Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mulla ei mee hermo tyttöön ollenkaan, mutta ukkoon sitäkin enemmän. Se nukkuu iltapäivään ja sitten ylös kömmittyään on varsinainen päivänsäde; mököttää, murisee ja näyttää siltä, että häntä ois jotenkin kaltoin kohdeltu, mutta ei tietenkään voi kertoa, mikä on pielessä. :sad001

Taitaa kenkä puristaa tuosta muutaman muunkin mainitsemasta tottumuskysymyksestä. Mies on ollut pidemmän aikaa työttömänä, joten on tottunut olemaan täällä itsekseen päivät pitkät. Sitä taitaa ärsyttää, kun me ollaan täällä kauken aikaa jaloissa pyörimässä.

Onneksi herra palaa opiskelemaan tammikuussa. Muuten oltais varmasti ilmiriidoissa ennen pitkää. Mä oon monesti naureskellut, että meidän pitkän ja onnellisen parisuhteen salaisuus on se, ettei ehditä tappelemaan, kun ei olla juuri koskaan yhtä aikaa kotona. :grin Lieneekö tuossa enemmän totuutta mukana, kuin oon itsellenikään tahtonut myöntää...? o_O

Mut on nyt haukuttu ja lytätty.. Vähän edelleen ärsyttää,mutta pakko ottaa asiallisesti edes yhden osapuolen.. Taisteltiin sit tän isukin kans kunnes puheluun tuli joku nainen,joka haukku mut ihan lyttyyn... Vauvan takia rauhotuttava ja kerättävä vaan ittensä ylös tästäkin paska myrskystä..

Jaa mitä, jaa joku tuntematon mimmi tuli haukkuun sut? Tiineen naisen? Unoha koko juttu! Jo iskää vituttaa, se on sun ja sen asia ja siihen ei ketään kolmatta tartte sotkee. Ens kerralla lyöt punasta luuria tossa kohtaa ja lähet lenkille/suihkuun/pyykkitupaan/muuten vaan pois kuuluvilta.

Se on sotkenu tähä soppaa jo aika monta muutakin,ei ollu ensimmäinen kerta ku haukuttiin..eikä varmasti viiminen.. Nyt laitettu asiallinen viesti isukille ja kortit on nyt sillä,jos haluaa jonkun näköset välit nii niitä on työstettävä urakalla nimittäin ei oo enää kauaa ku pirpana syntyy..

Mulla menee aivan perhana hermot kaikkiin ihmisiin jotka KOKO AJAN kommentoi että "onpa susta tullut iso", "pian sää poksahdat" jne jne. haistakoon paska. Koska se on tullut ok kommentoida toisen ihmisen kehoa/painoa????????? En tykkää :( :( Itkettää... Ja sit ku ne "heittää" läppää että; ei sun tarvi kahden eestä syödä...mitä v...

Ja sit ku miehen sisaren mies yritti ihan pakottamalla yrittää silitellä vatsaani tänään!!!! SE EI OLE OK SILITELLÄ/KOSKEA TOISEN VATSAA!!!!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::rulez:rulez

Tuntuu siltä etten halua olla ihmisten ilmoilla ennenku vauva syntyy jos ei saa olla missään rauhassa ettei ihmiset tujota/kommentoi/kopeloi...:(

Kiitos ja anteeksi.:smiley-angry017

Mua kans veetuttaa ja ärsyttää ihmisten muka heidän mielestään nasevan hauskat kommentit, oonki alkanu sanoo takasi, aivan sama loukkaantuu tai ei . :eek:
Enkä myöskään pidä siitä et ihmiset koskee mun mahaan, Hei se on mun maha!!!! :mad: Niinku anoppi tänään... otin samantien takapakkia ku näin et oli laittamassa kättä mahalle :oops: siihen ei koske kukaan muu ku minä ja mies!!
Joidenkin mielestä mukavaa et kosketaan, udellaan ja kommentoidaan, mut mä en tykkää yhtää mua alkaa vaa ahistaa ja ärsyttää... :angry4

Joo i fEel you..Niii oliko sun laskettu aika joulukuussa ku oot noin iso..no vittu ei!! Ku helmikuussa ja sit komentoidaan et ennen vanhaa toi mahan muoto kertois poikaa..SE ON TYTTÖ!! En muista mitä muuta kaikkee on sanottu.. Syömisest on kans huomautettu..

Muokattu viimeksi:
Endorfiinitähtönen ne on vaan kateellisia kun niillä ei oo omaa nahkakuulaa :) me tultiin katkiksen kanssa tapsan tansseista ja kaikki anti vauva kaverit oli yllättäen vatsan kimpussa ihastelemassa ja kokeilemassa masua toki kaikki kysyivät luvan mutta tyttö jonka mielestä vauvat ovat kauheita eikä ikinä halua lapsia paijasi mahaa pitkään ja yritti auttaa nimien keksimisessä :)
Ne on myös kateellisia siitä että sun perusenergian kulutus raskaana on suurempi kuin niiden ja siksi sun täytyy syödä se n 400 kcal ekstraa ja jos ne itse tekisi saman ne lihoisi kun sun lisäenergian saanti kasvattaa uutta ihmistä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulle ei onneks kukaa muu oo sanonu syömisestä ku mies mut sillekki haistatin pitkät ja sanoin et syön tasan just sillon ku mullon nälkä ja mitä haluan ja miten paljo haluan.... kuitenkaan ku ei paljoo jaksa enää tunkee naamaan ja mitää roskapaskaa ei syö ni mitä tullaan urputtaa. Minä kiloni kannan joka tapauksessa eikä kukaa muu.

