Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Eriika, mun mummi sanoi jouluna, että toivoisi vauvan syntyvän jo tammikuussa. Mä siihen totesin, että ihanko tosissasi toivot, että se syntyy reilusti etuajassa. Mutta mummi on ehkä maailman kärsimättömin ihminen, luulis että melkein 80 vuodessa olis jo kärsivällisyyttä oppinut...

Mä oon itekin ollu ennen raskautta TOSI kärsimätön, mutta ilmeisesti tämä raskausaika on tehnyt tehtävänsä kun oon itse rauhallisuus nykyään :)

Taitaa olla noilla mummoilla ja äiteillä vähän liikaa aikaa mietiskellä kaikkea tyhjänpäivästä. Omakin äiti työttömänä ollu vuosia, etten yhtään ihmettele jos on aikaa mietiskellä kaikkea MUTTA pakkoko mulle alkaa avautumaan "huolistaan". Huoh.

Meillä äiti eli tuleva mummi taitaa olla enemmän kärsimätön kuin minä mä otan vielä lunkisti ens viikolla kun 38 tulee ylitettyä niin alan varmaan jutella vavelle josko tulisi ulos ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

On täälläkin känkkäränkkää :mad: Yritin viettää aamupäivää äitini kans, sitten minua 17 vuotta nuorempi siskoni soitti ja hänet piti hakea kesken päivän koulusta. Oli paha elämä. Sillä välin minun oma teini oli tullut kotiin hakemaan ulkoiluvaatteita liikuntatunnille. No eipä löytynyt takki kun se oli tuon 12-v jäljiltä... Meinasi jo itkua tuhrata kun kaverit ootti ulkona. On kuulkaa nousemassa semmonen hirmumyrsky horisontissa, että huhhahhei ja rommia pullo, joisin jos voisin! Nuo neidit kun kohtaa iltapäivällä niin saattaa siinä olla takista kilakka! Missähän tässä kiinteistössä sijaitsee pommisuoja...? Ja mihin tämmönen mahaolio ylipäätään voi piiloutua, ehkä lumihankeen :confused:

Tää on näitä pienempiä potutuksen aiheita mutta mun kaveri joka elää hankalassa suhteessa (haluavat eri asioita) on nyt työtön ja puhuttiin aiemmin että kun jään kotiin niin voidaan sit päivisinkin tehdä juttuja kun se on monta kertaa sanonut että hajoaa tylsyyteen yksin himaan vinkkupullon kanssa no mä oon nyt varmaan 4 kertaa yrittänyt saada sitä lähteen jonnekin mutta joka kerta on a väsy b ei jaksa c ei huvita tai d jotain muuta. Ainoo minne se saa itsensä raahattua on lauantain kirppis jonne mä en jaksa herätä 07 että kerkeisin kun ne avaa..
Okei sen tilanne on hankala mutta ei ne asiat siellä 4 seinän sisällä parane ja hauskaa tässä on se että poksahtamaisillaan oleva tiines on menokannalla joka päivä :)

Ihmiset on kyllä jänniä kun ne jää kotiin, ne laiskistuu. Kirjaimellisesti ne täytyy käydä hakemassa kotoa että lähtevät jonnekin jos ei ole harrastuksia. Kyllä ihminen tekemistä kaipaa tai se ei kohta pysty tekee mitään...

Kello on 1213 ja musta tuntuu etten oo tehnyt vielä mitään tälle päivälle kun en oo lähtenyt ulos, niin join rauhassa aamukahvit aamu tvn kanssa söin aamiaisen laitoin leffan taustalle pyöriin hoidin tiskit pesin pyykkiä notkuin somessa söin lounaan ja silti on fiilis ettei oo saanut mitään tehtyä :) nyt suihkuun ja kaupungille :)

Sain lähetteen synnytystapa-arvioon, synnärillä saikin sitten odottaa puolitoista tuntia omaa vuoroa vaikka lähetteessä oli tarkka kellonaika. Pahoittelivat melkoista viivästymistä ja sanoivat että aika rientänyt niin että kaikki arvioon kuuluvat asiat ei enää kellonajan takia ehditäkään hoitaa joten uusi lähete ensi viikolle tutkimusten lopun hoitamiseksi, lääkäri sanoi että toivottavasti syntyy luonnostaan lähipäivinä ennenaikaisena kun olen kivuista sen verran tuskainen

Perskeles, meidän pöytä olikin liian pieni tuolle palapelille! Onneksi on yks 1000 palan palapeli, pitänee tehdä sittenkin se...

