Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Nyt menee koko viikonlopun suunnitelmat uusiin puihin :sad001 Keskimmäinen tytär osallistui tänään semmoseen Bake-a-cake -kilpailuun, mutta hänet piti hakea kesken kaiken pois kun oli alkanut oksentamaan siellä...:sad001 Siis mahatautia pukkaa! Tyttöjen piti lähteä tänään isänsä tykö viettämään isäinpäivää, mutta se on nyt vähän vaakalaudalla kun toinen polonen vaan nukkuu. Tuo vatsapöpö näkyy siis tulevan kuumeen kera. Tyttöä tietysti tuo keskeytynyt kilpailu harmitti ihan hirveästi ja nyt toinen harmi jos ei saa vietyä niin taidokkaasti paketoimaansa lahjaa isälleen! Siskokullat vaan stressaa siitä, että saisivat jo ne lauantaikarkit! Sanoin, että ettehän te nyt voi karkkia syödä kun toinen on kipeenä niin lähtivät itse ostamaan... Ihanan solidaarisia ovat toisiaan kohtaan...NOT! No nyt mä vedän täällä Idoformia ennakoivasti ja mietin, miten hirveetä se on ryllätä tällä mahalla...

Kyllä on kestämistä mun kans tällä hetkellä ja oonki sanonu et onneks ei oo miestä,ku ei se kestäis näit mun hormooni myrskyjä :D
Mut mun äiti on kyl ihan paras :)<3

Muokattu viimeksi:
Oon varmaan tosi kiittämätön ihminen, mutta mua ärsyttää, kun kaikki kyselee, miten voin/ oon voinut. Miksi kaikilta muilta kysytään, mitä kuuluu, mutta multa miten voin?

Pitäis kai olla kiitollinen, kun ihmisiä kiinnostaa, mutta enpä mä nyt mitään kovin yksityiskohtaista vointikuvausta anna kuin ihan lähimmille jos heillekään, joten vastaus on useinmiten tyhjentävä "hyvin/ ihan hyvin, kiitos". Onko se niin, että odottajalta on turha kysyä kuulumisia, kun ei hänelle mitään muuta voi kuitenkaan kuulua, kuin niitä vointeja, oloja ja vaivoja, häh?

Ei sit varmaan :D musta taas tuntuu et ihmiset on pettyneitä kun vastaan ettei oikeestaan oo voinnissa ollu mitään isompaa krenkkaa koko aikana (etenkään kun tietää miten vaikeeta joillain palstalaisilla ollu).

Mua ärsyttää kans... Jotenkin siitä kyselystä tulee sellainen olo, että ihmiset toivoo että voisin huonosti! Sillä kun sanoo, että kaikki on menny aivan mainiosti sen alun pahoinvoinnin jälkeen, niin se vastaus ei ilmeisesti oo oikea. Mä en muutenkaan jaksa pienistä valittaa, mut nyt ei oikeasti oo mitään valitettavaakaan... Sit joku kyselee, että pelottaako synnytys ja kun sanon, että ootan sitä innolla, niin sekin on väärä vastaus! No voi nyt jumankekka sentään :D

Minultakin tuota kysytään ja kiusallani vastaan entiseen tyyliin, niinkuin en raskaana olisikaan :wink Jotkut on niin härskejä, että täsmentävätkin sitten "niin mutta tarkotin tuota raskautta, että miten on mennyt..." Ai että minä oon kamala välillä :cool: Ei varmaan tarvii oottaa vauvankatsojia!

Joo multaki kysytään koko ajan miten on menny ja ku tosiaan ei oo ollu mikää helppo raskaus nii en jaksais kaikille vastailla :D Ärsyttävintä on ku ihmiset kauhistelee miten kykenen vielä olee töissä ja suosittelevat mulle et jäisin jo pois :/ Enköhän mä ite tiiä jaksanko vaiko en..

Nyt meni mulla eilen hermot tän vauvan isukkiin :D Ettäs vittu kehtaa lähtee iskee mun kavereita!! Okei me ei olla enää yhessä ja saa tehä mitä lystää MUT SILTI!! Sit se esittää tälle mun vanhalle luokkakaverille todennäkösesti jotai tulevaa super isää vaik oikeesti on läpi mätä paska!!
Pienesti hormoonit hyrrää :D Poistin sen facebookista ja poistin sen numeronkin saa nähä koska huomaa,ettei olla enää kavereita vai huomaako ollenkaan :D

Tykkäys siis poistoille ei iskuille... Mut joo ei pitäs olla, ainakaan näin pian, mitään asiaa vokotella eksän kavereita.

