Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Nanna88, mäkin oon nukkunut 5-6 tuntii putkeen viimeksi joskus puoli vuotta sitten, joten tiedän tunteen. Siihen oon kyllä jo tottunut, että yöllä saa käydä parin tunnin välein vessassa, mut kyl toi voimat vie heti ku yks yö menee niin plörinäksi, et saa vasta aamulla nukuttua semmosta hyvää unta... Mulla helpotti olo onneksi nyt kun sain vähän nukuttua ja syötyä :)

Pikku Myy, se mun lääkäri oli kyllä taas semmonen pystyyn kuollut eukko. Kävi sen verta hitaalla, et oli varmaan joku tosi vahva lääkitys sillä! Ei siis urputtanu mitään, mut näytti ihan siltä ettei oo ihan tällä planeetalla. Kiva ku semmonen hyypiö tutkii, hyi.

Eriika: joo kyllä hän tähän rytmiin on alkanu tottuu ja muutenki ennen tätä raskautta kun oli kolivuoro työssä nii ei muutenkaan ollu mitään säänöllistä rytmiä.. Nyt vaan pari yötä menny ihan nukkumattomaks kun toiralla on ollu vielä ihan kauhee ripuli ja se tulee aina sängyn viereen vinkuu kun sillä on hätä.. Nii minä sit reipaana ponkasen sängystä ja päästän sen takapihalle (Onneks löytyy aidattu tatkapiha) siinä samalla onneks oon aina käyny pissalla nii ei oo sen takii erikseen joutunu noudee mut kyllä siinä menee aina oma tovi ennen kun saa taas unen päästä kiini.. Toivottavasti ens yönä sain vähän paremmin nukuttuu ja toi koiran vatsa kipu hellitäis ton kanikuurin myötä.. syöny varmaan lunta tai jotain kun on vatsa niin pipi..

Nanna, kun mä jäin Joulukuussa vuorotöistä pois niin mulla meni eka viikko ihan plörinäksi! En saanut unta tai osannut nukkua, välillä väsytti välillä ei... Mietin jo mikä mussa on vikana. Olin melkein 8 vuotta putkeen tehnyt 3-vuorotyötä. Sitten terveydenhoitaja hoksas sanoo ettei se välttämättä johdu raskaudesta, elimistö vaan palautui sillä tavalla siitä työrytmistä. Mutta on tää nukkuminen edelleen kökköö, on nukuttava sillon ku saa! Esim. Mä laitoin tytöt kouluun kaheksaan ja aloin nukkumaan, heräsin juuri...

Happy79, oon jostain lukenu että saataa mennä joka vuosia palautumiseen jos on tehny kolmivuorotyötä että kroppa on niin sekasen sen jälkeen.. tuntuu ihan hullulta nyt vaan olla kotona kun oon tottunu tekee töitä kun työnarkomaani enkä oo ikinä pitäny edes 4 viikoo kesälomaa putkeen kun ei pää kestä olla vapaalla niin kauan tekemättä mitään joten saa nähä miten tää 4-5 viikoo kotona oleminen tekee ja poma pahimassa tilanteessa 8 viikoo jos menee reipaasti yli lasketun ajan.. huhu..

Mulla sotki nuo Joululomat päälle kun lapsetkin oli kotona ja mies ja sen lapset. Nyt palaudutaan normaaliin rytmiin, mutta mä meen jo täysin tämän mahan armoilla... Koita kestää. Ota vähän semmonen "ruuvit löysällä"-asenne niin ei kaadu seinät päälle ;)

Joo ei tässä auta muu kun vaan hengailla päivä päivältä :wacky: Kyllä mulla tossa ohjelmaa sit on kun pitäis vauvan vaateita alkaa pesemään ja sit käydä shoppailemassa vielä 1 tai 2 päivää ja sit meinasin pitää sellasen hemmpttelu päivän mikä sisältää hierontaa, de lux jalka hoidon ja sit vielä jotain hyvää ruokaa jossain hyvässä ravintolassa :grin Ja kyllä ne kaverit kin on luvannu tulla kahvilla käymään ja sen semmosta nii eiköhän se tästä :woot:

Täälä kans nukutaan parhaiten aamupäivällä... Argh. Ois kiva olla vielä hetki jossain normaalien ihmisten rytmissä vaan ei..!

Vois nyt sopii sillai että tota valkosta sontaa tulee tuolta taivaalta vaan viikonloppuisin kun mun talkkari on paikalla??!! Painavaa nuoskalunta tullu senttitolkulla ja lisää sataa koko ajan. Meinaa sitä, että mä joudun lapioimaan tänään rappusia auki ja portin edustan tyhjäks että pääsee se neuvolatäti tulemaan sisälle saakka. Niitä supistuksia ja tajunnan räjäyttäviä liitoskipuja odotellessa... :arghh:

Mulla olis kans lapion kans töitä. Ja toi piha on yks persereikä. On kivetystä, korotusta,askelmaa ja keskenerästä terassia!!!!!! :finger: Ihanaaamu!

Taidan käydä ihmettelemässä niitä lumia vasta vähän ennenku se täti tulee. Onneks on tauonnu se sade nyt. Se on vaan toi pirun portin edusta ku ei saa sitä porttia sit auki jos ei tee ensin lumitöitä. Mutta tarvii ensin pötkötellä ja kerätä voimia.... :wink

Kävin kanssa tekemässä vähän lumitöitä ja ai että oli raskasta lunta. Täällä on nyt lämpötila plussan puolella ja se oli sitten sellaista oikein kunnon vetistä ja painavaa nuoskalunta. Mutta pakko oli käydä vähän heilumassa lapion varressa, kun ne on kai luvannut taas pakkasta ja jos ei noita siivoa ennen sitä, niin sitten se jäätyy.

Minä lähtisin kolan varresta äkkiä synnyttämään! Huh, ei voi kuvitellakaan semmosta työntöö. Jos mun pitää jotain nostaa tai ponnistaa niin ei voi täydellä voimalla tehdä. En tajua, minusta on kuukaudessa tullut ihan raskas raskaana oleva :(

Joo mäkin kyllä uhmasin selkäkipuja ja supistuksia ja tein vähän lumitöitä... Illalla sit kostautuu.

Nostan hattua teille, jotka pystyy vielä jotain lumitöitä tekemään! :eek: Mä kävelin pikkumatkat auraamattomia teitä tänään ja jo se sai sellaiset jomotukset aikaan, että ei mitään rajaa! :sad001

Mulla kans varmaan sais jäädä lumityöt kesken kun pitöis lähtee synnyttää. Koiranki kanssa on jo vähän hankalaa kun hiukan ajoittain vetää. Ei nyt kipeitä suppareita aiheuta mut epämiellyttävää tunnetta kylläkin.

Meillä onneks mies tekee mielellään lumityöt. Monesti meen pihalle sen kaveriksi, mut ei se anna mun tehä mitään :)

Takaisin