Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mulla se ei sitten varmaan koskaan olis näyttäny plussaa, jos painorajoilla on myynnissä :D Vai onko ylipainosille sitten omat testit myynnissä?

Noi on semmosia juttuja, joita näkee tv-sarjoissa fiktiona, mut sitten kun kuulee että joku oikeasti elää noin harhoissa niin ei kyllä tekis mieli olla tekemisissä tai altistaa omaa lasta tuollaiselle. Lapsilta tuollaista käytöstä voi vielä odottaa, mutta aikuiselta ei missään nimessä. Varmaan paras mahdollinen lopputulos, ei tarvi huolehtia siitä, mitä muuta tuollaisen ihmisen pään sisällä raksuttaa.

Untuva: Ihania! Loistava tee-se-itse -idea (valkoinen/ vaalea t-paita ja kangastussi - ta-daa)!

Oli tänään diabetes hoitajalla käynti ja voi kiesus et rupes v****taa :angry5 katteli ensin merkatut sokeriarvot ja sit 3 pv:ltä tekemäni ruokapäiväkirjan, kehu et kummassakaa ei oo mitää sanomista tai moitittavaa. Mut sit se kuitenki alko.... Opasti niinku ekaluokkalaista miten pitäis syödä ja minkälaista siis puhu niinku tyhmälle lapselle :smiley-angry002 Mittauksia pitää tehdä jatkossakin samanlai loppuraskauden ajan ja ymmärrän kyllä et tää on vaa lapsen ja mun parhaaksi mut en silti ymmärrä. Jos ei kerta mitää oo ni miks pitää ihan turhaa :smiley-angry019 Teki mieli nii huutaa sille akalle et työntää ne mittarit ja piikit vihkoineen sinne minne aurinko ei paista, varmaa huomas et korvista nousi mustaa savua :smiley-angry016

Menin kauppaan ja ostin ISON karkkipussin, tulin kotia ja purin kiukkuni lumikolaan :finger002 Nyt makaan sohvalla puoliksi syöty karkkipussi mahan päällä ja ootan et mies tulee töistä kotii ja alkaa mesuaa ku oo tehny lumityöt.... Ku sen mielestä en saa tehä täällä vissii mitää.... aaaarrrgggghh :violent001 vois taas mennä kellariin piiloon :wtf

Noinhan se menee. Minäki mittailen ja ravaan näyttämässä vihkoa ja mitään huomautettavaa ei ole mutta silti joka kerta varoitellaan ja neuvotaan syömisissä ku pikkulasta... Ärsyä.

Mulla ei onneks tarvii enää tuolla hoitajalla käydä, neuvola riittää. Tai nii mä ainaki ymmärsin :eek: en varmasti oo menossa enää jos ei oikeesti oo pakko :angry3

Mulla on perjantaina seuraava kontrolli polilla ja ens vkolla samaa vihkoa tarkistellaan neuvolassa... Tuntuu niiiiiiiiiiiin turhalta. Tänäänki tempasin aamupalalla tuopillisen appelsiinimehua ihan uhallaki eikä sokerit menny silti yli. Onneks ei oo enää pitkää aikaa tätä pelleilyä jäljellä.

Mulla vaan menee hermot! Ihan pienestäkin. Ja sit mua ahistaa ja alkaa itkettään. Tätä on nyt jatkunu pari viikkoo, sen mitä oon ollu äitiyslomalla. Ei onneks koko aikaa, mut harva se päivä. Ja sit ärsyttää se kun en osaa tarkasti sanoo mikä mua ärsyttää/vituttaa/itkettää kun mieshän tietty haluis tietää. Ei oo helppoo silläkään....Kertokaa ny joku pliiiis että olis vähän samansuuntaisia fiiliksiä!!! La mulla on siis 31.1.

Pikku_Myy85: Kaikki sympatiat! Mä oon ollu niin samoilla fiiliksillä viikosta toiseen! Viime viikolla mua ruvettiin uhkailemaan lääkityksellä 2 pienen ylityksen takia!! Oikeesti! 5 viikkoo enää jäljellä. Ymmärrän, että tää on mun ja vauvan parhaaks, mutta silti ottaa niin päähän! :mad:

Mulla vaan menee hermot! Ihan pienestäkin. Ja sit mua ahistaa ja alkaa itkettään. Tätä on nyt jatkunu pari viikkoo, sen mitä oon ollu äitiyslomalla. Ei onneks koko aikaa, mut harva se päivä. Ja sit ärsyttää se kun en osaa tarkasti sanoo mikä mua ärsyttää/vituttaa/itkettää kun mieshän tietty haluis tietää. Ei oo helppoo silläkään....Kertokaa ny joku pliiiis että olis vähän samansuuntaisia fiiliksiä!!! La mulla on siis 31.1.
Mä olen päättäny että kaikki noi tunteet vaan nyt kuuluu asiaan. Harva se päivä ahdistaa ja itkettää ihan typerät asiat mutta en oo viittiny niitä sen kummemmin analysoida. Mies jos multa kyselee että mikä pännii tai mikä itkettää yms niin vastaan vaan ytimekkäästi että mä olen raskaana. Tunnepitoista aikaa, ei voi mitään :p

Minä oon saanu kuulla joka neuvola kerta painon noususta mutta kun ite ajattelen et eikö parempi että syön ennemmin kuin poltan? Neuvola täti ihmetteli suuresti sokerirasituksen jälkeen et miten mulla ei ole raskausajan diabetesta. Teki mieli sanoa että niin se on varmaan tosi outoa tälläseltä läskiltä. No voi .....!!!! Joka raskaudessa on painoa tullu ainakin se 25 kiloa ja joka kerta sen oon tiputtanu pois vuoden sisällä. Nytkin neuvolan jälkeen painelin kauppaan, kiukkusin ääneen että tässä sulle ....tana painon nousua ja diabetestä! Ostin karkkia ja olin polttamatta :grin

Mulla on Mirkku, ja muut, ollu nuita samoja oloja. Siis pari päivää viikossa menee ihan pyllylleen vaikka kuinka yrittäs tsempata. Nyt oon parina yönä kärvistellyt semmosissa helkkarinmoisissa suppareissa, että lähestyvä synnytys on jo tosi tosi konkreettista. Vaikka nuo yöt onkin ollu kipeitä, niin jotenkin helpottavalta tuntuu. Maali ei ole kaukana ;)

Piti tehdä unirytmin korjausliike ettei tuu koko ajan nukuttua puolillepäivin. Eilen aamulla heräsin jo puol kymmeneltä enkä nukkunu edes yhtään päikkäreitä. Nyt sit illalla laitoin kymmeneltä "nukkumaan". Ja paskat! Pyörin hereillä puol yhteen ja sit oliki jo nälkä ja piti nousta syömään. Nyt sit tapitan telkkaria taas. On tää hieno laji tää lomailu. Ja raskaana olo. Samantien ku laittaa pään tyynyyn ni alkaa pyöriä vaan ajatukset synnytyksessä...

Mä oon todennu et meidän makkarista ja sängyssä on jotain vikaa ku en saa enää nukuttua täällä... tai sit koko talossa :eek: nytkin tuo yks tossa tyytyväisenä korsaa, tekis mieli potkasta se sängystä alas :gen054 miks se saa nukkua mut mä en.... :smiley-angry017

Mä oon koittanu nukkua sohvalla vaihtelun vuoks, mutta se on liian pehmee eikä koirat mahdu siellä mun viereen. Ehkä mä sit vaan valvon aina yhteen-kahteen ja nukun puolillepäivin kun tuntuu aamuisin uni parhaiten maistuvan.

Takaisin