Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

No voi hyvänen aika! Tuo nyt viimestään todistaa ettei sillä ole kaikki kotona... Toivottavasti jättää sinut nyt rauhaan ja lopettaa yhteydenpidon niin ei sinun tarvii siitä murehtia. Hyi kun tuli ihan kylmät väreet! Jätä omaan arvoonsa tuommonen :(

Joillakin ei oo muuta tekemistä ku pitää tollai sanoo toiselle. Ei kukaan normaali voi noin käyttäytyä ainakaan mun mittapuun mukaan o.O

No ohhoijjaa... Niinku mä aiemmin joskus puhuinki mun armaista appivanhemmista että ne ilmestyy vaan pihaan mitään varoittamatta ja kauhuissani odotan aikaa kun vauva on syntyny ja ne piipahtelee omin luvin tänne pojanpoikaansa katsomaan niin se ralli näköjään alkoi jo... Äsken soitti appiukko pihalta autosta ja kyseli onko sen poika kotona. Ei ole ei, kun mun muru lähti eilen jo työreissuun. Onneks ei sentään vanhukset sisään änkeny ku meikäläinen haahuilee täällä tukka pystyssä yöpaidassa kun vasta reilu tunti sitte nousin sängystä. Huono teeskennellä tällee talvella etten oo kotona ku piipusta nousee savu :grin Ei kyllä entinen Helsinkiläinen kerrostaloasukki varmaan ikinä totu tuohon että vieraat vaan ilmestyy pihaan...

Tiada, hyvinhän sulla on asiat, lähitukiverkon lisäksi lauma muita jellona-äitejä eri puolilla Suomea. :wink

Tosi tökerö käytökseltään kyllä tuo ex-kaveri. Mutta kuten tuossa jo sanottiin niin parempi ettei ookaan Ronsun lähistöllä kun on harhainen ja ilkeä.
Ymmärrän kyllä että varmaan hänelle kova paikka kun se mielikuvitus-vauva ei ookaan totta ja ei pääse kummiuden varjolla elämään Ronsun vauva-aikaa, nuo psyykenpuolen jutut kun saattaa muuttaa ihmisen ihan toiseksi. Ihan pieni asia saattaa muuttua valtavaksi möröksi tai jonkin asian kieltäminen tuntua samalta ihmisestä kuin veitsen isku.
Toivottavasti ei mene siihen, mutta tarvittaessa sitten lähestymiskielto hakuun jos alkaa häiriköimään teitä.

Mashnu: mä pelkään kans vähän tuota että alkavat rallata meille, muuten ovat käyneet vaan kun pyydetään ja 1-2krt/v. Mietin just tuos että jos oon vauvan kans kahdestaan kotona niin en avaa ovea enkä vastaa puhelimeen. (Tosin mä en muutenkaan avaa ovea jos en tiiä oottaa ketään, tutut osaa soittaa puhelimella ja täällä kiertää turhan paljon kaupustelijoita tai "kaupustelijoita")

No minäki vastasin puhelimeen ku appi soitti kun en tienny että ne on pihassa. Ollaan koirien kanssa toisella puolella taloa niin tänne ei näe eikä kuule jos joku ajaa pihaportille. Ja avain on aina ulko-ovessa ku joku on kotona niin tänne voi vaan marssia sisään :)

Toivon myös,että jättää meidät nyt rauhaan ja meinaan siskollenikin sanoa,ettei ole kyseisen ihmisen kanssa tekemisissä,kun mielentila on mitä on :/ Toivottavasti ei tarvi lähtee hakee lähestymis kieltoa tai muuta :)
Ihanat mammat<3