Voi vitsi ku helpotti!!!! :p En tiennykkää et tuo asia on ärsyttäny ja ottanut päähän noin paljo :eek::)

Mulle kans on nyt huomauteltu, että onpa valtava maha... Joo mulla on alunalkaenki ollu reilusti ylipainoa, vauva on viikkoa isompi ku pitäis ja lapsivettäki kuulemma reilusti. Olen iso olen ja tukalaa on elo ihan ilman huomauttelujaki. En jaksa kauheesti enää liikkuakaan enää ja väsyttää ku pitkät yön tunnit mietin synnytyksen alkamista, ite synnytystä ja kaikkea muuta siihen liittyvää... Tuijotan kalenteria ja huomaan kauhukseni, että ens viikolla on jo tammikuu. Odotan kaikenlaisia limatulppia ja vesien menoja ja supistuksia ku luulotautinen. On tää raskasta tosiaan.

Oispa ihanaa ku ois sellanen raskaana olevien talo :rolleyes: sinne voi mennä ku haluaa.... sais olla miten päin tahtoo ja tehä mitä tahtoo...tuntuu ettei kotona uskalla kohta enää hengittää tai käydä vessassa ettei vaa vahingossakaan satu mitää :eek: sais huutaa ja mesuta nii paljo ku huvittaa eikä kukaan välitä/kiinnitä huomiota ku kaikki on raskaana ni ne tietää miltä tuntuu :p

Mä myös INHOAN mahan lääppijöitä - varsinkin niitä, jotka ei a) kysy lupaa b) ei usko vaikka oon sanonut, etten tykkää (lue: anoppi :mad:). Samoin toi ulkomuodon/ koon kommentointi ottaa pahasti pannuun. Ehkä huvittavimpia esimerkkejä oli tilanne jouluaattona, kun anoppi ja miehen kaksi sukulaistätiä oikein kinasteli siitä onko mun maha hirveän pieni vai tosi iso (anopin mielestä iso tätien mielestä pieni). Tuli taas sellainen olo, että voi anteeks kun en tätä kumpuakaan osannut kasvattaa niin, että teille kelpais...

Se on sopiva :)
Huolimatta siitä, onko se iso tai pieni verrattuna muihin.
Mulla kans anoppi kokeili vatsaa kysymättä, oma tätini taas kysyi, saako koskea. Ei mulla ole väliä, saa koskea ja voin vaikka näyttää missä on vauvan pylly, mutta en oikein tykkää että kosketaan yllättäen.

Muoks. Hups. Luulin, että tää oli tuolla yleisellä puolella.

Mä kuulen jatkuvasti kans sukulaisilta että onpas sulla iso maha. Sit taas töissä että voi kun se on pieni, miten sä nyt jo jäät pois! Tiedostan että pukeutumisella saan hämättyä paljon ja "muutettua" mahan kokoa, mutta ei sitä mulle tarvi kertoa... Eikä mulla edes ole iso maha mutta ei se pienikään ole, voin jopa neuvolakortista näyttää että tasan mennään keskikäyrällä mahan koon kanssa! :angry4

Mua ärsytti kans tuo kun töissä vertailivat mun ja työkaverin mahoja. Hällä eka raskaus ja mulla neljäs, lasketuissa ajoissa yli kuukauden ero ja vatsat ihan eri muotoiset. Mua nyt ei niin haittaa kun tiedän, että vauva sieltä tulee joka tapauksessa, mutta tuota työkaveria haittas selkeesti se mahojen vertailu. Ihmiset vaan on niin tyhmiä joskus...

Voi mä niin tiedän sen raivon ku tullaan ilma lupaa silittelemään >:( Mulla kans anoppi tekee sitä niin paljon ja AINA kysymättä että päätin olla käymättä siellä ennenku laps syntyy. Sit saa paijata vauvaa niin paljo ku sielu sietää. Myös miehen täti tuli oikee kokeilee vaatteiden läpi kuinka levee mun lantio on (wtf?!). Ja aina tulee myös kommenttia mahan koosta. Kaikki tää häiritsee mua niin paljon et oon vähätelly liikkeitä ja peitän mahan aina ku nään niitä: "eei se niin paljon muljua, rauhallinen on. Ei näy liikkeet päällepäin, ei heilu ei." Ennen raskautta tulin paljon paremmin anopin ksns toimeen, nykyään vaan ahdistaa. :(

Toi on musta käsittämätöntä, ettei ihmiset tajua, että ne lääppii MUA eikä vauvaa. Mulla noita ärsyttäviä lääppimisiä ei onneks ole ollut kuin yhden käden sormille - joko oon tarpeeks pelottava tai on niin nätisti kysytty, etten ole edes huomannut. Onneksi!

Mippu oo huomannu et teen tuota samaa: peittelen mahaa ja "valehtelen" liikkeistä ja tuntemuksista muille paitsi kotona miehelle. :rolleyes:

Mua onneksi ei oo kukaan sellanen "lääppiny" (kysymättä tai kysymällä), jolta en sitä kestäis. Tosin tasan yks ihminen (muu kuin tuo mies tai mun äiti) on nyt pallovaiheessa silitelly sitä, hänkin sellanen spontaani ja ihana tyyppi etten kyllä pahottanu mieltä :)
Mutta se on vähä alkanu ärsyttää (mieli karkaa jo aikaan kun vauva on syntyny), jos ihmiset kuvittelee että sitä vauvaa saa lääppiä ja kurkkia mielinmäärin kysymättä. Mun maha eikä mun vauva oo "julkista omaisuutta" johon sais puuttua ilman lupaa.

Joo tuo ärsyttää kans jo valmiiks ku vauva on syntynyt ni vieraat tulee lääppii ja pussailee sitä suulle.... en tykkää

Takaisin