Mä voisin jo ottaa pienet etukäteiskierrokset yläkerran naapurin takia
Kyseessä siis keski-ikäinen työtön ukko, kuka makaa kaiken päivää kotona (vaimokin siellä ymmärtääkseni asuu, mutta ei koske häntä).
Jo muutama vuosi takaperin kun olin aamulla lähdössä kouluun/töihin tuli rappukäytävässä tarkoituksella valittamaan kuinka mun sukkasiltaan kävely kuuluu heille kovana töminänä ja pitäisi tossut hankkia. Meni kyllä sillon ihan jauhot suuhun enkä osannu vastata mitään.
(Ja tuo mei isäntä siis säikkyy välillä kun liikun niin hiljaa.)
No tässä oli yhtenä päivänä mun miehelle pahoitellu kun hää karjunu lapsille (meidän asunnon kohdalla on lasten leikkipaikka ulkona) ja kuulunu varmaan meillekin, mies oli vaan todennu että hänellä ollu luurit päässä ettei oo kyl kuullu niiden läpi.
No eilen kun tulin kotiin niin yks tuttu naapuri toisesta päästä taloa (joka huomannu tän mun tilan) varotteli että voi tulla ongelmia tuon ukon kanssa kun se hänelle (hää on asukasyhteyshlö tässä talossa) valittanu useasti kaikesta mikä nyt on "normaalia elämisen ääntä" ja voi olla että alkaa valittaa vauvastakin.
En oo muutamaan kk ite törmänny tähän pariskuntaan eli ei varmaan tiedä että ootetaan.
No mietinpä ite tässä että voisinkin ruveta kulkemaan niin että saan nauhotettua jos tulee mulle räyhää jotain, kun liikun tuon vauvan kanssa. Teen sitten asuntotoimistoon valituksen aiheettomasta häirinnästä.
Kiva vaan ruveta tuostakin jo ottamaan stressiä.