Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Pikkukaupungin ihanuuksia... Appiukko (ei asu täällä) käytti mua tänään siellä neuvolassa autolla kun oli se tikinpoisto... Ja maailman uteliain postipate ajoi just sopivasti siinä neuvolan parkkiksella vastaan. Hyvä ettei sillä pullahtanu silmät päästä ku katto niin pitkään ku paikallinen kassalikka tulee vanhan ukon kanssa samalla autolla neuvolaan... Voi sitä juorujen määrää nyt... :meh:

Mun päivä on mennyt hirmu nopeasti, kun on ollut noita potilaita hoivattavana eikä oo vaan itsekseen tullut täällä hääräiltyä, kuten normaalisti. Äsken kävin viemässä roskat ulos ja katselin, että onpa ihmeen hiljaista; ei ketään missään. Tulin sisään, istahdin sohvalle ja vilkaisin kelloa: 23.40. :eek:

Joku mielekäs tekeminen ois kyllä hyvä, niin aika kuluis nopeammin. Mulla ei ainakaan enää keskittymiskyky riitä mihinkään järkevään vaan kaikki toiminta on enemmän sellasta ajan tappamista. Oon yrittäny kavereille vihjailla, että saa tulla käymään, kun en uskalla itse enää lähteä kauas julkisilla liikkumaan. Mutta tuntuu, että tänne pikkukylälle on pidempi matka Helsingistä kuin toisin päin :confused: Onneks sisko kävi tiistaina, se oli kyllä mukavaa :)

Minun mielenhallintaa ja onnentunnetta edesauttaa hyvä sää, taas paistaa aurinko! Laitoin paistin uuniin, lupasin tytöille että lähdetään ostamaan lauantaikarkit kun ovat siivonneet huoneensa. Vitsi oisinpa itekin noin nopee siivoomaan! :eek: Supernaisia oikein! Mutta vähän mulla on semmonen tunne, ettei kantsi mennä syynäämään jälkiä... Eli tää päivitys tuli väärään ketjuun. No vähän ärsyttää kun vasemmassa silmässä on roska.

Happy hyvähän se on että ärsytyksen vastapainoksi löytyy myös hyviä juttuja ja nostan hattua ettet mene sherlockina tarkastelemaan tyttöjen jälkiä, meillä mies tekee tuota ja lukemattoman monta riitaa on saatu aikaiseksi tuosta, sille on ihan fine että kylppäriä ei siivota joka viikko mutta sitä häiritsee lattialla olevat irtohiukset ja jos jossain näkyy pölyrantu ja mä oon suurten linjojen nainen kunhan kerran viikossa siivotaan kunnolla ei se ole niin nöpön nuukaa onko kaikki tavarat ojennuksessa. Mä oon jättänyt raivarit väliin siitä että se järkkää tiskikoneen mun jälkeen uusiksi ennenkuin käynnistää ja se ei nalkuta mulle siitä etten ole täyttänyt sitä niin kuin hän sen täyttäisi..

5 päivää arvattuun päivään eikä mitään tapahdu paree valmistautua maaliskuulle :o

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meinasin pakata vauvan kainaloon ja lähteä kotiin, ajattelin viime yönä tuota haavaa ja kipua,mutta aattelin että kipu kuuluu asiaan.

Lääkäri kävi sanoon heippa ja hetken päästä kielsi lähtemästä, ihmetteli etten ole kuumeessa kun tulehdus arvot on karvan vajaa 250.

En olisi kotiin halunnutkaan

Meinasin pakata vauvan kainaloon ja lähteä kotiin, ajattelin viime yönä tuota haavaa ja kipua,mutta aattelin että kipu kuuluu asiaan.

Lääkäri kävi sanoon heippa ja hetken päästä kielsi lähtemästä, ihmetteli etten ole kuumeessa kun tulehdus arvot on karvan vajaa 250.

En olisi kotiin halunnutkaan
Voi persus. Sinulleki osu moinen riesa :sad001

Eikä, Metal. :( Toivottavasti saavat tulehdussrvot pian laskuun ja pääsette pienen kanssa kotiutumaan.

Juu, eiköhän me sit huomenna, toisaalta, kukaan ei tiedä mikä on tulehtunut, lääkäri veikkas virtsarakko,kiva kun leikkivät bingoa minulla :D

Mulle ilmoitti sillon lääkäri, että sairaalasta ei kotiin lähdetä ennenku tulehdusarvot on alle 100. Ja kuulemma on yleinen käytäntö. :sad001 Toivottavasti sulla lähtee nopeesti laskuun ja että osuu oikeat lääkkeet heti. Mullahan niillä kesti 3 päivää löytää toimivat tropit.. o_O

Takaisin