Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Toi migreeni on kyl nii pirullinen. Onneks ei itellä oo huh :o äidillä on ja sillä se vetää myös pimeään huoneeseen pitkäksi aikaa ja laatta lentää, yak :o

Joo, on toi kyllä kurjaa. Meidänkin tytöllä toi taipumus on ollut havaittavissa jo pienestä pitäen mm. valoherkkyytenä, mutta selvästi toi hormoonitoiminnan vilkastuttaminen on vaikuttanut myös tuohon migreenin aktivoitumiseen kuten mullakin aikanaan.

2 tuntia nyt pyöriny ympyrää sängyssä. On kuuma. Sängyssä on 9 tyynyä joista yksikään ei sovi mun pään alle. Miehen lähetin olkkarin sohvalle kuorsaamaan, silti tarvii korvatulpat?!!! Koirat nukkuu sängyn alla ja piereskelee minkä ehtii niin että täällä saa paskanhajussa maata. Kello soi aamulla kahdeksalta. Näinköhän tästä tulee taas mitään...

Wuhuu! Mä nukuin 2-5 ja sitte 7-8 eli yhteensä kokonaiset 4 tuntia... Mä oon ihan tokkurassa, toosa haisee silliltä ja pitää jaksaa suihkuun raahautua. Parin tunnin päästä tarvis olla anoppilassa (ne asuu keskellä mettää eikä oo edes sisävessaa, mikä on ihkuu tällee raskaana jos tulee pissihätä). Sitte vielä viimoset ostokset tekemään ku isimies tahtoo nyt sen unipussin pojalle ja multa puuttuu vielä se tissirasva.. Hassun hauskaa sunnuntaita nyt sit vaan... :grumpy:

Mä nukuin 0630-0930 kun tuo perkeleen naapuri piti bileet jossa ne jatkoi aamu kuuteen saakka. Niillä oli helvetti vie 3 bileet tällä viikolla. Täytyy häpeäkseni tunnustaa että toivoin yläkerran herralta koko täsmäsalamaniskua tai alkoholimyrkytystä koko jengille..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mju mun yläkerrassa asu joskus opiskelija poikia pariinkiin otteeseen, nii ilmotin sitten heti kun ne muutti et jos niitten bileet häiritsee vauvan unta, nii pojat saa tulla nukuttaan vauvan takasin. Eikä ongelmia ollukkaan sitten, kun aina varovasti kysylivät et häiritseekö :grin
Sitten kun sinne muutti pari opiskelija tyttöö, nii eihän ne bileitä pitäny, mut voi jumalauta kun toisella niistä oli ikivanha hetekka ja sitä kitinän määräää kun poikaystävänsä tuli käymään. Se oli jotain korvia raastavaa :mad:
Onneks en enää asu kerrostalossa, nii tarvi moisia miettikkään.

Meillä annetaan kans kohta vastavuoroisesti oma osuutemme naapurin "kiljukaulalle". Seinän takana jotain 1 v. tyttö, joka huutaa erityisesti aamuisin kuin syötävä.

Mä vielä ymmärrän ton toisen naapurin kun niillä on pieni vauva, vauvat itkee eikä katso kelloa, mutta nuo pirun pappa betalar " opiskelijat" ei juuri muuta tunnu tekevän kuin juovan ja niillä ei oo mitään pieniä illanistujaisia josta ne lähtis baariin vaan ne vetää aamuun saakka musiikki ja känniölinä täysillä.
Mä toivon niiden toiseksi seinänaapuriksi eroahdistus koiraa ja koliikkivauvaa tai vastaavasti riitaisaa pariskuntaa.

Mäkin ymmärrän sen oikein hyvin, että pienet lapset itkee yms., mutta just noi keskenkasvuiset opiskelijat on niitä vihonviimeisiä. Mun oli pakko muuttaa aikoinaan opiskelijakämpästä veke, kun en kestänyt sitä jatkuvaa musiikinsoittoa.

Mä mietin aamulla 940 sängystä kömpiessä että vaikka juustokakku on eilen leivottu että menen seinän viereen vatkaamaan muna sokerivaahtoa metallikulhossa ja että pyykkikoneen vois laittaa pikaohjelmalle mutta toistaa linkouksen useamman kerran ja että jättäisin imurin päälle siihen seinän viereen.
Mutta tuo viulu olikin mahtava idea me aloitetaan katkiksen kanssa uusi harrastus :)

Mä voin Mju lainata meijän lapsia sulle hetkeks :D Näistä lähtee niin hirvee meteli ja pienimmällä on niin karmeen kuullosia leluja et varmana menee opiskelijat hiljaseks :grin
Ja jos se ei auta nii nää osaa mennä myöskin huutaan suoraan toisen oven taakse et hiljaa me halutaan nukkua. Niinku joskus ovat naapurille tulleet sanomaan kun ollaan oltu siellä iltaa viettämässä :rolleyes:

Mä mietin aamulla 940 sängystä kömpiessä että vaikka juustokakku on eilen leivottu että menen seinän viereen vatkaamaan muna sokerivaahtoa metallikulhossa ja että pyykkikoneen vois laittaa pikaohjelmalle mutta toistaa linkouksen useamman kerran ja että jättäisin imurin päälle siihen seinän viereen.
Mutta tuo viulu olikin mahtava idea me aloitetaan katkiksen kanssa uusi harrastus :)

Ja vielä ku et ees opettele soittaa sitä viulua, soitat vaan.... Kaikista kauheimman kuulosta se sillon on ku ei osaa soittaa ollenkaa :laughing021

En tiedä yrittikö mun vanhemmat kostaa kerrostalonaapureille, kun aloitin pianonsoiton 4vuotiaana ja samaan aikaa veljeni soitti rumpuja. Voin vaan kuvitella sitä mölyä, kun ollaan yhtå aikaa harjoiteltu soittoläksyjä tai muuten vaan rääkätty soittimia ;-)

Kiinasta saa tilattua viulun noin 50€ ja toimii ihan tarpeeks. Nimim.mies osti huvin vuoksi ja opetteli soittamaan noin kaksi kuukautta ennen kuin kyllästy :D

Takaisin