Nooh tiesin et tää päivä koittaa jossain vaiheessa,mut et näin pian :D
Sit seki et se tod.näk. Ei ees kerro et otan sille lasta :D eikä oo pitäny mitään yhteyttä ja sit ku ottaa seuraavan kerran nii sanon suorat sanat! Se ääliö kuvittelee et voi tulla meijän elämään ku tää on syntyny et sitä ennen voi tehä mitä lystää :/

Taas tämmönen 1st world problems-ärsytys, mutta mikä pee siinä on ettei taloyhtiön pyykkituvasta voi ajallaan korjata kuteitaan veks.. (täällä siis 1 pesukone ja 1 kuivuri). Vein pyykkini koneeseen klo 12 ja katoin että kuivurissa aikaa jäljellä 58min, no oma pyykki pesetyi kolmessa vartissa ja lähdin siirtämään niitä kuivuriin. Kuivuri pyöri yhä edellisen pyykeillä, koska olen kauhia ämmä ;) pysäytin kuivurin ja riivin ne vaatteet pihalle sieltä (ei, en jättäny lattialle vaikka raskaushöyryissä kävi mielessä ja säännöissä btw lukee että tyhjennettävä kone ja kuivuri oman vuoron päätyttyä eli tässä tapauksessa 45min sitten), omat tilalle ja kuivausaikaa jäi omalle vuorolle n. 1h 15min. Äsken hain omani (klo 14 vuoroni päättyessä) ja siellä ne edellisen vaatteet möllötti edelleen.
Ja mainittakoon että vastaavanlaisella koostumuksella (naisen, tytön ja pojan vaatteita) oon löytäny joskus pyykkikoneesta aamun ekalla vuorolla (8-10) pestessäni, ihanasti sellasia vähän päälimmäiset kuivahtanu ja muuten märkiä. Kiva mätellä ne pois. Jopa kerran varasin illalle viel toisen vuoron kun piti saada työvaatteita pestyä ja siellä ne samat puolimärät vaatteet istu pyykkituvassa.
Kiitos, anteeksi ja helpotti :D

Mä oon miettinyt vastaavissa tilanteissa (vintin käytävät täynnä romua, kuivaushuoneessa päivätolkulla vaatteita) että rupeis vaan pölliin/heittän roskiin niitä. Kun on muutaman koneellisen pyykkiä tai korillisen keittiötarvikkeita menettänyt, ehkä rupee paremmin kiinnostamaan, minne niitä jättää.

Mut mä alankin oleen vanha katkera "hanki omakotitalo!"-kerrostaloakka ;)

^ Juu mä oon kans, ois ihana kun ois oma kone ja kuivuri mutta ehkä toistaseksi säästetään nekin rahat vauvakamoihin ;) plus toki se että se kellon kyttääminen rassaa jo nyt (saati sit varmaan vauvan kans :D ) "noni, 5min niin alkaa vuoro.. 15min niin pitää vaihtaa kuivuriin... kohta pitää hakee kuivat"
:p

Koko viikon lepäilly kotona saikulla ja tänään oli sitte pakko jo imuroida ja pestä kylppäri yms pyykinpesua ja sen sellasta. Nyt mä oon niin uupunu, että pakko ottaa päikkärit. Kuka perkele tätä huushollia huoltaa sitte ku mä oon viimesilläni ku nyt jo on olevinaan raskasta... :eek:

Mashnu, no talon isäntä tietenkin! Mä en oo ees mattoja kantanu ulos enää moneen kuukauteen. Mies kantaa kauppakassit ja mä vaan hieron mahaa vieressä ;)

Kyllähän se taas ois pitäny arvata et ku perjantai tulee ni vitutus käyrä vaa kasvaa... Ensimmäistä kertaa huomasin ajattelevani et pakkaan laukun ja lähen... Alkaa kohta paasaamaan ton ukon vkloput, aina löytyy joku hyvä syy et pitää ottaa kaljaa... Toivottavasti tuo tajuaa olla kotia tulematta!!! :(

Empä usko et kukaa jaksaa kovin kauaa katella tollasta... Reilun puolen vuoden aikana ollu yhen kokonaisen vklopun juomatta muuten joka vkloppu. Pitäis vähä aatella toistaki, kyllä mulla ainaki on paha mieli ku ukko on ennemmin kavereiden kanssa ryyppäämässä ku viettäis aikaa mun kanssa. Enkä nyt tarkota sitä et ei sais kulkee, mut onko pakko joka vkloppu...? Minen ainakaa jaksa enää kauaa katella. :( mut nii.... Kukin omalla tavallaan. Emmä tätä lasta kuitenkaa yksin oo tehny :o
Anteeksi avautuminen taas kerran!!

Ymmärrän sua hyvin Pikku myy, ja varmasti moni muukin! Ei todellakaan ole kivaa jos pitää joka viikonloppu ryypätä :sad001 Ja kun tässä tilanteessa kun vauva on tulossa, niin olis kiva viettää yhdessä aikaa ja suunnitella tulevaa. Toivottavasti miehes tulee järkiinsä ja tajuaa mitä voi menettää!!

Takaisin