Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Täällä kanssa kukutaan. Tais eilinen olla liiankin tehokas kun ei kroppa rauhoitu sitten millään. No aina on ystävämme päikkärit...

Miten aina kun herää ni eka fiilis . Ei de syntyny viäkä. Mistä mulle on kehkeytyny ajatus et se tulee yöllä?o_O

Mun tarvis keksii mun kummitytölle synttärilahja, täyttää vuoden. Onneks vasta maaliskuussa. Sitte koska sitä aikuisten oikeesti tarvis niitä ristiäisiä miettiä? Tai tytön nimee? ( jossenyeesontyttö)

Sillai kai siinä käy.. Oon huono tekeen mitään etukäteen valmisteluja missää hommassa.

Me tehtiin eilen semmonen temppu, että vaihdettiin sängyssä puolia. Minulla oli sitten vaikeuksia nousta "väärältä" puolen sänkyä. Otin liian ison harppauksen oikealla jalalla kun vasen oli vielä sängyssä ja jokainen varmaan arvaa missä se tuntuu... Menin kivusta niin punaseksi, tuntui että toosa repesi! Tänään liikkuminen on ollut aika kivuliasta. Kun ei edelleenkään pieni ihminen ymmärrä omaa rajoittunutta fysiikkaansa!

Se pöllö oli kiva :joyful: meil on pöllö seinätarroja ja mies käy joku päivä ostaa pöllö lampun. Oon ihan hurahtanu noihin huhuilijoihin :p

Saatko tiada kuvaa laitettua nauhoittaa, ois kiva nähä mitä malleja sulla on :shy:

Perhanan kirjamyyjät soittelee jo miehen numeroon ja kyselee mua. No eipä siinä mitään mut tää hetki sit soittanu kirjakauppias tyrkytti mulle Mauri Kunnaksen kirjoja jotka mulla jo oli. Mut pokka petti totaalisesti kun se sano vaan puhelun lopuks et sullahan on sitten hyvin pullat uunissa ja hyvää illan jatkoa :laughing001 Meinasin laukasta ettei oo enää kauaa.
No joo ei ihan sitä normi ärsytystä mut kuitenkin.

Takaisin