Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo siis tää ilmoitti mun rakenne ultran jälkeen odottavansa lasta ja kun kysyin millä viikoilla nii sanoi et 8-10 ei osannu vielä sanoa,eikä koskaan varannut neuvolaakaan,koska raskaustesti näytti negatiivista kuulemma sen takia,että hän on ylipainoinen.. Otin hieman etäisyyttä tähän kun kävin niillä ku niillä oli muutto käynnissä ja eteisessä oli toppahaalari ja oveen laitettava koriste missä luki shh.. Baby sleeping,kysyin heeei mihis nää on? no sinne vauvan huoneeseen.. Niiiiii minne?? No etkö sä kuullu saatiin kolmio!! Nyt voidaan alkaa sisustaa sitä vauvan huonetta...totaaaa nii minkä vauvan?? Jätin sit siihen sen asian,enkä halunnut sen jälkeen nähdä kyseistä ihmistä,mutta julkaisin kuvan tytön ristiäismekosta kuvan faceen ja hän tuli sitten kysymään,että ei vissiin oo enää kummi listalla ja sanoin että et ole,enkä ole sulta edes missään vaiheessa kysynyt tuutko kummiks ja sen jälkeen sain kuulla nää "ihanat" lauseet.. Eipä harmita yhtään,ettei olla enää tekemisissä :) Mulla on terveempiäkin ihmisiä :)Tiada, min teki mieli tykätä tosta sun kirjoituksestam että se hullu kaveri on ex-kaveri. Mun mielestä on aika pelottavaa, että joku elää feikki-odotusaikaa, kun kaveri odottaa vauvaa ja vaatii päästä syntyvän lapsen elämään.
Mun mielestä siis ihan mahtava uutinen!