Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Pihlajanmarja; Meinaatko matkustaa junalla vauvan kanssa..? Anteeks...tuli ihan hirveä asia mieleen tuosta unohtelusta ja, no onneksi vaunuja ei voi nostaa hattuhyllylle! ;)
Mua pelottaa että jos mukana on vaunut ja turvakaukalo unohdan sen missä vauva on ja koppaan tyhjän laarin mukaani :O

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ton ukon xboxi hajoaa ehkä ihan justiinsa. Pelannu melkee aamusta asti. Välissä käytiin kaupassa, heti jatko pelaamista ku kotia tultiin... "Hei mäki oon täällä, ois kiva ku tehtäis jotain yhessä" vaa ei... :(

Mun yks kaveri on pienenä laittanut silloin vauvaikäisen pikkusiskonsa yksin junaan, kun halusi päästä tästä eroon. Oli saanut luvan viedä vauvan vaunulenkille, oli kävellyt asemalle, jotenkin saanut vauvan junaan ja suurin silmin räpytellyt vaan ripsiään, kun kotona oli kysytty, missä vauva on.

Pikkusiskolla ei onneksi ollut mitään hätää. Oli kai nukkunut koko seikkailun läpi. Vanhemmat soittivat poliisille, poliisi oli yhteydessä junaan, haki vauvan ja toi kotiin.

Hui, Samsam! Oispa aikamoinen sydänkohtauksen paikka vanhemmille. Onneksi selvittiin säikähdyksellä!

Ja joo, varmaan mä ton vaavin kanssa tulen junalla matkustamaan. Mutta tuskin mulla silloin on muita isompia varusteita kuin ne vaunut, joissa vauva on, niin ehkä muistan ne kuitenkin ;)

Tuli tästä keskustelusta mieleen, kun mun serkku ja sen kaveri yritti joskus noin 5-vuotiaina karata kotoa. Ne käveli 5km juna-asemalle (maalla asuivat) ja hyppäsivät paikallisjunaan. Temppu huomattiin vasta siinä vaiheessa kun pojat yritti ostaa konduktööriltä kahta lippua Amerikkaan monopolirahoilla. Päätyivät sitten turvallisesti takas kotiin :)

Mun päivän koho kohta ku pääsen kauppaa ja rupeen miettii et missä se äiti on ja soitan ainii mä unohdin sut oon nyt tääl kaupas -_- raapasin sit astianpesu koneel itteeni mahaan :(

Joo synty se jo. -Ootas mihin mä sen nyt laitoin... Sopiiko että soitan ku oon käyny kysymässä sitä tuolla lähikaupassa ku siellä mulla oli se viimeks mukana.... :p Joo noi kyselyt osaa olla rasittavia. Yks kaveri teki sen tempun, että se lakkas vastaamasta kenellekkään mitään, siinähän sai puhelin keskenään pauhata muistaakseni pari vkoa... :grin

Takaisin