Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Muksut sai mahataudin, että tää on niin mukavaa myötätunto oksentaa niitten kanssa ja oksentaa paskan hajusta. Ihan kun en olis jo muutenkin laatannu tarpeeks tässä.

Yks vähän saman kaltanen tilanne mun miehellä.. se näytti ultra kuvaa sen parhaalle työkaverille ja se tokse vaan että nyytti vaikka se selvästi sano vielä että tollanen olis helmikuussa tulossa.. joko siltä meni asia ihan ohi tai sit se ei vaan halunnu reagoida siihen mitenkään.. ei onnitellu mun miestä eikä onnitellu mua kun nähtiin.. jos asia on nii että se vaan meni siltä ohi nii se on sit oma häpeensä kun sit joskus sen asian tajuu..

Mulla mun vanhemmat (tai äiti) ei halua tietää raskaudesta mitään. Harvoin kun nähdään, äiti vaan kyräilee salaa mun mahaa, mutta ei koskaan kysele vointia tai olenko käynyt neuvolassa tai mitään. Okei, meille jo 5. lapsi tulossa ja jotenkin tuntuu, että varsinkaan mun äidin mielestä perheessä ei saisi olla kahta lasta enmpää, mutta että viisi on jo ihan käsittämätöntä.

Äiti ei tiedä edes, koska vauvan laskettu aika on. Kun ei kiinnosta. Oonkin aatellut olla puhumatta sille raskaudesta sanaakaan. Enpä taida edes kertoa, kun vauva syntyy. Kuulkoon sitten vaikka mun siskolta.

Höh, MinniV... :( Onpa tylsä tilanne sulla. Tuntuu varmasti kurjalta tuollainen. Kyllähän se viides tulokas on teille ihan varmasti aivan yhtä tärkeä ja rakas kuin neljä isosisarustakin.

MinniV, tosi kurja kuulla. :(
Toivottavasti se äitiskin innostuis vähän!

Sent from my iPad using Vau Foorumi

No joo. Oon niin tottunut tuohon äitini kiukutteluun ja siihen, että mitä ikinä minä ja siskoni sitten tehdäänkään niin se on sen mielestä jollain lailla ei-hyväksyttävää. Pelkään, että itestänikin tulee vanhemmiten tommonen pirttihirmu :) Mutta niinkuin Jodelie sanoit oishan se kiva, jos se edes käyttäytyis sillai et uusi lapsenlapsi on tulossa.

Rakastan tytärtäni enemmän kuin mitään muuta koko maailmassa, mutta PLIIS saisinko joskus nukkua?!? Tänään tyttö päätti herätä klo 5. Oon niin puhki, etten tiedä mitenpäin kaataa lasiin juotavaa. Sotkujen siivoaminen aamulla ei ole mun käsitys kivasta puuhasta, vaikka tytöstä oli tosi hauskaa, kun appelsiinimehut lensi ympäriinsä :( Tänään vähän ärsyttää tää väsymys.

Mama88 joo ymmäräärn kyllä täysin mistä puhut. Munkin tyttö on TOSI aamuvirkku :/ nykyään seitsemän herätys on myöhäinen aamu. Viime viikolla heräs kolmena päivänä peräkkäin 4.30, 5.30 ja 4.30. Oli kyllä olokin senmukainen. Oltiin tosin reissussa, et sekin varmasti vaikutti. Tsemppiä aamuun ja päikkäreille yhes tytön kanssa.

Mama88, tiedän tarkalleen mitä tarkoitat, täälläkin menisi niiiiiiiin paljon lisää unta, varsinkin kun neiti yksveetä kiusaa rokotusten jälkimainingit ja puhkeavat hampaat.

MinniV,meille kanssa tulossa nro5.Onhan se ehkä paljon lapsia tän päivän suomessa.Joskus näkee ihmisten naamoilla ilmeen vaihtuvan kun kuuleevat että 4 on ja nyt vielä enemmän kun kertoo että yks tulossa lisää.Mutta ajattelepas joskus sitte joulupöydässä kaikki lapset ja lapsen lapset!!!Joskus leikkimielellä miehen kanssa juteltiin jos meidän jokainen lapsi tekee vaikka 3 lasta niin me saadaan 15 lastenlasta!!!!!Vielä saa vanhemmalla iällä nauttia pienistä sammakkopyllyistä :Heartpink (siis minusta vastasyntyneet näyttä pieniltä sammakoilta niiden pyllyjensä kanssa :) )

Nyt rupeis jo riittää tää nielutulehdus!!!! Sairasloma loppuu tänään ja huomenna ja perjantaina olis koulutus, johon oon ilmottautunut jo ennen kesää ja joka maksoi hunajaa, joten sinne ois kiva päästä. Olo on kuitenkin edelleen ihan hirveä. Kuumetta ei onneksi enää ole (eilen vaan 36,3 eli lähes yhtä inhottava olo kuin kuumeisena). Mutta nyt en saa nukuttua, kun meinaan tukehtua tohon limaan. Haluis vaan levätä koko loppuviikon... :mad:

