Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

No höh, Metal. Mut 10 päiväähän on just ab-kuurin pituus niin oot valmiiks lääkitty leikkaukseen :)

Löytyy hyvin antibiootteja tiineksille mä söin vti hin selexid kuurin. Loppuraskaudessa hoitavat varmaan kanssa tarkasti kun sektiomahdollisuus on olemassa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

ei tullut antibiootteja, kun kuulemma kortisoni sumute onteloille riittää... saatanpa huomena poiketa yksityisellä, mulla tulehtuu noi ontelot niin pahasti,että juurihoidettuja leegoja särkee.

Mulle määrättiin myös tota kortisonisuihketta viimeks, ihmeen hyvin toimi vaikka olin myös tosi skeptinen.

Ärsyttää, en ole tehnyt tänään mitään!

Nyt ei vain huvita. Mikään. :meh:

Muokattu viimeksi:
Ostin joku aika sit pöllötuttinauhan!!! Nyt oon hukannu sen!! Minkäänmoista hajua missä se on :( yhyyy :(

Ja näääin kostautuu ku nukku viime yönä hyvin ja monta tuntia!!! Eipä tarvi tänä yönä nukkua!!

Mäkin nukuin viime yönä hyvin ja nyt en sitten oo saanut unta vielä silmäystäkään. Vajaan neljän tunnin päästä saa ruveta herättelemään miestä ja tyttöä kouluun. Kyllä tässä vielä ehtis hyvin, mutta kun ei nukuta, niin minkäs teet.

Mut hei, telkkarista tulee sentään joku vanha CSI-jakso. Huonomminkin vois mennä. :grin

Takaisin