Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Otin liittoon yhteyttä jo ja en kyllä tiiä lupas ottaa yhteyttä,kun asia selviää.. Soitan huomenna jos mitään ei oo kuulunu,koska tänään on palkan maksupäivä :)

Meni taas hetkellisesti hermot tossa. Pyysin kaveria ketä tuin paljon sen raskausaikana kahville, nii ei kun ei jaksa raapata autoo :mad: Olin vähällä jo kirjottaa et hittooko sit lupailet tulla mun seuraks, jos ei kiinnosta.
Mies teki vaatimattoman 11 tunnin päivän et sai näyttötyönsä kasaan ja varmana meen niitten arvostelijoitten kimppuun lankoja pitkin jos hylkäävät sen. Tunnin olin siellä kattelemassa miehen työskentelyä, et sain sen kauppa kasseja kantaan.
Seuraavaks varmaan alkaa supisteleen kipeesti tästä ketutuksesta johtuen.
Onneks sain edes ton pakastimen sulatettua, vaikka itku meinas moneen kertaan tullakin :sad010

Mua ärsyttää ku tuolla äitiyspolilla, ni ne on aina ihan huuli pyöreenä ku mulla ei oo mitään kipuja tai mitään "vikaa" missää. Paineet ok sokerit ok. Ja ainaki just se että sokerit on hyvät. "Siis ootko käyny rasitustesteis" " joo 2 kertaa ja kaikki on hyvin" " ja ei mitään ollu" " no ei hrlvekko ole" hetiku on lihava ni tarvis olla vissii kaikki sairaudet.

Tossa naamakirjaa selatessani huomasin ilokseni, että KAIKKI sellaiset ihmiset jotka ovat lupautuneet auttamaan mua synnärille lähdön ja/tai eläinten hoidon suhteen jos lähtö tulee ovat vetäneet eilen pään täyteen... On se hieno laji toi dokaaminen... :bored:

Voi itku mikä viime yö! :arghh: Koira herätti muutaman kerran viime yönä, flunssaa pukkaa nyt 3 kertaa tän raskauden aikana, Mies tuhis ja kuorsas, vessassa juoksin 4 kertaa pissalla, ja ei löytyny mukavaa nukkuma asentoo sit millään ja joka paikaan vaan kolotti.. En nukkunu varmaan montaa minuutii viime yönä.. Totaalisesti huonoin yö tähän menessä :sad001 Kohta vedän ihan ähky aamupalan ja sit meen takasin nukkumaan :singing:

Mullakin otti miehen kuorsaaminen viime yönä päähän...

Muokattu viimeksi:
Mulla oli armoton ketutus tänä aamuna ja ärähdin miehelle aika pahasti, vaikka ei se mitään tehnyt... Ärsytti vaan! Kiukuspäissäni sanoinkin, etten halua nähdä sitä, jos synnytys alkaa. Eli voi tehdä mitä lystää sillä välin, kun MINÄ kärsin ja MINUUN sattuu ja MINÄ olen maailman napa. Ihan rupes hävettämään toi avautuminen ja mies tuli parin tunnin päästä takaisin kotiin ja sanoi "tais olla aika kurja olo? Koita jaksaa." Eihän siinä enää voinut olla vihainen :banghead: On vaan niin tajuttoman kamala olo koko ajan. Toivottavasti ei enää kauaa...

Tämä on välillä vaan niin syvältä, ei voi mitään. Mulla ainakin on niin älyttömiä nämä mielialan vaihtelut. Yritän pysyä tasasena tyttöjen takia. Haluan, että niille jää mukavat muistot tältä ajalta. Toki kivut ja väsymys vaikuttaa suurelta osin enkä jaksa koko ajan tsempata. Sillon selitän tytöille, että tämä johtuu raskaudesta ja äiti ottaa
nyt pikku tirsat, sitten leivotaan ja kaikki on hyvin ;)
Mies on kuitenkin jo aikuinen, se ei saa yhtä kaunisteltua versiota osakseen minun kiukuttelusta. Onneks sillä on huumoria ja kärsivällisyyttä. Ehkä vähän rakkauttakin. Tai sit se on vaan hullu ;)

Viime sunnuntaina ku mies oli lähdössä taas 5 päivän työreissulle mä käskin sen häipyä täältä ja tiuskaisin että haluun olla rauhassa kun se jäi tohon vielä valittamaan että ei se haluais lähtee... Tuli mulle siitä kyllä paha mieli jälkeenpäin että niin rumasti sanoin. Onneks sillä on hermot ku lehmällä :oops:

Mua harmittaa vaan kun yöt on niin vaikeita... mulla ei oo petaria ni menee näköjään yläselkä ja niska jumiin. Herään yölläkin päänsärkyyn siitä johtuen ja kyljen kääntäminen aiheuttaa supistuksia. :/ Henkeä puristaa ja on liian kuuma tai liian kylmä. Ääh.