Nyt on pakko avautua!! Kertokaa ihan rehellinen oma mielipide asiaan. :) Elikkäs.. Mä ja lapsen isä erottiin nyt lopullisesti n. kk sitten. Seksiä en hänen kanssa ole kesäkuun alun jälkeen harradtanut, kiitos pahoinvoinnin jne. Nyt sitten mun joku sisäinen hormoni-himo-hiiri on herännyt viime viikkojen aikana ja mä oon itkua vääntänyt että joudunko mä nyt vähintäänkin ikuiseen selibaattiin, koska oon kuitenki raskaana oleva tuleva yh-mamma niin ei niitä miehiä jonoksi asti ole. No ratkaisu tähän löytyi mun hyvästä kaverista jonka kans säännöt on selvät jne. Nyt se hermojen menetys osuus. Puhuin asiasta luonnollisesti parhaan kaverini kanssa niin tämä alkoi mulle huutamaan että "sä oot raskaana ja sä et voi tuolleen hutsuilla. Sä voit harrastaa seksiä lapsen isän kanssa mutta muut miehet on vastuutonta ja moraalitonta". Mun mielestä tuo oli äärimmäisen loukkaavaa ja kapea katseista. Mitä mieltä muut?

Sent from my GT-I9070 using Vau Foorumi mobile app

Mun mielestäni toi ei ole edes loukaavaa tai kapeakatseista, toi on typerää. Kenenkäs kanssa sit pitäis panna, jos lapsi olis syrjähypyn tulos eikä olis edes varma onko ja minkä syrjähypyn? Varuilta kaikkien isäehdokkaitten vai ei kenenkään ennen dna-testiä? Entäs tuntematomat yhden illan jutut?

Sillä pennulla ei ole sen isän bakteerikantaa vaan geenit ja niihin ei seksi sun kanssas enää vaikuta.

Minusta kaveris puhuu nyt omista puritanistisista arvoistansa joilla sen ei ole oikeutta arvostella muitten tekemisiä. Vastuutonta olis ruveta harrastamaan suojaamatonta seksiä jonkun randomin kanssa, jolta voi saada sikiötä vahingoittavia tauteja. Suojattuna taas sekin on jokaisen oma moraalikysymys eikä kuulu muille.

Minusta näin.

Muokattu viimeksi:
Riipitiin kanssa samaa mieltä. Kaverisi todellakin on, anteeksi nyt vaan, jäänyt arvoineen jonnekin 1950-luvulle. Jokaisella naisella, oli sitten raskaana tai ei, on oikeus päättää ihan itse kenen kanssa harrastaa seksiä, missä ja koska. Kaverit voi olla asiasta omaa mieltänsä, muttei sitä nyt tarttis ruveta moralisoimaan. Ja totuus ainakin omalla kohdalla on se, että seksi raskausaikana tuntuu ihan älyttömän hyvältä, joten siinä mielessä raskaudesta kannattaa ottaa kaikki irti. Enhän mäkään muuten ois viidettä kertaa paksuna :wink Joten antaa mennä vaan, kun oot saanut itsellesi petikumppanin noinkin kivuttomasti hankittua.

Samaa mieltä Riipitiin kanssa! En voi ymmärtää, miten se nyt ois yhtään sen enempää moraalisesti oikein tai väärin heiluttelitpa vällyjä lapsen isän tai jonkun muun kanssa, jos et kerran isän kanssa ole yhdessä. Ihan älytön ajatus...

Älä ota moisesta itseesi. Niin kauan kun pelisäännöt on selvät molemmille osapuolille eikä sellaisia kolmansia osapuolia kuviossa ole, jotka vois tilanteesta jotenkin kärsiä, niin en kyllä löydä tuosta minkäänlaista moraalikysymystä edes pohdittavaksi asti.

Jospa se on vaan kateellinen kun sulla riittää vientiä raskaana ollessakin! :D Mut joo, samaa mieltä edellisten kanssa, jätä ihan omaan arvoonsa moiset höpinät.

Samaa mieltä, mitä muut ovat sanoneet: sulla on oikeus sinkkunaisena pelehtiä kenen kanssa haluat, mutta varo leikkimästä omilla tai miehen tunteilla. Raskaana, kun tunteet heilahtelee päästä päähän! Uteliaisuudesta kysyn, että miten lapsen isä suhtautuu, jos kuulee asiasta? :)

Ystäväsi varmasti ajattelee omaa parastasi ja se vain tuli noin tökerösti ulos. Ehkä hän näki mielessään sut bilettämässä viikko synnytyksen jälkeen ja tuovan kotiin ventovieraita miehiä ;) Kannattaa kertoa ystävällesi, että se, mitä hän sanoi, loukkasi ja selittää, että olet eronnut lapsen isästä, ei hänellä ole enää mitään osaa eikä arpaa sun himojen tyydyttämiseen.

Mulla on kans ollut himot tosi korkeella tän raskauden aikana. Tiedän kuinka tuskallista se on!

Takaisin