Otan osaa, Nanna. Anna itsesi surra ja sure omalla tavallasi äläkä kuuntele ketään, jonka mielestä suret väärin (liikaa, liian vähän, liian pitkään...). Pysy kotona, jos siltä tuntuu tai lähde liikkeelle, jos se tuntuu paremmalta. Voimia.
Kiitos teille kaikille, ja muistakaa pitää huolta lähimista kun ei koskaan tiedä koska lähtö tulee.. Omalla kohdalla olen surru äitin sairauta jo todella pitkään varsinki viimeset viikot itkin monesti itteni uneen.. Tiesin ja osasin valmistautua pahimaan.Olin realistinen koko ajan ja tiesin että tässä tilanteessa ei tule mitään ihme parantumista.. Onneks kävin eilen aamupäivästä vielä kattomassa äitii ja isä kävi myös päivällä ja sit vielä pikku veli ilta päivästä.. 15min pikkuveljen lähdön jälkeen äiti oli nukkunu pois.. Uskon siihen että äiti toivo että me kaikki siellä vielä käytäis sanomassa hyväsitit ennen kun hän nukkuu pois. Kaikilla asioilla on yleensä jonkunlainen tarkotus. Mutta nyt äitillä on hyvä olla eikä sen tarvii kärsiä enään mitään.. Äiti oli vasta 56 vuotias ja paljon hänellä olis ollu vielä elämää jäljellä mutta näin se elämä vaan menee.
kyllä taas nii kyrpii tuo ukko ettei oo tosikaa... mulla ois tänää vapaapäivä ja suunnittelin et oltais tehty jotain kivaa yhessä ni mitä vielä se lähtee kattoo Ouluun jääkiekkoa prkl.... okei kysy et lähenkö mukaa mut en varmasti!! Ruoanki tein valmiiks et pääsee syömää ku tulee töistä ni ei koskenukkaa ruokaan ... Ja just viime viikolla itkin sille ku oon aina yksin (en paljo omista kavereita) ja tarjotin sillä sitä et se on ennemmin kavereiden ku mun kans.... Välillä mietin ihan tosissaa mitä hittoo mä tolla ukolla teen...
Kiitos ja anteeksi taas kerran :)
Ai vittu että ärsyttää tällä hetkellä!
Ajoin tossa taannoin pikku kolarin,missä ajoin korkeintaan 10 kmh toisen auton perseesee,nii tää vasta puoli yrittää nyt nyhtää mun vakuutus yhtiöltä rahaa väittämällä,että siin ois käynny pahemmin miten siinä kävi,eli ei mitenkään.. Nyt sitte sitä vastapuolta epäillään vakuutus petoksesta ja saa nähä miten tää asia ratkee.. Prkele
Oot Tiada törmänny johonkin nilkkiin.... Ei vaan nilkki tajua, että sillä on vastassaan raskaana oleva nainen !!! Hahhahhaa, toivottavasti jää nuolemaan näppejään! (Just tämmöstä mun ilkeet raskaushormonit kaipaa!)