Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitä en tiiä ;DMulla se ei sitten varmaan koskaan olis näyttäny plussaa, jos painorajoilla on myynnissä :D Vai onko ylipainosille sitten omat testit myynnissä?
Mä olen päättäny että kaikki noi tunteet vaan nyt kuuluu asiaan. Harva se päivä ahdistaa ja itkettää ihan typerät asiat mutta en oo viittiny niitä sen kummemmin analysoida. Mies jos multa kyselee että mikä pännii tai mikä itkettää yms niin vastaan vaan ytimekkäästi että mä olen raskaana. Tunnepitoista aikaa, ei voi mitäänMulla vaan menee hermot! Ihan pienestäkin. Ja sit mua ahistaa ja alkaa itkettään. Tätä on nyt jatkunu pari viikkoo, sen mitä oon ollu äitiyslomalla. Ei onneks koko aikaa, mut harva se päivä. Ja sit ärsyttää se kun en osaa tarkasti sanoo mikä mua ärsyttää/vituttaa/itkettää kun mieshän tietty haluis tietää. Ei oo helppoo silläkään....Kertokaa ny joku pliiiis että olis vähän samansuuntaisia fiiliksiä!!! La mulla on siis 31.1.
Ompa helpottavaa kuulla! Vaikka tiiänkin että nää tunteet vaan kuuluu asiaan niin on se silti hämmentävää. Ja kun ei oo kyse mistään pikkuahdistuksista vaan kun se alkaa niin sit ahdistaa niinku kaikki asiat!Mirkku toi sun teksti on niinku just mun suusta