Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

ImageUploadedByVau Foorumi1418728619.751249.jpg
Onko tässä mielestänne kaksi paikkaa vaiko yksi? Vähänkö ärsytti kun kelasta taapersin autolle i ja tajusin tän idiootin ajaneen perääni,niin etten itse pääse siitä pois!! Yritin soittaa 020202 ja saada kyseisen ajoneuvon omistaja tietoja,mutta kappas! Soneran verkot kaatuneet(onneksi,kosna kiehuin tässä vaiheessa ko kovasti ja puhelu olisi mennyt näin: Jumalauta alappa tulla siirtämää toi kotteros pois tosta tai mä pakitan sen päälle! Tässä on paikka yhdelle EI kahdelle) mutta ei aloitin kauheat itku potku raivarit,mutta onneksi tämäkin sai onnellisen lopun kun edellä ajavan auton omistajat tuli ja minä pääsin pois :)

On kyllä melko pitkä parkkiruutu yhelle autolle :eek: Mut joo noita tolloja on....
Mä kans hermostuin parkkipaikalla tänään ku olin lähössä kaupungilta kotii. Ei hitto muorit ja vaarit jääkää kotii tai pysykää ainaki tieltä (köpöttelevät ku etanat) pois ku nälkänen raskaana oleva nainen tahtoo peruuttaa auton pois parkkiruudusta....!!!! :angry4

Nii sit mä tajuun, jos toi valkonen on ollut ihan tossa viivassa kiinni. Noin isolla välillä mäkin olisin ehkä saanut ton pösön pois tosta ;)

Nyt en tajuu mun äitii..se sai selville et mulla on mies(ei kyllä vielä olla virallisesti) nii se alko paasaamaan mulle etten osaa olla yksin ja pitikö mun nyt ottaa se tähän näin..EN OSAA OLLA YKSIN??!! Helvetti oon ollu yksin 28 viikkoa ja tavattiin siis tän miehen kaa viikol 28 ja nyt on meneillään viikko 31+3.. Äitin mielestä ois vaan parempi et oisin yksin.. Kivat..

Ehkä se sun äiti ajatteli vaan hyvää vaikka se tuli vähän pöhköllä tavalla ulos :) ts vauvan syntymä on niin iso asia että se voi pelätä sun jaksamisen puolesta jos kuviossa on mukana vielä uusi ihmissuhde sen tissitakiaisen lisäksi. Potuttaahan se kun muut tuntuvat tietävän paremmin, feel u todellakin mutta rakkaudesta ne sitä tekee :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Vähän tökerösti kyllä äidiltäsi sanottu :(
Ehkä hän on lähinnä huolissaan siitä, ettei ole kyseessä tilanne että "kuka vaan, kuka osoittaa kiinnostusta, kelpaa". Eipä nuo uudet ihmissuhteet aina tule siihen "sopivimpaan" aikaan.
Näin äitiäsi tuntematta.
*tsemppihalitus* :hug003

Tissitakiainen menee ykköseks ja tää mies tietää sen ja oon sen myös sanonu et,jos sen äiti ei hyväksy meitä nii en halua edes yrittää.. Samoin oon sanonu etten haluu hätiköidä,koska elämä muuttuu sen lapsen myötä ja eikä sitä tiedä minkälainen hirviö synnytyksen jälkeen oon.. :/ Ollaan siis tunnettu ennestään,mut asuin eri paikkakunnalla ja nyt asutaan samalla ja pyys mua kahville ja kerroin sille et odotan ja eipä sitä haitannu se on ottanu asian tosi hyvin :)

Muokattu viimeksi:
Just niin. Pikkuhiljaa kun kattelee miten suhde etenee niin hyvä tulee. Ei kannata etukäteen suunnitella kumpaankaan suuntaan, kun ei tiedä mitä edessä on. Sä oot kuitenkin ainoa, joka tietää mikä susta tuntuu parhaalta.

Ärfh! Täällä on ihan karsee keli ja mies ajatteli, että jos sen porukat käyttäis mua kaupassa tänään... Ja paskat! Ne on jo heti aamusta kännissä. Ja nää on ne ihmiset joiden olis tarkoitus tulla kattomaan meidän eläinten perään jos mulle tulee lähtö laitokselle kun oon yksin täällä ja mies töissä jossain päin Suomea. Sanoin, että nyt kiireen vilkkaa joku varahenkilö hoitajaks hommattavaks. Ihan holtitonta touhua vanhoilta ihmisiltä moinen kännääminen. :mad:

Eläkkeellä on helppo kuluttaa aikaa juomalla... Se on paineltava tonne kylälle ite. Perjantai vaan on vihoviimenen päivä käydä kaupassa täällä kun koko kaupunki on siellä. Onneks mulla on sentään toi mopoauto, että pääsee ajokortitinki liikkumaan. Toivottavasti vaan saan parkkipaikan edes jostain melkeen läheltä kaupan ovea kun tuolla sohjossa ei edes ostoskärryt liiku että sais niillä ostokset mopolle asti. Liitoskivut sitä luokkaa, että ei kassien kantaminen paljon houkuta, mutta sain tietää että isännän kotiutuminen menee myöhään iltaan tai vasta huomiseen niin se ei kerkee tänään kauppaan mun avuks.

Onpa kyllä erikoinen meininki! Mutta näin oon ymmärtänytkin, että eläkeläisten viinan juonti kasvaa vuosi vuodelta. Mä kävin kans äsken kaupassa, oli siellä "pari" muutakin jo näin aamutuimaan... Tsemppiä vaan jos joudut sinne lähtee, itellä oli aika nopea reissu ku piti vaan muuan juttu hakee, mut alkoi jo kuuma tulla!

Mashnu saat mun sympatiat täysin. Meillä kanssa miehen äidille ja sen miehelle toi viina maistuu turhankin hyvin. Monet muksujen synttäritki ne on jättäny väliin kännäämisen takia.
Saas nähä miten käy, kun nyt ne taas lupas olla juomatta. Ja tällä hetkellä ne on ne ainoot jotka pääsee sitten viemään mua laitokselle.

Mun elämä...miten siitä tuli näin kaamea... Vai mitenkä se Vilkkumaa laulaa?
Tultiin just hautajaisista apteekin kautta. Apteekista hain täishampotta :( Tuossa aamulla kuopuksen tukkaa laittaessa näin siellä päänahassa jotain mikä ei sinne kuulu! Lääkäri käski levätä, mutta joo...ei päivääkään ilman draamaa!

Tiada, älä masennu, anna asioiden mennä omalla painollaan ja katsele rauhassa mihin päätyy.

Takaisin