Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Tiada et sä nyt oo mihinkään naimisiin menossa! Hengailet sen miehen kanssa niin kuin hyvältä tuntuu. Ei se tarkoita, ettei osaa yksin olla, jos tykkää, että on ihminen lähellä ja kuuntelemassa ajatuksia. (Ja näillä viikoilla ehkä vähän henkisenä nyrkkeilysäkkinäkin ;))

Nyt voi sanoa et vituttaa ku pientä oravaa :angry4 Kävin aamulla siellä sokerirasituksessa, neuvolatäti soitti päivällä ja tuomioksi radihan sieltä tuli... voi helvetin helvetti :smiley-angry016:smiley-angry017
Lukemia ei sanonu muuta ku et 1 hyvä 2 koholla 3 ei sanonu... Maanantaina neuvolaan saamaan ruokavalio ohjeet ja se kone millä otetaan sormenpäästä näyte. Joo tiedän ettei oo iso juttu ja hoitona ruokavalio, mut mua vaa rupes kyrpii ihan täysillä :smiley-angry019 itkun tirautin tuossa... :smiley-angry003 :sad010

Voin Pikku Myy, lohduttaa, että muakin kyrsi oikein tosissaan reilu kuukausi sitten, kun sain radi-diagnoosin ja mulla oli vielä kaikki arvot koholla ja reippaasti. Kun sitten sain selkeet ohjeet kuin syödä, niin olotkin helpotti, kun nopea sokerin nousu ei enää pistänyt kuuppaa sekasin. Lisäksi ruokavalio on auttanut pitämään pianonnousun kohtuullisena. Mulle kun tuli jo ekan puolen vuoden aikana 9 kiloa lisää. Siitä kiloja on tullut lisää vajaa kilo.

Kettumaisinta tossa ruokavaliossa on se, että mulla ainakin on toisinaan niin sika-nälkä, että vedän illalla välillä kaapit tyhiksi, kun vaan nälättää ja sitten saa valitella mahanpuruja, kun ei se pötsi enää mahottomia vedä. Myös tuo säännöllisesti syöminen tuottaa vaikeuksia, jos on jossain reissun päällä. Kelloa saa vahdata huolella, varsinkin kun on insuliini käytössä.

Pikku_Myy, sä sait tuomion vasta nyt... Mä oon naputellu reikiä sormenpäihin, leikkiny dieettileikkiä ja tähän mennessä maksanu 150 euroa siitä lystistä että ramppaan sairaalassa kontrollissa radin takia jo syyskuusta asti. Ei muuta ku tsemppiä, ei oo pitkä aika enää :)

Kiitos tsempeistä! ! Emmä tiiä ehkä mua kyrpii just sen takia ku se tuli nyt loppumetreillä... mut joo kyl tää tästä, jätän nyt kyllä kaikki herkut pois!!! (saakelin ukko tuli töistä tullessaan sellanen 5-pack konvehtiboxi kainalossa...) :smiley-angry017:smiley-angry005

Tsemppiä pikku myy ei oo kiva saada tommost diaknoosia enne joulua :/ Mua taas ärsyttää se et äitil on 5 sisarusta ja KUKAAN EI SIIS KUKAAN muu oo valmis ku äiti ottaa niitten vanhempia jouluks syömään ja siis ne on ollu viimiset 3 joulua meillä :/ Kaikki keksii tekosyitä miks ei vois ottaa,mut ei niit raaski jättää yksinkää kotiin :/

Minun pierukakkamies ei sitten tullukaan :( Vähän hajottaa tämmösen viikon päälle!

Voihan itkupotkuraivarit, mä tein sen taas! :smiley-angry017

Ihan onnessani pesen täällä vauvanvaatteita ja mitä löydän kun otan pinon kuivausrummusta - VAALEANPUNAISIA vaatteita! Ei siinä mitään, tyttöhän meille pitäisi olla tulossa, muttakun mä en laittanut sinne mitään vaaleanpunaista... Perkuleen punainen patalappu oli hypännyt väärään koneelliseen ja värjännyt (vasta kuivausrummussa!!) mennessään kaikki valkoiset osat kirjavasta pyykistä! Onneksi noi kaikki oli saatuja ja ei-niin-hyviä vaatteita, mutta silti! Edelliskerran tällainen tapahtui muutama viikko sitten äitiyspakkauksen pussilakanan kanssa, siitä tuli iloisen vaaleanvihreä! Se tosin on hauskasti värjäytynyt ja hyvän värinen joten se ei haittaa ja tulee varmasti käyttöön, mutta kyllä sain silloinkin hepulit.

No olin mä ihan oikeastikin ajatellut värjäämistäkin, tosin vaan harsojen! Mut ei mulla oo tuollaista vauvakirjaakaan että notta joo. Tarvis hankkia! Muttaku mulla on sellanen odotuskirja jota en oo avannutkaan, en vaan oo saanut aikaseksi! Saamaton lurjus minäkin! Oon varma että vauvakirjalle kävisi samalla lailla...

(Ei ärsytä yhtään mikään, ehei :grin Eikä sitä edes huomaa!)

Niitähän on sellasia värjäytymänpoistiroepuja, jotka laitetaan koneeseen ja niitten pitäs sit putsata tommosia vahinkoja. Mulla ei kyllä ole mitään tietoa niitten toimivuudesta, tietääkö kukaan?

Onhan niitä, mullakin on sellainen ollut. Ihan musta se rätti on tummien vaatteiden pesun jälkeen ollut mutta ei muuta vaikutusta...

Kun on tottunu 5 päivää viikossa viettämään yksin tehden omia juttuja niin kyllä alan olla aika lailla ärsyyntynyt siihen, että mies ja tytärpuoli on "pyöriny mun jaloissa" jo viikon ja ovat tossa vielä reilun viikon... Pää hajoo ku ei pääse mihinkään edes karkuun. Tulin olkkarista makkariin kattomaan telkkaria rauhassa niin johan ne seuras mua tänneki vaikka katson ohjelmaa mikä niitä ei edes kiinnosta. Muutenki ahdistaa jo tää mahan kantaminen, turvotus, liitoskivut ja ummetus niin tahtois olla vaan rauhassa mutta siitä nuo vetää sit porot nokkaan jos asiasta huomautan. Taidan kohta laittaa nukkumaan, sillo saa ehkä olla jopa yksin.

Mä hätistin ukon kaverilleen saunomaan, että saa olla rauhassa. Ei tarvinnu kahta kertaa sanoa :grin pitää kerätä voimia ku sen äiti ja isovanhemmat tulee huomenna meille syömään enkä oikein jaksa sitä sen äitiä... :mad:

Minä ilkiö jo sanoin ääneen, että menen kohta takas töihin... Mutta tää helpottaa kun tytöillä alkaa koulut viikon päästä. En vaan oo tottunut minäkään, mutta nyt pitää alkaa opetella tätä kotoelämää. Tätähän minä odotin...

Mä jo sanoin ukolle, että lähen kohta synnyttämään ni pääsen pois kotoota ja pääsen näistä olotiloista eroon. Vaikka ei mulla kyllä ole edes mitään synnytysoireita, ei edes supistele ollenkaan. Onneks huomenna on taas "arkipäivä" niin voin lähettää nuo johonki pois täältä.

Mua on alkanu ärsyttää selän väsyminen. Oikeelta puolelta keskikohdast selkää väsyy helposti, joku lihasjuttu varmaan. Kaks viikkoo viel töitä. En oikein keksi mitään helpotuskeinoa muutaku vasemmalla kyljellä makoilu. Mut ärsyttävä vaiva ja just ku en tiiä mikä auttais siihen.

Takaisin