Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Tänää kaupat aukee normaalisti klo 12 :) paitsi me me ollaan oltu auki jo ysistä :/ Täältä tosin ei saa vaatteita :D

Täälläkin ärsyttävästi alkaa nokka mennä taas tukkoon sen melkein parantuneen syyskuun flunssan jälkeen. Ärh! Tulis sit ees kunnon pakkaset, että pöpöt kuolis!

Täällä nokka on kans tukossa ja mikä eniten ärsyttää niin toi tukivyö jättää painaumia ja tuntuu muutenkin epämukavalta,ei ollu tämmöstä viime viikolla :/

Mulla on ollut nenä tukossa melkeinpä plussasta asti :sad001 Kai se sit helpottaa kun vauva syntyy...

Alkaa tuntua siltä, että tarviin oikeesti jonkun hengähdystauon mun elämästä. Ei voi tehdä vauvallekaan hyvää ku äitin pipo on koko ajan kireellä ja raivoan joka päivä naama punaisena kun kaikki asiat ärsyttää. Naapuri nostattaa mun raivoa, eläinten riehuminen ärsyttää, töissä asiakkaat kiristää mun pinnaa... Ens viikolla on neuvola ja täti varmaan toteaa että tää on ihan normaalia (niinku kaikki mua häiritsevät asiat sen mielestä). Oon kohta varmaan jossain pöpilässä. :schocked028

Kyllä se raivotar sieltä vielä katoaa nimimerkki en enää tässä vaiheessa raskautta paisko tavaroita ja haistattele tuntemattomille :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Toivottavasti alkais hiipumaan tai kohta saan varmaan varoituksen töissä. Tää jatkuva väsy ja säryt kai on se mikä saa mut niin kireeks. Aika sais kulua nopeemmin...

Mäkin pelkään että milloin räjähdän mun asiakkaalle joka on niiiiin tyhmä että mun on vaikea kunnioittaa sitä sellainen mikromamageeraava persläpi suoraan sanottuna :0 mutta parin päivän lepo vois tehdä hyvää ? Voisko terkka laittaa sulle muutaman päivän saikun niin voisit levätä ?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulle tänään nauro jo pari työkaveri, et kohta kaikki juoksee mua karkuun kun karjun vaan :eek: Ja mun mielestä mulla oli hyvä päivä :) Toinen viellä naureskeli et antaa raskaana olevan raivottaren mennä ekana ettei ainakaan niille tarvi sanoo pahasti.

On mulla onneks la,su,ma vapaa tiedossa. Mutta jos ens viikolla on vielä akka näin kireenä niin tarvii varmaan neuvolatädille demonstroida miten paha olo mulla omassa nahkassani onkaan.

Suosittelen samaa! Väsykin on syy saikulle, etenkin jos kivut aiheuttaa sen. Kohta saat pian saikkua supistelusta ja sit ei saa nukuttua, kun sattuu JA pelottaa.

Puoli 10 oli pakko tulla sänkyyn, kun väsytti niin. Nyt kello on 0.43. Arvatkaa a) oonko nukkunut hetkeekään b) nukuttaako.
Väsyttää kyllä ja leipääkin tekee mieli.

Minä söin hyvän iltapalan ja herään nyt niin nälkäisenä, että on jo paha olo ja heikottaa! Että tervemenoo vaan sokerirasitukseen loppukuussa, tarviin saattajan mennen tullen. Keiju kasvaa nyt ja vie kaiken energian mutsin kropasta!

Happy79 mun ei tarvinnu mennä sokerirasitukseen,kun mäkään en pysty olee niin pitkää syömättä,mua alkaa heikottaa jo 2 tunnin kohalla :/

Laittaiskohan neuvolatäti mut muutamaks päiväks lepotauolle vai pitääkö tässä lääkäriin asti lähtee... Siivooja moppaa kahvihuoneen lattiaa ja kirskuttaa tuoleja mennessään, mä meen kohta survomaan sen mopin johonki nimeltä mainitsemattomaan paikkaan....!! Ja mieski kävi ärsyttää ku sanoin sille tästä väsystä. Kuulemma häntäki väsyttää ja että ihan normaalia syysväsymystä on vaan. Itkupotkuraivarithan mä siitä kommentista otin sit.

Soita jo neuvolaan.. kummasti helpottaa se väsymys kun saa huilata. Mutta mulla tuo mies on kyllä jotain omaa luokkaansa... Siis sehän vetää herkkuja naamaansa niinkun ois ite raskaana, sit sillä turvottaa ja on tukala olla. Eikä ihme tuommosen ruokavalion kans! Nyt meillä on molemmilla selät kipeet... Ja ihan Best, hänenkin täytyy kuulemma varata aika sokerirasitukseen... Ai kamala kun mulla ei meinaa pitää pokka! Toistaseks siis vaan naurattaa, vielä ;)

Siis minä jo oikeesti mietin, että onko siitä todellista hyötyä/apua siellä..Jos se varastaa koko Show`n ja vie mun epiduraalit ja ilokaasut :eek:
Se minun kätilösisko on onneksi luvannut tulla mukaan myös eli minun puolesta tuo mies saa ponnistaa vaikka peet housuunsa... :wink Oon menossa Kysiinsynnyttämään ja sisko asuukin Kuopiossa joten hänellä on isommat mahikset päästä mukaan kuin tuolla miehellä joka sahaa ympäri Suomee... Toki toivon, että hän kerkee mukaan, mutta tosiaan ehkä vaan koristeeksi...

Takaisin