Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mä olen muutaman kuukauden himmailun jälkeen alkanut taas puuhailemaan kunnolla. Laskettuun aikaan alle 3 viikkoa, joten nyt uskaltaa taas tehdä lumitöitä ja tänään väsäsin tytön kanssa lumiukkoa pihalla. Vähän tuo maha tuppaa olemaan tiellä, mutta voi että tuntuu hyvälle tehdä edes jotain fyysistä, kun oon tosiaan ottanut loppuvuoden rauhakseen ja hieman vain joogaillut.

Tänään on huono päivä. Siis vaan todella paska fiilis kaikesta. Lunta satanu lisää joku 15 cm. Lankomies lupas tulla tekee lumityöt, sitte se peru sen ja nyt sit kuulemma kuiteki tulee. Ota siitä tolkkua. Mun iskias vihottelee oikein tosissaan eikä voi tehdä mitään. Kädet on aivan turvoksissa eikä koneella jaksa istua. Telkkarista ei tuu katottavaa ja mua väsyttää. Ei voi mennä nukkumaan jos se lumimies sieltä sit ilmestyyki. Puol yötä hypänny kusella ja juomassa ku kurkku on ku sahara koko ajan. Sitte ei voinu nukkua ku piti kiusata itteensä miettimällä taas sitä synnytyksen käynnistystä ja lukea kalvojen puhkaisusta yms. Yhyy!! Mä en haluukaan synnyttää!!

Mua ärsyttää kun oon näin saamaton. Oon kolme päivää yrittänyt kaupunkiin niin ei pääse ei, ei jaksa! Se on kuulkaa minun kroppa, 73kg vastaan minun tahto ja perse&maha vie voiton joka päivä vaan ei tänään! Varmana menen, ihan nyt heti alan vaihtamaan vaatteet ja puuteroin naamani. Otan itestäni kuvan torilla ja paan sen nettiin kera sijaintipaikan... Helkatan äitiyslomalainen! Mies kun soittaa niin hän kysyy aina kohteliaasti, että missä olen. Hän ei siis oleta, että olisin kotona kun tietää, että siitä alkaa pillitys. No minö olen ruvennut siihen kysymykseen vastaamaan: "olen nyt keittiössä", tai "olen olohuoneessa" tai muuta... Huh huh... Mitä mulle tapahtuu? Kävisinkö vaikka parvekkeella välillä, vai vielä jännempää, teinin huoneessa...? Kääk, käskekää mut ulos tästä kämpästä!!!

Hitto mua ärsyttää..mun kohta 6v:n vähän vanhempi kaveri on meillä "leikkimässä". Siis ei se osaa leikkiä, tai sit ei mikään mun tytön ehdottama juttu kelpaa. Sit pitää olla sörkkimässä meidän hamsterii koko ajan, vaik toi karvakasa puree sitä ja haluis olla rauhassa. Kaikki mihin mä sanon suoraan EI niin se kysyy mun tytöltä uudestaan, ja pistää mun tytön kysyy multa samaa asiaa..plaah. Äsken tuli mun tyttö kysyy voivatko lähtee luistelee . Sanoin et ei kun me mennään huomenna, niinkun sovittiin. Sit tää kaveri kysyy samaa taas multa.. Meinasin jo ärähtää :D onneksi mun esikoinen tulee kohta koulusta pelastaa mut! :D