Äkkiä se muuttuu hyvä päivä huonoksi.... :mad: meidän lapsen ensimmäiset sanat on varmaan "voi v***n v***n v**tu!!!" Aloin leipoo vaniljasilmäpullia ja sainkin ne kunnialla uuniin :notworthy, mut sit piti alkaa siivoo jälkiä... :angry5 Mikää ei pysy käsissä vaa kaikki kiertää lattian kautta ja sit ku tiskasin astioita joita ei voi laittaa astianpesukoneeseen ni olin huomaamattani valuttanu vettä lattialle :sad001 sitä oli sit lattialla varmaa 5 litraa, valunu kaapistojen ja astianpesukoneen alle :smiley-angry016 toivottavasti ei menny laminaatti pilalle, mun tuurilla on kohta saumat pystyssä vaikka yritin kyllä hyvin kuivata heti ku huomasin tän prkl:n vesivahingon :smiley-angry019 ja sit tän tabletin sanakirja heittelee tänne omia sanoja ja niitäkin saa olla koko ajan korjailemassa, ei hyvä päivä....:smiley-angry007:smiley-angry016 taidan mennä kellariin piiloon ennenku mies tulee töistä ja haukun senkin pystyyn.... :smiley-angry017

Voi myy :( Toivottavasti alkaa kohta näyttää paremmalta :) Munki pitäis pullia leipoo tällä viikolla ku sais aikaaeks :D

Noina päivinä mies onneks keksii mennä pelaamaan jääkiekkoa tai tekee jotain muuta. Koira on yleensä meillä sijaiskärsijänä mut sekin on oppinu menee omalle pedilleen "piiloon" :D

Mikähän siinä on, että tuntuu et tavarat ei meinaa pysyä käsissä millään tän raskauden aikana. Kiva noukkia niitä sit lattialta, kun kumartelu tekee muutenkin vaikeaa.
Eilenkin hampaita pestessä tiputtelin hammastahnan, hiusharjan ja piilarinesteen järjestään lattialle kauheen kolinan kera, kun piti laittaa ne vain kaappiin. :confused005

Neuola psykoloogilla käyty tänään ja ai että teki hyvää päästä avautumaan.. kyllä täti oli niin ihmeisään että miten oon jaksanu moista sekamelskaa ja kehotti nyt vaan lepäilemään ja keskittymään ittensä ja omaan hyvin vointiin.. 20.1 uus aika taas ja odotan sitä kovasti että pääsen taas juttelemaan jolleki joka ainaki vaikutais ymmärtävän mua pikkasen paremmin kun tuoa rakas avo puoliso..

Tiada, min teki mieli tykätä tosta sun kirjoituksestam että se hullu kaveri on ex-kaveri. Mun mielestä on aika pelottavaa, että joku elää feikki-odotusaikaa, kun kaveri odottaa vauvaa ja vaatii päästä syntyvän lapsen elämään.
Mun mielestä siis ihan mahtava uutinen!

Nanna ihana et oot nyt päässy juttelee ammattilaiselle ja et siitä on tuntuvasti ollu apua!! Hieno homma!! :)

Tiada, min teki mieli tykätä tosta sun kirjoituksestam että se hullu kaveri on ex-kaveri. Mun mielestä on aika pelottavaa, että joku elää feikki-odotusaikaa, kun kaveri odottaa vauvaa ja vaatii päästä syntyvän lapsen elämään.
Mun mielestä siis ihan mahtava uutinen!
Joo siis tää ilmoitti mun rakenne ultran jälkeen odottavansa lasta ja kun kysyin millä viikoilla nii sanoi et 8-10 ei osannu vielä sanoa,eikä koskaan varannut neuvolaakaan,koska raskaustesti näytti negatiivista kuulemma sen takia,että hän on ylipainoinen.. Otin hieman etäisyyttä tähän kun kävin niillä ku niillä oli muutto käynnissä ja eteisessä oli toppahaalari ja oveen laitettava koriste missä luki shh.. Baby sleeping,kysyin heeei mihis nää on? no sinne vauvan huoneeseen.. Niiiiii minne?? No etkö sä kuullu saatiin kolmio!! Nyt voidaan alkaa sisustaa sitä vauvan huonetta...totaaaa nii minkä vauvan?? Jätin sit siihen sen asian,enkä halunnut sen jälkeen nähdä kyseistä ihmistä,mutta julkaisin kuvan tytön ristiäismekosta kuvan faceen ja hän tuli sitten kysymään,että ei vissiin oo enää kummi listalla ja sanoin että et ole,enkä ole sulta edes missään vaiheessa kysynyt tuutko kummiks ja sen jälkeen sain kuulla nää "ihanat" lauseet.. Eipä harmita yhtään,ettei olla enää tekemisissä :) Mulla on terveempiäkin ihmisiä :)

Takaisin