Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Anna palaa vaan Pikku Myy, sitä varten täällä on palsta avautumiselle. Ja voimia tuohon tilanteeseen :Heartblue

Oma miniärsytys: anoppi sai äkseerattua miehen kuskaa hänet ja apen tanssiravintolaan, se meidän illasta.. Toivon vaan ettei mies tuu kotiin "rakin" kanssa. (juu en edelleenkään tykkää heidän koiraa hoitaa, plus sillä on yleensä pehvakarvat kuivuneessa pas*assa enkä haluu mei sohvalle tai matolle jäämiä).

Tää ei nyt varsinaisesti tänne kuulu mutta meillä menee kyllä vaihteeks taas tosi hyvin kaikista edellisistä riidoista huolimatta ja uskon että se mun rakas mies on alkanu pikkuhiljaa tajuumaan että meille on oikeesti tulossa vauva ja että sen on pakko ryhdistäytyy juomisen suhteen ja myös kaiken muun kin kanssa.. Hoitanu tosi aktivisesti koti hommia ja viime v-lopun se oli selvinpäin plus että tänään hänellä oli suuniteltua ohjelmaa mutta just kun juotiin aamu kahvit nii hän totes että ei meinaa juoda ja että tulee jo aikasemmin kotiin :) Vitsi kun ihanaa ja ilahduttavaa ja meinaan myös nauttia tästä hetkestä.. Eilen kin köllöteltiin vaan sohvalla ja hän piti kättä vatsan päällä tosi pitkään ja hymähti välillä nauramaan että voi kun se vauveli liikkuu paljon siellä vatsassa.. Ja eilen hän myös ehdotti jos lähettäis yhessä ikeaan käymään joka oli mulle aivan täysin yllätys että hän sinne haluu lähtee :) MUTTA en usko muutoksiin ennen kun oikeesti oon ite nähny että hän voi myös muutua joten jatkan vierashuoneessa nukkumista ja pillua ei heru! :wink

Nanna mä mietinki sua illalla et miten teillä menee ja ihana kuulla et sun mies on "parantanut tapansa"!! :)
Musta alkaa tuntuu et tuo mun ukko ei ees halua parantaa tapojaan. Johtuu nyt varmasti siitä et oon surullinen ja pahalla tuulella mut mulla on sellanen olo et sitä ei kiinnosta pa*kan vertaa ja et oon ihan yksin tän pienen kans ku se syntyy...

Mulla on ollu vierotusoireita eilisestä asti. Mun koneen netti sano sopimuksen irti tai no joo pitäis toimia, mut ei vaan toimi. Tänään sit sain onneks mokkulan jolla toimii, mut ottaa päähän kumminkin :mad:
Pikku Myy ymmärrän sua hirveen hyvin. Ite oon kattonu kuinka naapurissa pieniä lapsia ja ukko siä juo joka viikonloppu.
Ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoo et mä en jaksais yhtään tommosta, ainakaan nykyisillä hermoilla.

Pikku_Myy85: Kyllä mulla kin oli tosi toivoton fiilis ja "salaa toivon" että tää muutos olis nyt oikeesti pysyvää.. Eikä se vielä mitään kerro se että se on ollu nolla linjalla nyt 2 v-loppua koska se voi taas lähtee lapsasesta koska vaan.. Mut täytyy vaan otta ilo irti näistä kahesta v-lopusta jo mitä se on ollu selvinpäin ja pitää sitä positiivisena asiana ja myös kin sanoo ääneen kuinka ylpee ja ilonen mä siitä oon että on ollu juomatta.. Vaikka se eilen illalla oli kavereitten kaa jotka join nii se sano vielä illalla kun tuli kotiin että hän ei ottanu edes yhtä kaljaa eilen ja musta tuntuu että se oli hyvä asia koska usein miten se on nii että se ehkä on ajatellu että se ottaa vaan sen muutaman mut sit se on alkanu maistuu liian hyvältä ja sit se lähtee lapasesta eikä pysty vaan juomaan niitä paria kaljoja.. Tsemppiä sulle sen sun miehen kaa ja toivottavasti seki alkais rauhottuu pikku hiljaa kun sille alkaa todellisuus valjeta että teille on tulossa pikkunen ihanuus ja osaa priorisoida mikä sille on kaikista rakkainta.. (miesten on vaan vaikee käsittää miltä meistä naisista tuntuu ja mitä meijän kehossa tapahtuu päivitäin kun ei ne tätä lasta joudu kantamaan)

Kiitos!!! Toivottavasti se nyt tajus. Aamulla tuli pusua pyytämään ja ku en heti antanu ni se sano et "ei tapella ku ei vauva tykkää et me tapellaan" aloin siitä sit itkee ja se vähän vissii häkelty ja alko itekki itkee ku ei oo kuulemma oikeesti tajunnu kuin paha olo mulla on ollu. No saatiin sovittua sit ja lupasi kovasti parantaa tapansa. Uskon ja luotan siihen, oli se nyt nii tosissaan ja ikinä ennen en oo nähny sen itkevän. Mut vähä on kans sellanen olo et en usko ennenku nään... :)

Kuulostais siltä, että miehelles meni perille sun paha olo. Aika harvoin sitä saa miehen itkemään, ja silloin kun sellaista tapahtuu, niin uskoisin, että se tulee sydämestä. Toivottavasti kaikki kääntyisi nyt parempaan päin! :)

