Eilisen sai levätä ja tänään taas työpäivä. Alkaa olemaan vissiin sellanen stressi tästä työssäjaksamisesta, että aamusokerit paukkuu yli joka työpäivästä. Sitte ku yritin soittaa neuvolaan että olisko niillä aikaa mulle tänään niin ei tietekä ollu puhelinpäivystystä tänään ollenkaan! Tulinpa sitte töihin ja koitan kärvistellä vielä tämän päivän. Tuntuu olevan oikein mantra mulle nykyisin tää "Vielä yksi päivä, vielä yksi päivä..."
Piti sitten kesken vuoron lyödä lappu luukulle ja mennä toimistoon itkemään ku tuli sellanen supistus ettei meinannu hellittää+tää väsymys päälle. Maanantaina lääkäriin ihan suosiolla. Saa duunilekuri laittaa mut saikulle vaikka loman alkuun asti.
Ihan oikein, Mashnu. Ei tollasta tarvii jaksaa. Se että oot ihan piipussa ei varmasti oo hyväksi pikkuisellekaan. Vähemmästäkin ainakin paineet nousee ym. Otat nyt vaan levon kannalta ja ajattelet itseäs ja vauvaa.
Samsam, kyllä se nyt näin on. Mulle jää ihan riittävästi huolehdittavaa ilman työssäoloakin. Eilen simahdin ennen yhdeksää ja äsken heräsin. Tieks se tunne ku huomaa ettei voi luottaa siihen että täällä kukaan muu huolehtii asioista. Kissat ja koirat jätetty illalla ruokimatta... Siis Perkele!!
Mashnu meillä sama; ite pitää kaikki tehä eikä meillä ole edes lemmikkejä joista huolehtia. Välillä tuntuu et tuo mies on itekki yks lapsi ja tekis mieli viiä se takasi äitisä nurkkii kasvamaan kaikki pitää aina pyytää/käskeä tekee ja siltiki saa ite tehä. Raivostuttava tapaus!!
Ja kaiken huipuks se kehtaa sit narista kuin rankka päivä/viikko hänellä on ollu "ei jaksa töiden jälkee heti tehä jotain"... Ei helv.....luuleeko se olevansa ainoo joka täällä käy töissä? Mä töiden jälkeen järkkään mökin, siivoon sen jälkiä, laitan ruokaa, pesen pyykit, käyn kaupassa, kannan sen lasta ja se vaa tyytyväisenä makaa sohvalla Reilu peli mun mielestä... Tulukaa joku hakee toi pois!!!!
"Lahjoitetaan vähän käytetty mies hyvään kotiin. Ei ole vielä oppinut sisäsiistiksi. Mukaan saat tarvikkeet ja viikon ruuat, jos haet jo tänään. Ei palautusoikeutta!"
Hahaha! Ootte te vaan niin ihania kaikki :) Meikäläinen vetää tässä sellasta 14 päivän työputkee ja vaihtoehtoja ei ole että kuka hoitaa koti hommat ja eläimet kun käyn töissä ja sit meen yleensä itsekäästi suoraan nukkuu :) Ja kyllä mäki jotain koti hommia teen vähän sillon tällön mut ihan jaksamisen mukaan.. Ja kyllä se myös sen ymmärtää että mä en vaan kertakaikkisesti vaan jaksa aina tehdä kaikkee (en edes harrastaa seksiä vaikka sainkin niin ihana ja romantisen viestin eilen kun olin töissä) Kyllä nää raskaushormoonit on sit ihmeelisiä koska tällä hetkellä mikään ei vituta eikä ärsytä vaan kaikki tuntuu jotenki niin hyvältä ja harmooniselta :)
Juu, mä oon kans sitä mieltä että samalla kun alan opettaa tätä masuasukkia kuskaamaan pyykit ite koriin ja astiat koneeseen jne. niin samalla sitten miestäkin "kato teet samoin ku isi, otat sukan ja kipsutat sen pesuhuoneeseen ja tuohon koriin.. Noniin isi näyttää nyt mallia..."
Nonii... Nyt on ruoka tehty valmiiks, talo imuroitu ja koneellinen pyykkiä pesty ja toinen koneellinen menossa (tosin omia vaatteita vaan, saa ukko pestä tästä lähtien omansa!!) palkitsen itseni salkkari maratonilla ja muutamalla suklaalla :)
Mun ruoan laitto tyssäs siihen ku tajusin,et ne pihvit mitkä ostin kaupasta nii en saa syödä niitä ja voitte vaan kuvitella minkä reaktion sain aikaan näillä hormooneilla ku kauppaankaan en voi mennä ku sain potut kiehumaan.. VITTU!!