Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mua ottaa nyt toi päiväkoti päähän. Siis ovat tietosia et mulla on ollu karmee olo ja sattuu joka pirun paikkaan jne nii eikö pitäny nyt saada päähänsä et on 2 palaveria pidettävä ens viikolla ennenku lähen synnyttää :mad: Ilmotinkin et musta on sitten varmaan turha saada mitään järkevää irti, jos supistelee. Mä niin olisin mielelläni ottanu noikin synnytyksen jälkeen, mutta ei kuulemma enää kerkee sitten :eek:
Mä niin vedän niissä palavereissa itkupotkuraivarit, kun jaksais enää millään. Meni kyllä niin perseelleen koko hoitopaikka, kun omistaja vaihtu :sad001

No, onpas ihme menoa, Niinushka... Miten niin ei muka sit enää synnytyksen jälkeen kerkeä? Pöh.

Allergiasairaalaan lähettivät voimakkaan ihottuman ja kutinan takia, eivät etukäteen kertoneet mitä siellä tehdään joten heti alkuun saavuttua selvisi että olisi kuulunut olla paastolla sappiarvotutkimusta varten, ensi viikolla uusintalabrareissu. No, pahoittelivat unohdustaan ja toimivat ammattimaisesti muut veri- ja ihonpalatutkimukset tehdessään

Meillä myös ylimääräistä rahanmenoa: ilmalämpöpumppu 2000€, autoon kaks huoltoo, toinen min 600€ ja toinen ehkä tonnin. Noihinko mun säästämät häärahat menee? Ja mistä sit syksyllä revin rahat niihin häihin? Argh!

Samsam toinen palaveri liittyy eskarin alotukseen ja toinen on ihan varhaiskasvatussuunnitelman teko, joten nyt yhtäkkiä muka tullu tiedot et ne pitää olla tehtynä parissa viikossa.
Mä en vaan usko enkä niele tota, et tänään tullu muka moinen tieto hoitajullekin asiasta.
No käydään nii eipähän tarvi mua enää kiusata noitten takia ja oma on vikansa jos mä en jaksa keskittyä niihin.
Ilkeenä ihmisenä kävi mielessä et kiusallanikin haluan synnyttää just sillon :D Siinähän miettisivät et mitäs nyt tehään.

Niinushka: Hmm... Kuulostaa vähän erikoiselta kyllä. Tuo vasu nyt tuskin on mikään super-akuutti ja eskarikin alkaa kai vasta syksyllä. Onhan se ymmärrettävää, että heillä on tietyt aikataulut, joiden puitteissa asiat on tehtävä, mutta kyllä niistäkin pitäisi yksilöllistä joustoa tarvittaessa löytyä.

Samaa mieltä sun kanssa Samsam. Ja jos vasulla on joku aikataulu, nii olisivat jo viime kuussa pystyny infoon siitä. Ja muistaakseni aikasemmista pitäny olla noi eskari jutut maaliskuun loppuun mennessä tehty et ovat kerinneet päätökset kaupungilla tekeen.
Mutta kuten sanottu kaikki alko menee uuden omistajan myötä päin persettä.
Tää apina ei taida enää mennä tohon samaan päiväkotiin, vaikka siskonsa ovatkin siellä olleet.

Ja nyt nostaa kuumetta tämä lenssu!!! Syksystä jatkunut nuha painu rintaan ja muuttui yskäksi ja kurkkukivuksi. Ääni on pelottava, jos sitä lähteekään. En pahimmalle kykkiäisellekään toivois tätä oloa :(:mad:

Joku on joskus sanonu et synnytys ei todennäkösesti käynnisty jos on kipeenä.. Jotai luontoäitin oikkuja.. Oiskoha uskominen?

Minä just mietin, että nyt se vasta oliskin ähkiminen kun ei henki kulje :( Viime yönä supisteli pariin otteeseen aika mujakasti, painoin päätä tyynyyn ja odotin aamua. Oikeestaan minä arvasin tämän! Siis tammikuun loppu on aina se minun aika sairastua, en tiiä mistä johtuu vai onko se vaan yleinen tautiaika?

Mä taas sairastun aina jostain syystä pääsiäisen jälkeen. Mutta toivottavasti vielä viimevuodesta olis vastustuskykyä, oli meinaan sellanen vuosisadan flunssa kyllä ettei ikinä.

Mä sain 2 viime vuotena perättäin influenssan ei epäilystäkään kun kuume oli 40 tienoilla ja kaikkiin lihaksiin sattui ja kuume katosi 1.5 vuorokaudessa mutta heikko ja flunssainen olo oli vielä 2 viikkoo sen jälkeen siks toivoisin että tää vuosi jäis välistä ie toivon että tän vuoden pöpö olisi samankaltainen kuin 2 edellistä ja että sairastettu influenssa antaisi immuniteetin.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tää päivä alkoi hyvin, mutta jatkui vähän tylsemmissä merkeissä. Aamulla kävin reippaasti lyllertäen lähikaupassa hakemassa puuttuvia aamiaistarpeia. Kiivit oli tarjouksessa 0,99€/ 6 kpl. Jei!

Lähdin ennen muuta perhettä keskustaan, koska luvassa oli kahvittelua muiden PK-seudun odottajien sekä yhden jo vauvautuneen kanssa. Vauva oli IHANA! Tupla-Jei!

Mies vei tytön tanssitreeneihin ja olimme sopineet, että treenien jälkeen käymme kaikki yhdessä kahvilassa herkuttelemaaaa ja suuntaamme sitten ruokakaupan kautta kotiin. Tämä osuus ei sitten mennytkään ihan suunnitellusti.

Kun tapasin perheen, tyttö näytti kalpealta, valitti päänsärkyä eikä halunnut kahvilaan vaan kotiin lepäämään. Metromatka meni vielä ok, mutta bussia odottaessa tuli jo ykä kylään. :confused: Nyt on sitten toppahousut pesty, takki odottaa pesua ja tyttö makaa meidän sängyssä pimeässä äänikirjaa kuunnellen. Voi mun pientä. :sad001

Edit. Luultavasti ei oo mistään mahataudista onneksi kyse. Tyttö parka on vain ilmeisesti perinyt mun migreenitaipumuksen ja nyt kun hormoonitoiminta on pärähtänyt käyntiin, niin se on tuonut mukanaan myös tuon ihanuuden...

Voi inhotus, vatsapöpö :( Sääli sun tytärtäsi, toivottavasti itse vältyt... Mutta kyllähän tuo tauti tunnetaan. Minä rylläsin viimeks joskus marras-joulukuussa. Vatsa oli vähän pienempi silloin, onneksi.

Samsam toi on niin inhottavaa kun lapset saa migreenin :sad001 Pikaista toipumista tytölle!
Meillä on kaikilla lapsilla todettu migreeni 2-3 vuoden iässä, kiitos mun ja miehen migreeni perimän :sorry:

Takaisin