Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mä oon ainaki leiponu sämpylöitä ja pessyt pyykkiä kun on ollut tylsää... Toki sitäkään ei voi ikuisuutta tehdä. Tuntuu, että niiden lisäks en saa mitään järkevää aikaan. :/

Mä luin lehdestä muuttolinnuista ja muistin, että meillähän on kiikarit! Että jos alkasin lintuja bongaamaan? Lapset kysyi, että näänkö mä tämän mahan yli mitään... No Tirppahan se on tämäkin..

Mä taas oon niin mattimyöhänen että hohojaa.. Oon ollu nyt 3 viikoo kotona enkä oo oikestaan tehny mitään ja se ärsytää kun ei saa mitään aikaseks.. Vauvan huone laittamatta ja kaikki vauvan vaateet/lakanat yms pesemättä vielä kin.. Sain viikolla pari ikean kassia purettuu ja lajiteltuu mut siinä se sit onki.. En oo ees pakanu vielä sairaala kassii valmiiks vaikka seki olis varmaan ihan hyvä tehdä.. Mut kun ei vaan jaksa! Voi kun kaikki olis jo valmista eikä tarttis stressata enään yhtään mistään..

Niimpä.. :wink Noita vaateita on vaan niiiiiiiin paljon että musta tuntuu että se on just se kynnys alottaa kun ei loppua näy :eek: Mut jos vaikka ens viikolla sit sais jotain aikaseks nii se olis jo hyvä :grin Hiljaa hyvä tulee vai miten ne sanoo :p

Laitanpa tähänkin valitusketjuun:
Äippäpolilta tuli puhelu: Siirtävät aiottua leikkausaikaa 3 PÄIVÄLLÄ! "Toivottavasti ei aiheuta ongelmia?" Aiheuttaa, nimittäin asenneongelmia, mielipahaa ja ÄRSYTYSTÄ! :[ Nii-i, täytyy vaan asennoitua uudelleen ja hoitaa käytännön järjestelyt uusiksi... Tässä raskauden loppusuoralla vaan ei enää JAKSAIS OOTTAA enää ylimääräisiä päiviä. Joo, kiitos ja anteeksi purkaus! Huokaus... :|

Voi hemmetti mikä ärsytys iski kun kaupasta päästiin ulos. Kiva huomata et joku pirun idiootti oli ajanu oman autonsa niin meijän viereen et mulla olis ollu noin 25 sentin rako päästä autoon sisälle :mad: Ja kaiken lisäks se auto oli niin vinossa et vaikka olisin päässy sisälle, niin en olis saanu autoo pois siitä :angry5
Jouduttiin oottaan 15 minuuttia et ärsyyntyneen näkönen akka tuli kaupasta pihalle ja vaivoin sain pidettyä kieleni kurissa etten raivonnu sille miten auto on kohteliasta parkkeerata.
Kohta mä kirjotan ison lapun meijän autoon et jos olet idiootti ja ajat liian lähelle, etten saa lapsia kyytiin tai mahdu itse kyytiin, niin varaudu että autossasi on lommoja sen jälkeen ja minä en niitä korvaa :grin

No nii sit vähän lisää ketutusta. Naapurissa ollu ekalla jo toissa yönä mahatauti ja nyt siellä seuraava oksentaa. Ja kaikki nää naapurin muksut oli meillä tänään, eikä kukaan vaivautunu mulle ilmottaa tästä taudista.
Nyt ottaa päähän ihan huolella, koska se on mun tuuria et mies alottaa yrjöömisen just ti-ke yönä kun keskiviikkona pitäis sinne käynnistykseen mennä. Ja kun kerran ei sairaana saa tulla mukaan :smiley-angry016 Hitto et mun tekis mieli lykätä tolle pirun esiteinille kotiaresti tästä hyvästä, et kun ei näköjään voida ajatella taas omaa napaa pidemmälle.

Onpa inhottavaa :( mutta josko se kiertäisi se pöpö teidät tai hyökkäisi heti niin ennättäisitte sairastaa sen pois alta.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä niin kans toivon ettei tulis nyt meille. Ja jos tulee nii ei se kerkee kiertää ennen keskiviikkoo kaikkia, ellei kaikki yrjöö sit samana yönä. Ja kauhee mikä painajainen sekin olis sitten.
Tai kun edes olis sit vaan muksuissa, ettei muhun tai mieheen tuu. Voin kuvitella et mulla varmaan synnytys käynnistyis siitä jos ite yrjöisin.

No just!! :mad: Mä en voi ymmärtää tollasta et päästetään kyläilemään ja levittää tautia... järkikinhän sen nyt jo sanoo et maha taudit kytee vielä parantumisen jälkeen kropassa, kukaan parane siitä vuorokaudessa.
Todella inhottavasta tehty naapurin emännältä ku päästänyt muksut teille leikkii. Toivottavasti tauti nyt vaa kiertää teidät ja pääsette rauhassa synnyttää :smug:

Voi jumalauta, tottakai iski vielä loppumetreillä poskionteloihin tulehduksen.

Onneksi huomena on viimeinen kontrolli sairaalassa ennen sektiota ja jää 10päivää aikaa toipua.

Toivottavasti lääkäri pystyy määrään jotain antibioottia, ettei sitä tarvis suoneen synnärillä.

Helvetti, luulin jo pahimman olevan takana...pitikin neuvolassa manata sitä streptokokkia ja poskionteloita!

Juu...ei olisi kiva joutua taas siirtään aikaa..
noh, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Ei ne välttis kyl tee. Kaikki infektiot on aika pahasta kun tehdään leikkaus. Ihan joku pieni ientulehduskin voi estää suunnitellun leikkauksen jos sitä on vaan mahdollista siirtää.

Takaisin