Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Huoltoasemien wc-kopit voi prkl ku palo käpy... :/ miks niiden pitää olla nii saakelin ahtaat ettei raskaana olevat ihmiset mahu sinne mahoinensa? Oli kyl taas selviytyminen et pystyy kääntyy vetää pöntön arrgh :(

Samoin ne laivan vessat pitää oikee peruuttaa et pääsee sinne ja ei mitää toivoo et vois ees kääntyy :/

Ikävää happy79,mutta mulla sama,jos ja kun pääsen sinne töihin asti niin mun työkaverit turhautuu siitä kun en pysty tekee mitään ja kysyy miks en vaan jää pois.. No ei se oo vaa nii helppoo jäädä pois..

Rupespa kyrsii hammastahna... Murrrrr :(
Samaa hammastahnaa ollu aina, Pepsodenttia ja nyt se päätti sit alkaa piruilee mulle (vai kuvittelenko vaa) :o
Jo pelkästään se tuubin väri (vihree) alko ärsyttää ja nyt suuta kuivaa ihan sikana... Voi ärripurri :(

Raskausaikana suun limakalvot voi kuivua, jos ei nykyinen tahna käy niin ainakin apteekeista saa kuivalle suulle tarkoitettua hammastahnaa.

Täytyy laittaa korvan taakse ja jos toi kuivuminen on jatkuvaa ni käyn hakee. Kiitti vinkistä!! :)

Toista viikkoa väsyttää ihan julmetusti. Yöllä ei saa nukuttua tauotta, kun pitää ravata vessassa. Tänään on sitten taas vaihteeksi nielu todella kipeä => varmaan tulossa taas kipeäksi. Olo on ihan kamala ja vetämätön. Päätäkin jomottaa. Verensokerit on koko viikon heilahdelleet yli sallittujen arvojen. Tekis mieli suklaata ja muita herkkuja, mutta kun ei saa syödä. Mitään ei jaksa tehdä. Oikeesti ottaa niin pahasti päähän!

Nyt mietityttää lisäksi, että tuunko niin pahasti kipeeks, etten pääse perjantaina Tukholman risteilylle, joka varattiin joskus kuukaus sitten.

Menee hermot ton koiran mahatautiin. Eilisillasta asti juoksutettu sitä vesiripulilla ulkona, pahimmillaan puolen tunnin välein. Mies lähti tunti sitte töihin ja mä juoksen edelleen, liitoskivut pahenee joka kerta ja mä oon ihan poikki.

Voiko koiralle tehdä jotain hiekkalaatikkoa ripulin ajaksi? Vaikka pesuvati ja sanomalehteä.

Kai sen vois, eri asia suostuuko se tekemään siihen. Liian hyvin koulutettu sisäsiistiksi :D Nyt vaikuttaa rauhottumaan päin toi maha. Onneks oon lomalla niin voin tällasen jälkeen vaan maata vaikka koko päivän.

Tää kuva kertoo mun päivästä: https://akkavalta.files.wordpress.com/2014/07/keep-calm-and-vittu-saatana-perkele-3.png

Hemmetti menee hermot kaikkeen tänään....argh!!! Ensin mää tuhoan (tahallani) pois yhden ison ruman hyllyn tulevasta vauvahuoneesta, ne osat on ihan hemmetin painavia.. vien ne sit x kertaa rappusia alas kerrostalossa ja autoon.... sit viel hakemaan uudet vaunut ja kaukalon, niin se samperin pankkikortti ei toimi vaik tsekkasin aamul nettipankista ne nostorajat...:mad::mad::mad: Edes takas miljoonaa kertaa, enkä saa sitä autoa parkeerattua kunnolla ku KAIKKI on shoppailemassa kaupungil tänään :angry:angry. Sit ku saan vihdoinkin vaunut maksettua, niin yrittää saada se vaunupaketti autosta ulos ja ylös kämpille, voihan AAAAAHHHHH!!!!!!!!:angry4 Niin painava ku voi olla...... En todellakaan aio aukaista pakettia ja edes yrittää koota niitä vaunuja tänään, riski on aika suuri että saisin ihan hepulin siitä ja vaunut lentäis......

Ja sen lisäks että haluaisin vaan olla nyt illalla eikä tehä mitään, niin miehen siskon kaks lasta tulee meille koko illaks sekä mahd. yökylään. EEEEEIII!!!! mää en jaksais millään olla sosiaalinen tänään :( Ne on kyl aika herttasia mut joskus ne on niin suoraansanottuna vittumaisia että huhhu... Give me power illaks!!

Kiitos ja anteeks, kyl se tämä tästä, hyvä ku saa purkaa ulos paineita :smiley-angelic002

Ihana kuva, sopis mun otsaan ;) Meille tulee kans 2 siskonlasta tänään yöksi, mutta mä oon valmistautunut... Vietin sängyssä 16 tuntia joista 10 nukuin... Nyt on virtaa. Huomenna taas sitten ei.
Mutta joo, anna vaan Endorfiinitähtönen niitten vaunujen oottaa parempaa hetkee...

I feel you Endorfiinitähtönen.. Meille tulee anoppi yökylään tänään!! Ja mä vaan haluisin olla rauhassa ja syödä herkkuja.

Mua risoo kun mies on nyt kaks päivää hokenu mulle, että mun pitää nukkua päikkärit vaikka oon sille sanonu että en saa nukuttua!! Mulla kestää yöunilleki nukahtaminen sen pari-kolme tuntia ja sit nukun kokonaista 2 tuntii... No tänään taas puolilta päivin makasin tunnin silmät kiinni ja ei mitään, en nukahda. Siis se tunne kun on umpiväsyny ja koittaa nukkua eikä siitä tuu mitään ja toinen koko ajan käskee mun mennä nukkumaan. MÄ OLEN NIIN TURHAUTUNU!!!

Takaisin