Loistavia ohjeita tulee täältä, pitää kirjottaa jonnekin vauvakirjaan muistiin ne, että muistaa heti tuupata tytölle viulut, rummut ja imurit käteen, kun peukalo rupiaa totteleen mieltä!
Kyllä on. Huoh. Vuorokausirytmi on aivan nurinperin. En viitti enää edes kokeilla mennä sänkyyn pyöriin, heilun ylhäällä niin kauan, että varmasti väsyttää.
Mut jospa tuo tytär tullessansa kääntäsi sen vähän lähemmäs "normaalia" rytmiä. Tai ainakin omaansa, niin sit voi edes syyttää lasta :D
Voi vitsi sanna, voin kuvitella! Makoile ees, niin kroppa lepää vaikka pää valvoiskin. Tuut tarvitteen voimias, ja toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin
Voi ei! Mulla alkoi tämä viime keskiviikkona eikä näytä merkkiäkään, että ohi menisi! Mieskin tyrkytti heti ensi töikseen kuumemittaria minulle kun illalla tuli. Näytän ihan kamalalta! Mutta vielä kamalampi on tämä olo
Kukas se sanoi että luonto hoitaa niin, ettei synnytys ala jos nainen sairastaa? Juttelin eilen tutun myyjän kans kaupassa. Hän sai vuosi sitten pojan ja kertoi kärsineen kovia supistuksia pitkään ennen LA:aa. No 2 viikkoa ennen laskettua hän oli saanut pahan flunssan ja supistelut oli loppuneet siihen! Synnytys oli alkanut vasta viikko lasketun ajan jälkeen ja supistuksia oli alkanut tulemaan vasta vesien mentyä. Eli ihan niinkuin mullakin, eipä ole supistelut kiusanneet nyt flunssan aikana. Mikä on minun kannalta hyvä kun on rv 35+4, mutta Sannan kohdalla toivon ettei tämä niin varma uskomus ole.
Katotaa, mitä pe sanovat... Toivotaan että käynnistelevät kun kohdunsuun provosointi ei tee mitään muuta kuin kurjan olon.
Olin sitten kipeä tai en niin ois kiva saada nää jo ulos. Ärsyttää jo olla raskaana.
Jostain on lukenu että jos saa vatsataudin, niin se voi ennakoida synnytystä?
Mut ei ois ihan kiva synnyttää jos vatsis on päällä. Tsemppiä ja toivotaan että nopeesti menee ohi!