Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Noita kirjaKerho soittoja alkaa sitten satelemaan kun vauva syntyy. Muistan esikoisen kohdalla kuinka rasittavaa oli kun jatkuvasti soi pihelin ja soiteltiin sellaisistakin kerhoista joista ei ollut ikinä kuullutkaan...

Noita kirjaKerho soittoja alkaa sitten satelemaan kun vauva syntyy. Muistan esikoisen kohdalla kuinka rasittavaa oli kun jatkuvasti soi pihelin ja soiteltiin sellaisistakin kerhoista joista ei ollut ikinä kuullutkaan...
Mullei oo soitettu vielä mistää lapseen liittyvästä. Viime viikolla soittiko kolme kertaa invalidiliitosta :eek:

Onnea sulle ;-) kyllä ne sutkin vielä löytää ja osaavat kyllä kivasti vedota äidin herkkiin tunteisiin ;-)

Voi kiukkua.. viime yö oli niin huonoo niin huonoo... nyt ei onnistu mikhään! Aamupäivän jo nukuin mutta pää on silti sekasin. On vähän semmosta ketutuksen multihuipentumaa ilmassa. Illalla todennäköisesti jo itken ja ättäröin. Onnistuin tunkemaan kuopuksen tablettiinkin SIM-kortin väärään paikkaan ja/tai väärinpäin :(

Nyt kyllä ottaa VR ja oma tyhmyys päähän taas niin paljon! Kävin tänään vähän shoppailemassa. En mitään ihmeellistä ostanut, mutta vähän laatikoita vauvan kaappiin ja naulakon vauvan ulkovaatteita varten. Tulin kotiin ruuhkajunalla ja laitoin kilttinä tyttönä kauppakassin sinne hattuhyllylle. No enkös sitten tietysti unohtanut sen sinne ja tajusin jutun samaan aikaan kun juna ähti asemalta :banghead: Soitin VR:n asiakaspalveluun, jossa sanottiin ettei ne saa paikallisjuniin yhteyttä ja että voin kysellä löytötavaroita Helsingin Mäkelänkadulta löytötavaratoimistosta. No jee! Asutaan 50km päässä helsingistä ja oisin vaan toivonut, että junassa olisivat voineet ottaa kassin talteen ja olisin hakenut sen sitten kun juna on seuraavan kerran meidän asemalla. Nyt en tosiaan tiedä milloin se juna tähän taas tulee ja sopii toivoa ettei mun kassia oo pöllitty :shifty:

Voi ei :( Minua on kans epäonni suosinut tänään. Yritän täällä niin epätoivoisesti nähdä asioiden positiivisen puolen, mutta jos päivä on ollakseen BAD DAY niin se myös on.

Toivottavasti Pihlajanmarja saat kassisi takas ostoksineen! Mulla jäi kerran vahingossa Stockan veskiin juuri ostamani kassillinen kosmetiikkaa. Palasin takas aika nopeasti mutta oli jo lähteny kävelemään :(

Tiada, soitinkin kahteen eri asiakaspalvelunumeroon, mutta niistä ei osattu sanoa onko se sama juna. Täytyy toivoa, että on ostokset päätyneet edes sinne löytötavaratoimistoon.

Manna, toi on kyllä inhottavaa :sad001

Millä tän vitutuksen saa loppumaan?! Mä en ees tiedä enää mikä mua oikein jurpii, helvetin hormoonit.. Ei vaan kiinnosta mikään eikä kukaan. Eilen illalla räjähdin ihan totaalisesti koko perheelle, mies on koko ajan enemmän ja enemmän töissä, lapset vaan tappelee keskenään koko ajan. Ihan normaalia tosin, mut nyt ei jotenkin enää jaksa mitään. Oli tarkoitus eilen heilutella peittoo ja yrittää savustaa vauvaa ulos, mut onneks mies tajusi pysyy kaukana. Oisin varmaan purrut siltä sormen poikki jos ois ees hipassut mua.. Murr.

Nyt kyllä ottaa VR ja oma tyhmyys päähän taas niin paljon! Kävin tänään vähän shoppailemassa. En mitään ihmeellistä ostanut, mutta vähän laatikoita vauvan kaappiin ja naulakon vauvan ulkovaatteita varten. Tulin kotiin ruuhkajunalla ja laitoin kilttinä tyttönä kauppakassin sinne hattuhyllylle. No enkös sitten tietysti unohtanut sen sinne ja tajusin jutun samaan aikaan kun juna ähti asemalta :banghead: Soitin VR:n asiakaspalveluun, jossa sanottiin ettei ne saa paikallisjuniin yhteyttä ja että voin kysellä löytötavaroita Helsingin Mäkelänkadulta löytötavaratoimistosta. No jee! Asutaan 50km päässä helsingistä ja oisin vaan toivonut, että junassa olisivat voineet ottaa kassin talteen ja olisin hakenut sen sitten kun juna on seuraavan kerran meidän asemalla. Nyt en tosiaan tiedä milloin se juna tähän taas tulee ja sopii toivoa ettei mun kassia oo pöllitty :shifty:

Tiedän niin ton tunteen! Opiskelu aikoina jätin varmaan yli 50 sateenvarjoo junaan ihan vaan sen takii että laitoin sen sinne pirun hattuhylylle.. Se on kyllä sellanen paikka että sinne ei pitäis laitaa yhtään mitään ja jos laitaa nii pitäis pistää puhelimeen muistutus..

Aa okei, ajattelinkin soittaa jo tänään joskus myöhemmin, kun on kassi ehkä jo kulkeutunut perille. Ei pitäis tässä raskausdementiassa tehdä enää yhtään mitään! Millanenhan mä oon sitten kun vauva syntyy ja on kaikki univelat ja hormoonit? :eek:

Mua ärsyttää meidän koira. Se on nyt vähän ihmeissään siitä, että täällä on joku kotona lähes koko ajan ja kyttää sitten koko ajan tuossa jaloissa. Aina jos puen jotain vaatetta päälle tai menen alakertaan, niin se kuvittelee pääsevänsä pihalle ja aloittaa hirveän pomppimisen ja pörinän. Ja sitten se ravaa perässä portaita ylös ja alas. Jonkun mielestä varmaan tosi kivaa ja söpöä, mutta mua nyt vaan ärsyttää. Ilkeyksissäni sitten väillä kiusaan sitä sillä, että olisin muka lähdössä ulos. Muuten voisinkin lähtee (auttaisi varmaan tähän mökkihöperyyteen), mutta kun tulee jo heti talonkulmassa pissahätä ja pitää palata takaisin :(

Mua taas ärsyttää tuo meijän katti. Eiköhän sillä alkanu nyt sitten kiima ja voi vattu tuota mouruamista. Vois tunkee miniporkkanan hanuriin sille. :banghead:

Pihlajanmarja; Meinaatko matkustaa junalla vauvan kanssa..? Anteeks...tuli ihan hirveä asia mieleen tuosta unohtelusta ja, no onneksi vaunuja ei voi nostaa hattuhyllylle! ;)

Takaisin