Ärsyttää, kun ei koskaan saa Verkkokaupasta tilattua mitään Oho!-hintaan. Niillä on systeemeissä aina joku vika ja sit jään rannalle ruikuttamaan... Tänäänki oli Emman Polar-lämpöpussi 9,90€ ja sivuilla sanottiin että myynti alkaa klo 9. Se alko vasta klo 9.10...enkä ehtiny sit siihen mukaan vaikka kuinka kyttäsin sivuilla...ärsyttää ku ei ollu eka kerta. Viimeks sivut kaatu ja sit ku pääsi takas ni kaikki oli menny jne jne...

Flunssa joka tekee semmosta on-off -liikettä saa minut inhoomaan kaikkea ja kaikkia :mad: Ja nyt on jo tammikuun toka vika päivä eikä se miehen tollukka ole vieläkään sitä yhtä yhteistä päivää järjestänyt. Nyt ois viikonloppuna hyvä mahis kun mun tytöt menee isälleen eikä silläkään pitäs tulla jälkikasvu kotiin. Mutta mulla on semmonen tunne ettei se muista... Sen jos se uskoltaa tehä, että unohtaa niin voi herranen aikaaa!! Siinä jää Isis-järjestötkin kakkoseksi, se alkaa se kolmas maailman sota tasan täältä eikä mistään iivan tiirasta! Minua pitkävihasempaa ihmistä saa hakea eikä löydy. Siihen kun lisätään nämä raskaushormonit feat räkätauti niin voi kamala :oops:
Lauantaina jos näätte itäisellä taivaalla semmosen ydinlaskeumapilven niin ei hätää, se ei oo Putini vaan tämä Happy-mama ja Tirpasta uhkaa sillon tulla isätön!

Voisitko sä Happy jättää jälkeesi jonkin vihjeen joka voisi miestä asiasta muistuttaa ? ;)

Minä mietin, että sillä välttäis tuon kriisin, mutta ärsyttää että pitää muistuttaa/vihjaista. Tai sitten vaan suunnittelen itelleni jotain lauantaiksi, siis plan B, jos se unohtaa. Vaikka se Deppin uusi leffa, onkohan hyvä?

Nyt on pakko valittaa... tylsää, tylsää, tylsää!!! :arghh: Must tuntuu, et kaikki tekeminen on tehty, enkä keksi enää yhtään mitään... Onneks miehel on ollut kaks vapaata nyt ni on ollut seuraa mut huomen se menee taas töihin ja mun seinät kaatuu päälle :shifty: Sunnuntaihin asti pitäis viel odottaa et kaveri tulee opettaa uuden käsityön alottamisessa.... Voi tylsyys!

Mä piirtelen just mustalla tussilla extroja + puhekuplia vaalimainoksiin... Otan niistä kuvan ja lähetän whatsappin kautta siskoille&veljille... En tiedä oliko tää nyt se lopullinen hermoromahdus, mutta heikosti menee...

Mä jäin Sanna kans nuolemaan näppejäni sen Verkkokaupan lämpöpussin kanssa :angry4. Olin laittanu oikein kellon herättää varttia vaille, että oon heti kärppänä ysiltä painamassa lisää ostoskoriin-nappia. Mutta se tosiaan aktivoitu vasta useita minuutteja yli, ja vaikka painoin aina heti uudestaan aina ku aktivoitu, ni ilman jäin :shifty:.

Maarit: mä tiedän!!!! Just sanoin miehelle tänään et olisin tosi huono työtön kun en vaan kestä tällaista joutenoloa. Alkaa jo masentaan ja ahdistaan ja sit ei saa senkään vertaa aikaseks. Mitä me keksittäisiin? Pitäiskö leipoo pakkanen täyteen?

Takaisin