Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Miksi ilmoitetaan että puhelimeen vastataan arkisin klo 9-15 ja sitten ei kuitenkaan vastata argh

Alkaa oikeesti vituttaa tää ettei saa nukuttua! Tämänkin yön saldo 4h! Ja mistään päivä unista on iha turha haaveilla kun on noita isojapieniä hoidettavana.. Valintojavalintoja..

Mulla on toistaiseksi myös vasta parin tunnin unet takana, mutta mulla on onneksi mahdollisuus päiväuniin, kun mun pieni on jo koululainen. Matlock tv 5:ltä klo 8.30 on parasta unilääkettä. Ysiin mennessä nukun varmasti. :grin

Sama täällä n 4H unta, kunnes heräsin selkä/pääkipuun. :-( Tänään kummipoika 8kk tulee hoitoon mulle ja siis eihän nuo nuku samaan aikaan päikkäreitä, joten näillä mennään... |-O

Täällä myös yks yökukkuja! Nyt on ihan jäätävä väsy :dead: Ja koko päivä täynnä puuhaa, ei tässä ehdi vajetta paikkaamaan... Joko sitä ymmärtäis tänä iltana mennä aikomaan nukkumaan, niin ehtisi hyvällä tuurilla saada vähän enemmän kerättyä unia kasaan?

Mä nukuin kans ruhtinaalliset 3,5 tuntia, heräsin siis puoli kolmelta... Nukahdin uudestaan vasta varttia vaille kuus ja seiskalta soikin herätyskello, kun pitää lähtee kohta neuvolaan... Voi yök, onko pakko!?

Minä sain unta klo 2-3 välillä ja tunti sitten soi kello, että laitan pimut kouluun. Syön kohta itse aamupalan ja koitan vielä nukkua. Näin ne päivät on ruvennut menemään.

Anteeks mutta ihana kuulla että kanssa kärsijöitä löytyy! :) mulla siis ongelmana saada unta, ennen kahta ei nukku mattia näy vaikka menis sänkyyn jo ysiltä.. Sit ku nukahan ni sit ei ongelmaa.. Jos ei vessassa käyntejä lasketa jotka siis 2-4h välein.. Mut sit aina nukahan kyllä..

Mulla ei myöskään meinaa tulla uni ennen yhtä tai kahta!

Kyllä tätä kukkumista aika hyvin jaksaa kun saa välillä nukkua ne yhdet pitkät yöunet, mutta näin useamman valvotun yön jälkeen olo on aina ihan....piip.

Muokattu viimeksi:
Samsam, minullakin on Matlock ollu parasta unilääkettä jo vuosikymmenten ajan :D Yleensä oon aina alkanu katsoa sitä ihan "tosissani", mutta uni vaan yllättää aina!

Täällä vajaa viis tuntia nyt unta. Ihan turhaa yrittää nukkua ennen kolmea tai neljää näköjään. Olis pitänyt sillä viimesellä vessareissulla ruokkia kissa valmiiksi (en sitten opi!) niin se olis tullut korvan juureen korisemaan ja pyytään ruokaa ehkä vähän myöhemmin :-/

Mua taas ärsyttää kun en osaa lepää/ nukkua päivällä! Oon kuin mikäkin duracell pupu ja touhuun koko ajan jotain. Lapset leikkii hienosti keskenään tai kavereiden kanssa, tai koulun jälkeen lähtee naapuriin leikkimään. Eli tilaisuuksia ois. Iltasin oon sit aiwan poikki, ja en ees muista aamulla mitä oon illalla jollekkin puhunut. Eli ei nukahtamis ongelmia mulla, ei tarvii ku pää tyynyyn painaa ja se on siinä. Heräilen kyllä pitkin yötä, mut ei haittaa.

Ei saakeli, kun olo on niinku krapulassa... Neuvolareissu takana, oli kyllä tuskaista. Ja kun oli lääkäriaika, niin piti sit sisätutkimusta varten ottaa housut pois ja taas pukea uudestaan. Meinasi taju lähteä, kun niin väsytti ja sit joutu vielä ähisemään niiden vaatteiden kanssa! Enkä ois ikinä päässy sieltä tutkimuspöydältä omin avuin ylös. Piti erikseen sanoa, että voisko joku auttaa! Muutenkin tuli niin huono olo siinä selällään maatessa.

Kaikki oli onneksi kunnossa. Verenpaine vähän koholla, mut en oo juuri nukkunutkaan, niin se selittänee nousun. Nyt unta palloon jos sais...

Nyt alkaa kiukkupaniikki nousta... Ei oo tullu sähköistä tilinauhaa vieläkään ja torstaina olis palkkapäivä. Yleensä tähän mennessä on tullu palkkatiedot jo. Joulukuun parin vkon sairausajan palkka olis saatavana. Tilillä 50 euroa ja äippäysrahat tulee vasta 2.2... Laitoin justiin kollegalle viestiä että onko nekään saanu niitä tietoja. Etten vaan oo kadonnu järjestelmästä ku oon ollu saikulla ja 27.12. alkaen äitiyslomalla... Kääk!! :nailbiting:

Kyllä tää jatkuva väsymys vie voimat aivan totaalisesti.. Sanoin just miehelle kin eilen että voi kun sais edes joskus nukkuu edes 6 tuntii putkeen nii olis aika bueno.. päivisin saan nukutuu pari tuntii kunnes pitää vessaan nousta ja sit sama öisin joutuu nousee sen 2-3 kertaa vessaan plus että sitä herää aina siihen että on huono asento ja joka paikaan kolottaa kun ei tunnu hyvältä makaa pitkään eikä istuu pitkään eikä seistä pitkään.. eli mikään asento ei oo enään hyvä tän vatsan kaa.. Onneks oon sentään äippä lomalla nyt nii ei ainakaan tarvii töissä jaksaa olla.. Meinasin tän ekan viikon nyt vaan yrittää levätä ja ottaa iisisti ilman mitään sen suurempaa ohjelmaa ja pakko tehdä asioita..

kyl jurpii taas. Kävin lekurissa näytillä, kun tää flunssa vie voimat. Epäilin et poskiontelot taas tulehtunut. Siel oli sellanen perseenreikä lääkäri et ei mitään rajaa. Sanoin sille et en tässä kunnossa jaksa mitään synnytystä jos sellanen nyt alkais. Tutki ja määräs nenäsumutetta, kuulemma verestää noi mun nenän limakalvot pahasti. Lopuksi se totes mulle et synnytyksen jälkeenhän se vasta rankkaa on. Mä sanoin että ei ole, mielummin valvon terveenä 24/7 ja hoidan vastasyntynyttä, kuin oon raskaana ja jatkuvasti kipeenä! On tässä muutakin remppaa kuin flunssa, kipeet liitoskivut, jalkasärky ja katkonaiset yöt. Nousin tuolista ylös ja sanoin oikeen tympeesti Kiitos ja Hei!!

Tuntunu olevan noita vittupää lääkäreitä nyt vähä jokapaikassa.... Tainneet saada lääkärilupansa muropaketista tai sit ne on valelääkäreitä :shy: ku ei oo kiinnostusta ottaa potilaan tuntemuksia ja kipuja tosissaan eikä oo halua alkaa ees tutkii... Ihme touhuu ei helvetti!!! (anteeks) :hungover: kylläpä alko kyrpii ihan tosissaa :smiley-angry019

Takaisin