Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mua kans nukuttaa aamupäivästä enemmän:) me voitais mashnu loppu raskauden ajaks muuttaa kimppaan ku oireet ja valvomiset sun muut tuntuu menevän yksyhteen :)

Voi ristus mitkä pari päivää takana.. toissa päivänä en millään meinannu saada unta kun tää poitsu myllers vaan ihan hulluna ja eilen kun oli töissä nii sama rumba jatku ja potkut alko olee tosi kivuliaita että oli ihan pakko ottaa vähän rauhallisemmin (oli kyllä todella kiireinen työpäivä ja meni jopa 1,5 tuntii ylitöiks) No sit kun vihdoin ja viimein pääsin kotiin nii jalat oli tosi kipeet enkä millään meinannu saada unta kun alko supistelee aika tarkaleen 5min välein ja oli vievästi kivuliaita että en saanu sen takii unta plus että ramppasin 3 kertaa pissalla viime yönä.. alkaa kyllä olee jo melko väsy tän raskauden myötä ja täälläki nää mielialat vaihtelee ihan laidasta laitaan.. välillä naurattaa ja välillä sit taas itkettää..

Onko sulla Nanna vielä pitkään töitä? Kuulostaa äkkiseltään liian raskaalta tuommonen tahti.

Mä en saa sitte mitää tolkkua mite järjestää noi vauvan tavarat. :sad001 Toho yhtee maailman epäkäytännöllisimpään hoitopöytä/lipastoo ees mahdu kaikki!!!

Pivi, täällä sama problem... Ratkaisin pulman siten, että lipastossa on vain 50-68cm vaatteet, suuremmat koot ovat vaatehuoneessa pahvilootassa vielä. Sitten vauvan liinavaatteet on tv-tasossa olevissa laatikoissa :wideyed: Että näin meillä...

Meilläkin laitettu vaan laatikkoon 50-56cm:n vaatteet. Loput meni äitiyslootaan ja säilytykseen vielä. Eihän pojat tartte niitä ennen muita ennen kesää niin olkoot siellä :) Mut ei meinaa meille siltikään mahtua kun sukulaiset kantaa vaatteita tänne ovista ja ikkunoista :D

Mä saan hepulit jos joku vielä tuo jotain vaatteita tänne!! Olis ihan kivaa jos viitittäis ees kysyä mitä voi ostaa jos kerran välttämättä haluaa vauvalle jotain ostaa. Tarkoituksella jätin petivaatteita ja leluja ostamatta että sellasia vois sitte sukulaiset ja ystävät hommata, mutta ei. Pelkkiä perkeleen potkuhousuja paikat täys!! :shifty:

Ehkä se sit ku vavveli on täälä ni näkee mite hommat luonaa.. Ihan unelmahan olis että hoitopöytä olis kylppärissä. Tai sen verra iso kylppäri mihi mahtus vauvanki tarvikkeita. Meillä on makkari ainoo mihin voi ees kuvitella tunkevansa Pinnistä ja hoitopöytää... Täytyy varmaa hommata vaan lisää säilytystilaa. Siis uus vaatekaappi. Harmittaa vaan ku rahat tulee päivää ennen laskettua ni mielummin olisin ollu sillo jo valmis hankintojen suhteen!!!

Meillä anoppi kyselee NYT että mitä voisi vauvalle hommata, kun ei se ole vielä mitään hankkinut (siis omasta mielestään, mun mielestä on jo vaikka mitä söpöä vaatetta :)) Mutta siis kai me nyt tähän mennessä ollaan ehditty hankkia kaikki tärkeimmät enkä mä nyt viittis anoppia pistää ostamaan jotain lansinohia tai korvakuumemittaria. Ois kysyny pari kuukautta sitten!

Happy: ei mulla oikestaan oo kun 3 tai ehkä 4 työpäivää enään jäljellä ennen kun äippä loma alkaa.. Pomo ei vaan ollu taas miettiny loppuun asti kun oli listan tehny että ne asiakaan saataa vielä tulla ilta "palalle" tai ottaa pienet yömyssyt ennen kukkumaan menoa joten 21 kun mun olis pitäny lähtee nii sit hän se kaikki alko tiputelee sisälle tilaa juomaa ja sit kun joku näki että joku söi nii sit neki halus syödä nii hupsista keikkaa vietähti sit 22.30 ennen kun pääsin lähtee.. jätin kyllä kaikki tiskit sun muut työkaverille ja sanoin silleki että jättää pokkana vaan huomiselle jos ei jaksa kaikkee tehdä.. aamu vuorolla on kumiski sit hyvi aikaa..

