Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

AAARGH!!! :angry:angry4:angry5:smiley-angry016:smiley-angry019:BangHead

Aika vissiin mennä nukkuun, kun ihan kaikki (ihmiset) ärsyttää enkä jaksa mennä suihkuunkaan vaikka pitäs :shifty:

Kiitos!

Noniin viikko 39 ja risat menossa ja nyt iski itkupotkukakkakyynelpaniikki etten pysty enkä kykene enkä osaa liittyen synnytykseen ja äitiyteen. Päällimmäisenä mielessä synnytys toki koska se on ensimmäinen este taklattavaksi, kävi pari kertaa mielessä miten tän vois vielä perua ?? Kyllä mä olen toivoton ja sit ärsyynnyin itseeni niin paljon viime hetken panikoinnista että itku meinasi tulla siitäkin, voisikohan mies hoitaa tän mun puolesta jotenkin täytyypä kysyä asiaa illallisen äärellä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Epäilen että undo ja ctrl +z toimi enää tässä vaiheessa

Mju, mulla on ollu jo pari viikkoa tuota itkupotkupaniikkia samoihin aiheisiin liittyen... Vaikka odotan synnytystä ja mulla on ollu todella zen-olo sen suhteen ni nyt yhtäkkiä itken että eieieieieieiii ei sittenkään!
Ja toisaalta oon niin lopen kyllästynyt tähän raskauteen että haluisin et se ois jo ohi mutta samalla mietin kauhulla että onks tän pakko loppuaki?? Mitä mää sitte teen? Apuah!!

Mun tekee mieli kulkee jalat ristissä ettei lapsivesi mene, as if sillä ois mitään vaikutusta asiaan :O tekis mieli huutaa ääneen itselleen että sä oot 32 ja nyt ois hyvä hetki käyttäytyä sen mukaan :P

Mju: Mää niin ymmärrän sua!! Ite alan itkeä ja paniikki iskee päälle jos mietin synnytystä kunnolla, sekä kaikki mitä tulee tapahtumaan vauvan synnyttyä, jaiks! :nailbiting: Mut mies sanoi että kyl me pärjätään, ollaan tiimi. <3 Ja eihän tarvi olla superäiti, meistähän tulee parhaat äidit evör jos vaan tehdään parhaamme. :love7 Päivä kerralla, askel kerralla, kyl me selvitään tästä! Ja meillähän on foorumi mihin itkeä, raivota, kysellä ja kirjoittaa ilon hetkemme, eiks niin? :Heartbigred

Kiitos jodelie ja endorfiinitähtönen nyt itkettää teidän myötätunto mä en siis ole juuri itkenyt raskauden aikana mutta nyt tuntuu että kaikki meinaa pillityttää :)

Sama täällä! (taas :D ) En oo itkeny paljo yhtään raskauden aikana, mut tuntuu siltä että sit ku synnytys alkaa, niin itken varmaan 9kk itkut kerralla :rolleyes: Pelosta, ilosta, jännityksestä. You name it! Varotin jo miestä tulevasta itkumerestä :grin

Sama täällä! (taas :D ) En oo itkeny paljo yhtään raskauden aikana, mut tuntuu siltä että sit ku synnytys alkaa, niin itken varmaan 9kk itkut kerralla :rolleyes: Pelosta, ilosta, jännityksestä. You name it! Varotin jo miestä tulevasta itkumerestä :grin
Mä kanssa pahaa pelkään kätilö huutaa että pitäis ponnistaa niin mä vaan tyrskin ja pärskin :)

Mä oon jo pillittänytkin paksuusajan puolivälistä mut loppua ei näy...

Mänen oo koko raskausaikana muuta tehnykkää ku märissy :o :)
Oon koittanu olla miettimättä ja panikoimatta synnytystä koska tiiän et sit ku se tulee ajan kohtaseksi ni mut saa raahata kantapäät kirskuen synnytyssaliin... :o
Vaikka oon koittanu lukea paljon synnytyksestä ni en oo antanu sen vallata mieltä, oon huijannu itteeni ettei mun "tarvii" synnyttää koska tiiän et oisin varmaan tullu hulluks jos mun pitäis aatella et tuolta röntästä tulee ulos pieni ihminen ja et se sattuu ihan saatanasti.... Sori!! :)

Mä luulen kanssa että asenne saattaa olla se että no me tästä lähdetäänkin takaisin kotiin ei se halua tulla ulos ..

Mulla on antaa vaan yks neuvo: luottakaa siihen että ne kätilöt on nähny monia erilaisia ja varmaan toinen toistaan haastavampia synnyttäjiä. Ne osaa auttaa ja ohjaa teitä just sillä intensiteetillä jonka te tarviitte selvitäksenne siitä. Mun yks ystävä oli hysteerisesti itkenyt koko ponnistusvaiheen ja silti se kätilö oli onnistunut saamaan sen kuuntelemaan ohjeita ja terve kaunis poika näki päivänvalon.
Me kaikki pystytään siihen ihan niinku miljoonat muutkin tässä maailmassa ennen meitä. Jotkut huutaa, toIset kiroilee, itkee, ulisee mut ei synnytyksestä mitään tyylipisteitä jaeta.

Ärsyttää tää jatkuva käyrillä makoilu ja epätietosuus. Taas jotain 2h ollu käyrillä :rolleyes::mad: ei oo lääkäriä näkyny ja nippanappa ees kätilöitä :confused:

Onpa kyllä tylsää, Mannikka. Tietysti vauvan voinnin seuraaminen on tärkeää, mutta olisi kyllä kiva kertoa äidillekin, missä mennään ja seurata hänen vointiaan ja mielialaansa muutenkin kuin supistuskäyrää tuijottaen.

Ärsyttää tää jatkuva käyrillä makoilu ja epätietosuus. Taas jotain 2h ollu käyrillä :rolleyes::mad: ei oo lääkäriä näkyny ja nippanappa ees kätilöitä :confused:

Voi Mannikka isosti jaksamista sinne lähellä oot jo täältä virtuaalisisua kestää viimeinen rutistus ennen isoa palkintoa :)

Eihän täs ois mitään jos ois ees loppusuora. Vähän vaan luulen / pelkään et pitää miuta tääl vaan eikä suostu käynnistää tai leikkaamaa.. Tää on ihan pelleilyä, lähen koht omatoimisesti pois. Soittokellokaan ei toimi, ois ihan kiva päästä vessaa ja syömää eikä vaan töröttää käyrällä kolmatta tuntia :mad:

Ai kauheeta 3 tuntia ilman vessaa ei tapahtuisi niin millään.. Kaikki sympatia sinne

Takaisin