesti ottaen kyky empatiaan. Siellä perhekerhossa oli tosin mukavaa, että ne pari äitiä, joiden kans puhelin oli mukavan suoria eikä esittäneet mitään supernaisia :) kyllä mä ainakin voin sanoo, että hermot menee ja väsyttää harvasen päivä, ja jos se on jotenkin väärin, niin sori vaan... Murr!

Minulta oli vauvakuumeetkin loppuneet kun edellinen siis syntyi -04 ja nyt roon myötä niitä tulee taas varmaan vuositolkulla. Mutta kumma kyllä vain syksyisin!

Mä oon jo miehellekin möläyttänyt, että haluan vauvan! Ensin se katto kauhistuneena. Seuraavalla kerralla kommentoi, että katotaan sit ku Jimppu on 2-v (eli vuoden ja neljän kuukauden päästä), niin kuin oli meillä aiemmin puhetta. Viimeisimpänä sano, että voishan sitä kokeilla vaikka vuoden päästä tulisko kaveria. Hmmm, tätä vauhtia oon varmaan kohta paksuna :grin no tuskinpa oikeasti, mutta saattaa tuo toivottu ikäero sittenkin kaventua :)

Vauvakuume on ihan kamala tauti :D sen aikaa pysy poissa, mitä oli raskaana. Heti synnärillä kysyin et joko tehään toine :p katotaan nyt et minkälaine ikäero tulee.. Kolmesta ollaan puhuttu, mut näinköhän se vauvakuume siinäkään kohtaa loppuu :eek: :))

Se on kyllä kauhea tauti ja iskee yllättäen... Vielä pari kuukautta sitten oli sillä mielin, ettei IKINÄ enää toista! Hehe, silloin en ollukaan nukkunu muutamaan kuukauteen kunnon yöunia. Nyt kun oon saanu nukuttua ihan jees (ei tod edelleenkään joka yö mene edes yhdellä imetyksellä), niin heti on toinen ääni kellossa :) tänäänkin aloin lounaalla pillittää, kun mies kysyi, mitä haluan kaupasta niin rääkäsin että "VAUVAN!!!". Talon miesväki katto sillä silmällä, etteivät tuu välttis kauppareissulta takaisin... :grin

Eikö tiada sun miehellä ollut joku vanhempi lapsi? Vai onko se poika?

Kuules ku selvis tästä miehestä semmonen juttu et pelas kahen naisen kaa samaa aikaa ja erottiin eli ollaan taas kaksistaan.

Voi kiesus mua sieppaa tollaset miehet!! :( Jaksuja Tiada!! ❤ Löydät sata kertaa paremman, ei ollu sun ja tytön arvonen mies.

Takaisin