Oon aivan täysin samaa mieltä Naksun kanssa että jos miehen saa itkemään nii sillon se kyllä koskettaa ja tulee niin sydämmestä.. Mäki uskon että viime viikon tiistaina kun mulla oli neuola ja mies oli sillon mukana ja vaan itkin ja vollotin siellä siitä kun Olin niin väsyny sun muuta nii sai sen myös tajuumaan että ehkä sen pitäis yritää oikeestio olla mun tukena enemmän ja ajatella mun parasta nyt tässä tilanteessa.. Mutta miehiin ei kannata luottaa kun vasta sit kun se muutkoske oikeesti näkee.. Oon ite nii monet kerrat menny siihen samaan lankaan että joo joo asiat muutuu ja sit on vaan satutanu mua kerta toisensa jälkeen.. Meillä on ollua aivan mahtava v-loppu takana ja ollaan yhdessä tehty ruokaa, siivottu, käyty ikeassa, sisustettu vauvan huonetta ja vietetty ihanaa aikaa yhdessä ilman mitään erimielisyyksiä ja riitoja.. Voi kun tää elämä olis Aina näin tasapainosta eikä mistään tarttis vääntää kättä...

Voisko ne kehittää jonkun raskaanaolevien naisten hoivalaitoksen missä sais nukuttua!? Puol kahden aikaan yöllä vielä kattelin kelloa ja puol viis heräsin taas kun on niin epämukavia asentoja nukkua, liitoskipuja ja käsien puutumista. Ja vielä 10 viikkoa tätä? Mitäs se mua lohduttaa että alkuraskaudessa nukku kevyesti vaikka 14 tuntia ku tukki... Sitte mulle räpätetään täällä siitä ku vkonloppuisin oon laittamassa itelleni jo viiden-kuuden aikaan aamupalaa ja sitte haahuilen itekseni. Kokeilis mies itte millasta tässä tilassa on nukkua?! Tai helppohan sen kai on kaljahuurujaan pois nukkua vaikka puolille päivin asti. Mukavaa yhteistä "laatuaikaa" viikonloput ollu viime aikoina ku toinen vaan kiskoo kaljaa ja aloitti röökinpoltonki uudestaan... Ei tunnu miesten pysyvään muuttumiseen olevan luottamista. Alkuraskauden oli niiiiiiin tukena ja varuiks juomatta jos tulee komplikaatioita ja lähtö lääkäriin ja nyt kun mun fysiikka heikkenee ja synnytys lähenee niin äijä on ku mikäki Turhapuro ja kuvittelee, että riittää että Tammikuussa rupeaa taas "käyttäytymään"!

Mushnu: Tosi kurja tilanne :sad001 Koita jaksella ja yritä keskittyy vaan ittees.. nii mä ainaki yritin tehdä sillon kun meijän tilanne oli ihan kaikista kaotisin.. Ja huomasin myös se että kun en huomioinu enään sitä samalla tavalla ja sanoin sille että huolehdi sä omasta elämästä nii mä huolehdin mun ja vauan tulevaisuudesta nii seki varmasti sai miehen miettimään/säikähtämään että mikä merkitsee eniten elämässä että onko se oma napa vai kokonainen perhe :)

Mulla kans viieset kolme yötä tullu valvottua keskel yötä 2-3 h ja aamulla/päivällä onkin sit tosi pirtsakka olo :/

Helvetti mua hävettää tää oma käytös.. Ollut nyt niin paljon kaikenmaailman juhlia, ja tavannut ihmisiä jotka ei oo ollut mun raskaudesta tietoisia. Sitten sitä heitetään niitä tyhmiä vitsejä kuten "yhdestä miehestä tulee vaan yhdenlaisia lapsia, kenes kanssa sitä on oltu, hehe " meillä siis kun noi kaksi tyttöä ja nyt poika tulossa. Voi että mua alkaa jo vituttaa. Mut sit en osaa ottaa loputtomiin leikilläni, ja oon aika paha suustani kun sille päälle satun. En paljoo taas miettinyt mitä sanoin, mut menipähän idiootit hiljaseks. Kuin myös oma mies, häpeästä tosin.. :/

Noni. Pomo soitti ja kysy mun lomista. Edellisen päällikön kanssa sovittiin ja kikkailtiin mun loma alkamaan 12.12. vaikka virallisesti mun äippis alkaa vasta 27.12... Tää uus pomo on ollu meillä nyt muutaman viikon ja on ihan kuutamolla tästä mun tekemästä diilistä lomien suhteen. Se siis nyt soitti ja varmisteli, että se äitiysloman virallinen alkamispäivä on se 27. päivä. Sitä ennen mun oli tarkoitus pitää talvilomapäivät, vapaapäiviä ja joulunpyhät putkeen niin että ei tarvis enää 12. päivä jälkeen töihin mennä. Nyt saa sit kuiteki jännätä, että onko mulle laitettu tyyliin jouluaatto töitä... :sad001

Sulla alkaa Mashnu lomat samaan aikaan kuin mulla ;) Siis jos se sun uus pomo ei oo täys aasi...

Nyt taas ottaa toi ukko päähän. Jätti pyyhkimättä uunin kun viimeks teki ruokaa ja nyt mä olin tekemässä muksujen kanssa kuppikakkuja, niin eikö uunin pohjalla ollu sentin rasva kerros joka kärys :mad: Laitoin siis uunin lämpiään ja en tajunnu kattoo sinne uuniin, kun se pitäis olla itsestään selvyys et se pyyhitään joka kerran jälkeen.
Onhan se tietenkin hauskaa kun mä sitä pesen et sais noi kuppikakut tonne. No se saa taas kerran kuulla tästä asiasta :smiley-angry019 enkä millään näteillä sanoilla sanokkaan.

Takaisin