Joo ei helkkari no kaikki tuhat miljoonaa triljoonaa vaate kappaletta.. mulla on tuolla vauvan huoneessa 5 isoo ikean kassai vaatteita jotka pitäis käydä läpi ja pestä.. mulla menee henki ja terveus varmaan niiten kaa..

Meille ei oo kukaan oikein mitään tuonut tai tarjonnut. Miehen siskot osti kumpikin yhden bodyn, that's it. Itekään en oo kuin pari vaatekappaletta hankkinut joskus syksyllä. Esikon kamoja on onneks vielä jäljellä, mutta talvikampetta (villavaatteeita, ym.) pitäis vielä hommata, kun tyttö syntyi keskikesällä.

Vaippaosasto on sentään kunnossa. Parit pienet pitkälahkeiset villavaippahousut meinaan vielä hommata ja jonkun läjän vaippaharsoja, mutta hyvä perusarsenaali löytyy pikkuisia lyhytlahkeisia villiksiä ja muotoon ommeltuja sisävaippoja sekä jonkin verran muita vaippoja kuten taskuja ja täyttöimuja.

Sitten vauvan liinavaatteet on tv-tasossa olevissa laatikoissa :wideyed:
Mulla kans vauvan liinavaatteet tv-tason laatikossa :D

Oon sanonu kaikille, ettei yhtään vaatteita enää meille, ennen kuin näkee mitä tarvii. Kun saan sen viimesen kassillisen pestyä, pitänee survoa koko tv-taso täyteen vauvanvaatteita. Ja yli 68-senttiset on jo kellarissa!

Mulla on vaan 50-56 koko pestynä, loput varastossa. Miks pitäs etukäteen kaikkia pestä ja saada sisälle säilöön kun joitain tarvitsee vasta puolen vuoden tai vuoden päästä ja silloinhan ne pitäs pestä joka tapauksessa uudestaan?!

Mua ottaa päähän kun eilen niiiiin hienosti sisustin vauvan huoneen vaikka tiesin ettei sinne tule pinnis jäämään vaan se tulee meidän makuuhuoneeseen, ja tänään sitten ihan ite menin ja päätin siirtää sen sängyn paikoilleen. No tietenkin kun yhtä huonekalua siirtää niin tarvii siirtää kolmea muutakin, ja lopputulos on se ettei lapsen huoneessa ole enää tasankaan mitään muuta kun lipasto (joka sekin on ihan tyhjä) eikä sinne vaan riitä huonekaluja niin kauan kun pinnasänkyä aiotaan pitää meidän sängyn vieressä! Ärsyttää ihan vietävästi vaikka itse aiheutin tämän! :mad::grin

Ainoot vaatteet mitä mä tuun ostamaan hetkeen on jotkut siistit vaatteet ristiäisjuhlaan ja jos tää napero on tyttö niin haluan sille joitain mekkoja (etenkin kesäksi).

Elya mulla kävi samanlai... eka sisustin vauvan huoneen valmiiks ja sit ku pinnis siirrettiin meidän makkariin ni ei sinne jääny muuta ku lipasto, hoitotyötä, lattialamppu, sitteri ja vaunut.

Se tunne ku avaat autotallin ovea ja se jää vaan osaltaan auki ja oot alamäessä auton kanssa ja pitäis saada pakitettua,et pääsee koittaa uudestaan avaa sitä ja auto ei liiku :(
Ei auttanu muuta ku nousta autosta,joka oli hieman hankalaa kun tilaa oli niin vähän!! Ei muuta ku vatsaa vähän sisään ka kävellen se ylämäki yläs ja takasin autoon ahtautumista :/

Tällä hetkellä tekis mieli vaan itkeä turhautumista ja väsymystä, ku yritän luovia tukien ja opintojen etenemisen ristiaallokossa. Kaikki on ihan sekasin ja levällään ja mä. En. Vaan. Jaksais. Enää tätä tappelua. :'(

Aika paljon on mun mielestä nää viimeaikaiset muutokset opintotuen saamisen ehtoihin vaikeuttaneet opintojen edistämistä poikkeuksellisissa tilanteissa (niinkun nyt vaikka jos saa lapsen). Mulla ois 14 opintopistettä vielä suorittamatta tutkinnosta ja viime syksyn tein töitä, että sais vähän rahaakin ennen äitiyslomalle jäämistä. Yritin töiden ohessa saada opintoja tehtyä, mutta syksyn saldo oli 5op. Nyt yritän tehdä seuraavat kolme tässä tammikuussa ja loput sitten hamassa tulevaisuudessa. On kyllä ärsyttävää, kun pitäisi tehdä 20op vuodessa ennen kuin on oikeutettu edes yhteen tukikuukauteen! Voimia siis sulle Mippu!

Takaisin