Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Eiköhän susta löydy se leijonaemo joka vetää rajusti näpeille jos se meinaa sun epiduraalit viedä :)
Täällä on vähän sama tuo mies on niin herkkis että jos mukaan lähtee saa se olla siellä juoman hakijana yms logistiikka vastaava se kun ei pysty olla olkkarissa jos katon greyn anatomiaa.. Joten äiti lähtee messiin olemaan oikeana tukena :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nyt taas ottaa päähän muutamat ihmiset.

Oon käyny yhdelle tädille jutteleen omista murheistani, niin se onnistuu kuitenkin vetään aina meidän lapset siihen mukaan.
Samoin kun se kyseli et juttelenko vauvalle. Olin vähän että en, kun en oo muillekkaan jutellu. No sehän sitten sai päähänsä etten pidä tätä meidän perheen jäsenenä :eek:
Totesinkin sitten et soittelen jos tarvin sua, mutta ennen synnytystä en ainakaan oo enää tulossa.
Kemiamme kun ei vaan natsaa ja se ei näytä ymmärätvän ollenkaan mua.

Töissä sitten tuli pomo kyseleen et onko mulla hengityssuojain? Sanoin etten pysty hengittään sen kautta, kun tää totee mulle et mun tilan takia olis tärkeetä pitää. Siinä vaiheessa enää tienny et olisko mun pitäny nauraa vai huutaa, niimpä totesin tyynesti, ettei mulla nyt niin huono istukka oo et vauva ne purut sais syötyä :wink
Kyllä oli muilla aamu kahvin juojilla hauskaa kun kuuntelivat :grin
No olihan pomo siinä hetken hiljaa ja lähti pikkasen nolona pois.

Seuraava joka jotain yhtä rasittavaa laukasee, niin voi olla et siinä vaiheessa annatankin sitten kaikki mitä mielessä liikkuu sillä hetkellä.

Mua pelottaa mennä huomenna duuniin se mun ihana asiakas jolla on näköjään 2 suuntainen mielialahäiriö kitisee taas jostain sillä on ihana tapa laittaa maili jossa se kertoo en ole tyytyväinen haluan jutella huomenna. Sitten kun siltä kysyy että miten ois paremmin niin se KULLISILSA vaan ynisee ettei TIEDÄ !! Mä niin syön siltä pään pois mulla ei riitä yhtään huumori tuohon kuraan nyt.
Mua oikeesti pelottaa että lataan sille suorat sanat sen kauniisti sanottuna epävakaasta luonteesta ja tuuliviirimäisyydestä..
Eilen se oli vielä tooooosi tyytyväinen.
Huoh kiitos ja anteeksi.

Siis kuvittele mies joka on kasattu naisten huonoimmista puolista. Mieli muuttuu päivästä toiseen sanoo että joo tämä ok kunnes seuraavana päivänä se ei joko muista mitä on sovittu tai muuttaa mieltään. Ja kaikki se kura tai sen selänsilittely päätyy mun pöydälle ja just nyt mä en jaksa yhtään tuommoista aikuisen ihmisen turhaa kitinää.
Se myös anto mulle luvan tehdä duunia kotoa kun se ei lupauksestaan huolimatta voinut järjestää mulle istumapaikkaa jossa ergonomia ois edes jonkinlainen. Se on varmaan muuttanut mielensä siitäkin. Huoh.

Sit kun niiden työkalut ei toimi oon siis konsultti ja mä en siis pysty tekeen mitään jos ne ei toimi niin se kitisee mulle etten etene tarpeeksi nopeasti :)

Voi luoja se on vielä enemmän sekopää ku raskaana oleva nainen.. Nyt se sano sille tulee stressi jos sillä on 17 mailia multa.. Tää kääpä on lähempänä 50 ku 40...

Muakin naurattaa nää teiän jutut :) Onneks en ite oo yhtä pinna kireällä kun työskentelen kuitenkin päiväkodissa. Vois lapset säikähtää raivotarta...

Oon nyt viikon saikulla ja ehtinyt jo pari kertaa lääkäriin sekä saanut antibiootit poskiontelotulehdukseen. Että jos tää tauti tästä helpottais vähitellen ettei koko loppuraskautta tarttis yskiä ja olla käheänä. Kysyin muuten lääkäriltä, että miten sairastelu vaikuttaa vauvaan, niin se oli sitä mieltä, että jos äiti ei ole henkihieverissä, niin lähinnä positiivisesti. Vauva voi siis saada vastustuskykyä. Tai sit ei vaikuta mitenkään. Mutta ei ainakaan haittaa pitäis olla. Ja kuulemma tällanen pitkällinen flunssa on tosi tyypillistä raskaana, koska silloin taudit paranee vaan hitaammin kun muulloin. Että koittaan jaksaa minä ja kaikki kohtalotoverit! Kyllä se sitten viimeistään helmikuussa helpottaa.

Joo pihlajanmarja mun ymmärrys ois ihan toista luokkaa jos oisin lasten tai vaikka teini-ikäisten kanssa työkseni tekemisissä mutta nää on helvetti vie aikuisia ihmisiä ja joskus tuntuu että niillä teini räkänokillakin on enemmän käytöstapoja :)

Joo siitä flunssasta harvoin jää mitään käteen.

Mä voisin jo ottaa pienet etukäteiskierrokset yläkerran naapurin takia o_O
Kyseessä siis keski-ikäinen työtön ukko, kuka makaa kaiken päivää kotona (vaimokin siellä ymmärtääkseni asuu, mutta ei koske häntä).
Jo muutama vuosi takaperin kun olin aamulla lähdössä kouluun/töihin tuli rappukäytävässä tarkoituksella valittamaan kuinka mun sukkasiltaan kävely kuuluu heille kovana töminänä ja pitäisi tossut hankkia. Meni kyllä sillon ihan jauhot suuhun enkä osannu vastata mitään. :eek: (Ja tuo mei isäntä siis säikkyy välillä kun liikun niin hiljaa.)
No tässä oli yhtenä päivänä mun miehelle pahoitellu kun hää karjunu lapsille (meidän asunnon kohdalla on lasten leikkipaikka ulkona) ja kuulunu varmaan meillekin, mies oli vaan todennu että hänellä ollu luurit päässä ettei oo kyl kuullu niiden läpi.
No eilen kun tulin kotiin niin yks tuttu naapuri toisesta päästä taloa (joka huomannu tän mun tilan) varotteli että voi tulla ongelmia tuon ukon kanssa kun se hänelle (hää on asukasyhteyshlö tässä talossa) valittanu useasti kaikesta mikä nyt on "normaalia elämisen ääntä" ja voi olla että alkaa valittaa vauvastakin.
En oo muutamaan kk ite törmänny tähän pariskuntaan eli ei varmaan tiedä että ootetaan.
No mietinpä ite tässä että voisinkin ruveta kulkemaan niin että saan nauhotettua jos tulee mulle räyhää jotain, kun liikun tuon vauvan kanssa. Teen sitten asuntotoimistoon valituksen aiheettomasta häirinnästä.
Kiva vaan ruveta tuostakin jo ottamaan stressiä. :angry2

Takaisin