Nanna88
Puuhakas puhuja
Tuli sitten 2 jälkeen kotiin eilen.. olin ite sillon makkarissa ja yritin lepäillä parhaani mukaan ja ajatella vaan omaa hyvin vointia.. ei oikestaan puhuttu yhtään mitään.. yks kaveri soitti 5 aikaa ja kysy jos lähen mukaan rannalle ja lähin sit niitten mukaan.. kurkkasin olkkariin ja siellä se nukku sohvalla.. jätin sille lapun et lähin rannalle kaverin kaa.. puol 9 aikaa kun tulin kotiin nii kävin koiran kaa tunnin lenkillä vielä koska sehän ei kykene hoitamaan koiraa sillon kun sillä on krapula.. sit kun tulin taas takas lenkiltä nii menin makuuhuoneseen ja siellä hais vanha viina ja oli todella tunkkanen ilma.. pyysin kiltisti jos se vois avata ikkunan nii vastaukseks sain vaan että avaa ite vaan.. todella törkeetä käytäytymistä sanonpa vaan.. se varmaan luulee että se saa olla mulle vihanen ja että mun pitäis vaan olla kiltisti ja niellä kaikki paska mut ei se ihan nii oo.. oon mäki sille edellen ihan sika vihanen ja koko ajan kaikuu mun päässä se sana huora ja lutka mikskä se mua nimitteli.. mä oon tehny kaikkeni ja pyytäny anteeks nii mä en voi tehä muuta kun nyt vaan odottaa että koska se haluu alkaa puhuu ja pyytää anteeks omaa käyttäytymistä ja ymmärtää sen miten se on mua kohtaan käytäytyny viimeset 2 viikkoo.. Onneks tänään alkaa taas työt nii saa vähän muuta mietittävää ja oon vielä töissä sen yhen työkaverin kaa joka tietää tästä mun raskaudesta nii sen kaa on nii ihana puhuu näistä asioista ja pääsee sille avautuu koska se jos joku mua ymmärtää (se on yksinhuoltaja ja sen x miehellä oli kans alkoholi ja huume ongelmia) istuu kai jopa linnassa kin tällä hetkellä jotain huume kakkuu.. ja oon sille muutenki avautunu meijän aikasemmista parisuhde ongelmista nii se tuntee mut kun omat taskunsa..