Täällä tulee kans kiukuteltua ja sanottua rumasti, mut onneks toi ainaki ymmärtää eikä ota tosissaan :shy: saa sitä sitte olla nolona ja anteeks pyydellä ku on eka haukkunu toisen melkee pystyy vaikkei se ois mitää tehnykkää :sorry:

Kas kummaa jos viime yönä on nukkunut 10 tuntia, ja siihen viä 5 tunnin päikkärit ni nyt ei väsytä.

Mua niin vituttaa itkettää masentaa.. :/ niiin huono äiti fiilis taas. Tänään 6veen synttärit, ja mua lähinnä ahdistaa. Ahdistaa ja stressaa, ne kaikki kauniit ja laihat nais ihmiset, oma jatkuva hikoaminen ja läskit, jatkuva seisominen ja muiden paasaaminen. Vieraiden viihdyttäminen, varsinkin niiden lasten joita on melkein 15.. Ukko sanoi hoitavansa kyllä viihdytyksen, mut en luota. Se ei tee ikinä elettäkään, ellen mä sano(komenna). Ja siitä se on kivaa kun mä sanon, ei tarvii omia aivoja käyttää, tai ees laittaa kahvia tippumaan. Kaikki vieraat ihania ja rakkaita, niin en ymmärrä mistä tää ahdistus puskee pintaan??! Ja jottei ois tarpeeks kurja olo niin mä aamulla ensimmäisenä toivoin et en ois raskaana ollenkaan. Ja siitäkös tuli huono omatunto :'(

No en minäkään haluais olla raskaana jos 15 lapsivierasta tulossa plus kaikki muu härdelli :eek: Ihan tervettä itsesuojeluvaistoo tuo on Miss T ! Jos sinun miehestä ei ole hirveästi omatoimista apua niin sopikaa, että se hoitaa juhlien jälkimainingit eli siivoo jäljet. Jos se onnistuis? Vai asteikolla 4-10, kuin dorka se on ;) ?
(Anteeks kaikille jos puhelen tökerösti, paan sen tämän flunssan piikkiin).

No se sen siivoominen on mitä on. Dorka asteikolla antaisin tällä hetkellä sen 4, juhlien ja niissä jeesaamisen suhteen se on ihan hyödytön. Se on nähty näiden 13vuoden aikana. Onneks mun sisko on semmonen emäntä, et se auttaa aina kaikkeen keittiöön ja ruokiin liittyvän kanssa, eli en mä ihan pulassa oo :) ja en mä oikeesti tarvis kun kuulla miehen suusta et oon hyvä ja kaunis, ja et hengissä on ennenkin selvitty. Sillä pärjäisin jo pitkälle.

Miss t kyl muakin ahistais! Mua ahisti jo tytön 2-v juhlat uutena vuotena johon tuli siis vaan sukulaiset ja kummit. Lapsia tais olla yhteensä 7... Ois tehny mieli peruu koko juhlat tollon, mut kyl niistä selvittiin :-) varmasti teidänkin juhlat menee kivasti ja varsinkin kun on sisko auttamassa :-D

Voihan samperin miten paljon vuosihuolto tuli maksamaan autolle... 600e!!!!!!!!! Ei helevetti soikoon... Oltiin luultu et ois maksanu about 150-300e, mut tuliki joku laajempi blaablaablaa huolto siihen.. Sinne meni kaikki säästörahat sekä kaikki mitä tilillä oli.........:mad::mad::sad001 Vasta ens viikon perjantaina tulee joku minimipikkupalkka mulle ku olin töissä jotain päiviä ennen äitiyslomaa, eli ei montaa euroa.. Ens kerral tulee rahaa vasta 13.2 ku ensimmäinen äitiysraha tulee.. voi paskat :shifty: Nyt vaan itketyttää ja vituttaa, suoraan sanottua.:smiley-angry017

Ihan snadiati alkaa jännittää ja vi*uttaa.. Esikoinen on ekalla ja siis 1 tyypin diabetikko. Ope soitti tänään että on valitellu mahaansa ja ruokakaan ei ollut kunnolla maistunu.. (Koulussa paljon vatsista liikenteessä) tuo mahis ei oo mikää läpihuutojuttu diabetikolla, joka kerta on viikkojen taistelu että selvitään kotihoidossa eikä jouduta osastolle. Ni eipä ihan hirveesti nappais sitä nyt tänne ottaa.. On muute saletti ettei saada hoitajaa jos tauti on ja tarvii lähtee synnyttää.. Ja eipä tarvii haaveilla nopeesta kotiutumisesta jos porukka on kotona kipeenä.. :/ noh, jospa ei nyt iskis kuitenkaan.. Huoh! Itellä siis viikot 37+5..

Takaisin