Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mä mietin ensin, että ei ole meillä ollut keikkumisongelmaa. Kunnes univajeaivot tajusivat, että ollaan molemmat tuolit ostettu käytettyinä jolloin olivat tietty valmiiksi kasattuja... Joku muu pähkäillyt tuon kasausprobleeman meidän puomesta siis

Minulla ei ole vielä syöttötuolia :eek: hahaha! Itkenkö vai nauranko :-) Siis en sillä itke, ettei tuolia oo. Ei vaan oo tullut mieleen! Meillon 2 sitteriä joista toisen saa istuma-asentoon ja Roosa on tähän saakka maistellut soseita siinä. Maalla miehen luona on 1, siskolta ois tulossa 1 ja mun isin luona on 1 jonka oon joskus aikoinaan ostanut kirppikseltä. Jos en uutta osta niin entisöin sen mikä on ukilla. Se on puinen ja siinon sydän selkänojassa ♡ Mutta kun aion antaa tuon muksun syödä itse niin oisko se ikean muovi-ihme kätevin pitää puhtaana? Kantaisi vaan suihkuun syönnin päälle koko helahoidon, laps mukana ;-) Nyt pitää ratkaista tämä asia. Tai sit vaan unohdan sen aamuun mennessä.

Meilläki syödään toistaseks sitterissä. Sit vasta ku tulee syöttötuolin pehmuste, päästään kokeilemaan kui jäbä istuu tuolissaan :smug:

Että mua ärsyttää!!!! Mulle laitettii kierukka toukokuussa ja sitä ei sit sen kummemmin tarkistettu ku kuulemma täällä päin tarkistetaan vasta 3 kk päästä..noh ette ikinä arvaa!! Mulla ne oli laittanu sen päin vi**ua,konka seurauksena mulla on nyt toistamiseen paha kohtutulehdus ja nyt otettiin just verikokeet ja katotaan raskaushormoonit.. Vittu kiiiiitooooos!!! Ei todellakaan ole toivottu ja todellakin toivon etten oo raskaana! Nii ja kävin eilen ultrassa sen kierukan takia no eipä ollu siellä missä piti otettiin se sit sieltä pois ja odotetaan tuloksia.. Nii ja menkkoja jos alkaa.. Sit ehkä laitetaa uudelleen vitun iso peukku ja itkevä hymiö ei toki satu yhtään eikä vituta!!

Onpa kyllä tympeetä!!! :(

Mä kävin yksityisellä ja kattoi heti ultralla, että kierukka on varmasti hyvin paikoillaan (näytti mullekin). Ois korjannu heti jos ois ollu vinksallaan. Hyvä palavelu ainakin Gynekolla.

En oo kuullukkaa, et sitä kierukkaa jotenkin jonkun ajan kuluttua tarkistettais! Mulla on siis itellä kierukka, enkä oo ollu tai oo menossakaa mihinkää tsekkaukseen!?

Mäki kuulin siitä vasta ku eka tulehdus löydettiin. Oothan varannu ajan tarkastukseen? Niiii mihin :O Että näin.

Mä oon miettiny, että noin kävis varmaan mulle ja noin näköjään voi oikeesti käydä :oops: Laittoko sen ees oikee lääkäri?

Ai että voikin ärsyttää! Perus settiä toi mies! Oltiin matkalla kotiin ja Leevi raivos autossa varmaan tunnin verran.. Jo puolentunnin jälkeen sanoin miehelle että kyllä mäki voin ajaa ja että se voi tulla rauhottaa tota ipanaa.. Ja melkeen kun ollaan kotona ja mulla just pinna katkeamaiailaan sitä kitinää nii toinen läväytää että yritä ennemmän rauhottaa sitä! Hohojaa sanon minä! Siinä vaiheessa olin jo tehny aivan kaikkeni ja meinas itku kin tulla.. Että kehtaa..

Taas tää alkaa!! Miehen mielestä mä oon sairas ihminen..

Mä oon taas niin kypsä tohon yhteen joka miettii taas vaan omaa parasta.. Ryypämään pitää päästä, koti hommat ei kiinosta. Nukkua kin pitäis että töissä jaksaa, omaa aikaa täytyy saada omille harrastuksille ja mielellään ruuanki pitäis aina olla valmis kun töistä pääsee!

Mitä vi**ua?? Mä en oo noin 1,5 vuoteen ollu yhtään missään ryypämässä (eikä nii paljoo huvita kaan) mä hoidan 99% ruuat, tiskit, siivoomiset, pyykit, "hoidan" rakasta lasta jne.. En oo yli puoleen vuoteen nukkunu yli 6 tuntii putkeen. Omaa aikaa oon saanu sen verran tässä puolen vuoden aikana että oon käyny 4 kertaa hierojalla.

Sit mies vielä jaksaa kuikutella ja haukkuu mua sairaaks kun oon niin huonolla tuulella tajuttoman väsymyksen takii ja kun tuntuu siltä että mun pitäis olla joku durasel pupu joka jaksaa jatkuvasti tehdä ja hoitaa "aivan kaiken"..

Kyllä pitstää välillä miettimään että kuinka sairas mä oikeesti oon kun jaksan tällästä päivästä, kuukaudesta, vuodesta toiseen.. Ite pyrin aina ajattelemaan perheen parasta ja vasta sen jälkeen omia tarpeita..

Takaisin