Happy täällä on sama nyt päivä 2 ei oikeen mitään jaksaisi ja eilisen saavutus oli pyykit sairaalakassit puutelista ja alakerran kioskilla käynti.. Turha kai sanoa ettei tästä löhöilystä tuu kuin päänsärkyä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tää aamu alkoi mukavasti, kun unenpöpperössä ja silmät puolitangossa kävelin vessaan pissalle. Törmäsin oven reunaan aika huolella, kun ilmeisesti kissa/koira työntänyt sen puoliväliin. Kiva veriruhje nyt huulessa ja navankohtaa hieman aristaa, kun tietty maha otti kanssa vastan.
Kurkku on alkanut kipeytymään eilisillasta lähtien ja ääni on häviämässä. No jos flunssa tulee niin tulis nyt sit samantien. Ois ihan painajainen synnyttää 39'C kuumeessa keuhkoja ulos yskien. Nyt rv37+5.
Auto on huollossa huomiseen ja soittivat äpkl:lta että pitäis käydä antamassa uusi pissanäyte, kun edelliseen oli mennyt sekaflooraa. En varmaan lähde liukastelemaan tuonne ulos kävellen hakemaan purkkia! Enkä varmasti pysty neljää tuntia pidättämään, että menisin paikan päälle antamaan näytteen.
Saa nyt näyte odottaa, koska lähete pysyyy voimassa kuitenkin.

Kaikista maailman ihmisistä mun anoppi tuli lapioimaan rappuset auki että pääsen pois täältä talosta. Ja hänellä on omatki vaivat. Mä en voi muuta ku itkee täällä. On niin avuton olo ja mulla on paikat niin kipeet että en tiedä mitenpäin olisin. Eikö tää ikinä lopu???

Voi ei :( No toivottavasti silloin 26.pv jo helpottaa. Onhan sitä Uppista varmaan kevyempi kantaa sylissä kun selällä.
Meillä miestä harmittaa minun huonot yöunet. Mutta kun ei sille voi mitään. Eikä se Tirppakaan mua tahallaan valvota. Se ei vaan tiedä maailman sääntöjä ;)

Oulussa vapaana kirvesmurhaaja! En tykkää!!!!!!

Onneksi haudon täällä ylhäisessä 5. kerroksessa aivan turvassa :)

Meinasin sit äsken kaatuu turvalleni ku otin housuja pois ja sain onneks otettuu sit toisel jalal vastaa,mut nilkka väänty jalasta :/ Onneks selvittii säikähdyksellä :)

Voi kristus mikä yö takana! Varmaan kauhein yö tähän menessä.. Jos ei pissahätä tai huono asento vaivaa nii sit se on tuo hemmetin koiruus jolla on TAAS ripuli! 8 tunnin aikava 4 kertaa tullu vuorotellen herättää mua ja miestä että nyt olis taas hätä ja aina kun oli miehen vuoro nousta nii totta kai mäki siihen heräsin.. Tän yön saldo varmaan 0 tuntii unta ja nyt jo hereillä kun ei sitä vaan saa nukutuu.. normaalisti saan hyvinki nukuttuu siihen 10-11 asti mut tää on kyllä nyt kaiken huippu että oon jo nyt herellä.. Join just pari kuppii kahvii ja kohta vedän ähky överi aamupalan ja sit yritän mennä uudestaan nukkuu ja jatkaa unia.. :singing:

Joo no sehän tästä vielä puutuis kin että töihin pitäis lähtee silmät ristissä.. mieste se ei tuntunu haitaavan kun aamulla sanoin että mäki nousin 2 kertaa päästämään ton rakin pihalle nii se oli ihman ihmeissään että ei hän oo ainakaan siihen heränny mut hyvä vaan että se ainaki on saanu nukuu kun kumiski lähti töihin tossa 7 aikaa..

Nyt taas ottaa päähän anoppi. Just viime kuussa julisti etteivät enää juo tipan tippaa ja nyt sit soitti et eihän oo olo et lähtisit synnyttään jos he muutaman juo tässä :smiley-angry007 Joo aikuisia ihmisiä ja ei oo olo et tarvis lähtee, mut kuitenki kun ensin taas kerran lupaavat.
Nyt tarvii sit miettiä et millä meen sitten sinne käynnistykseen, kun taaskaan uskalla luottaa noihin.
Tai sitten toivoo et tää on nyt vaan kerta, kun just kuskailivat toista synnyttäjää...

Ai sulla on Niinushka sama juttu ku mulla... Noi ei kyl edes lupia kysele juomisiinsa ja saattaa vetästä viikonki rännin eikä vastaa puhelimeen... Ihanat kamalat sukulaiset...

Takaisin