Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mä oon hieman epätoivosena miettiny taas että onko tosta mun miehestä isäksi, tuntuu että vapaapäivinä istutaan vaan tietokoneella ja sitten vaikka luvattu jotain niin niit ei pidetä, liikkeelle päästään vasta illalla (jolloin vauvan kanssa pitäs alkaa jo rauhottuu)..
No kyl mä pärjään yksinkin jos tää tilanne ei viel helmikuussakaan mee sille jakeluun.
Kiitos, helpotti taas avautua.

Ärsyttää, potuttaa ja menee hermo ODOTTAA rakenneultraa joka on vasta to 16.10 klo 14:15 !!! Ja tietysti mulla on just tuo ke ja to vapaat, että oikein aika matelee... :sad001:confused::mad:

Murr! Mitä ihmettä tuo mun lähiesimies on ruvennu kyttäämään mun syömisiä ja juomisia! Tuntuu välillä ku oisin joku sirkussika. :(

Toki hormonit on pitäneet huolen että herkut on maistuneet jälkkäriksi menee pari palaa suklaata aina ja viikonloppuisin ja kipeenä ollessa saa mennä hurlumheillä, mutta esim töissä kieltäydyn johdonmukaisesti pullasta ja jos joku tuo synttärikaakkua otan pienen palan ja lusikallisen ja sitten "unohdan" sen jonnekin. Eli olen ruokanatsi.
Siitä huolimatta muutama kollega taivastelee mun lounasldutasta kun se pullistelee ja on kukkuloillaan.
Aikani sitä länkytystä kuunneltuani latasin niille taivastelijoille että niin pullistelee mutta se pullistelee raaoista vihanneksista ja juureksista sekä vähärasvaisesta proteiinista, ei majoneesista, ei suolasta ei höttöhiilareista.
Se loppui siihen :o

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Toi on muutenki ärsyttävää jos joku kyttää sun syömisiä ja juomisua! Se on sun henkilökohtanen asia mitä syöt ja juot ei niiden :D Tietty kaikki luulee tietävänsä paremmin :)

niin on ja onhan siina toki vissi ero jos joku huolehtii ja sanoo etta "muistathan syoda ja juoda tarpeeksi" kuin se etta mita sina taas oot syomassa :D

Mju, tiedän niiin tuon ruoka-annosten koon kyttäyksen. Meillä kans jotkut työkaverit ihmettelee kun syön niin paljon ja ite vetävät siinä vieressä sit suklaapatukkaa ja kahvia lounaaksi. Kyllä kait nyt luulis aikuisten ihmisten nyt tajuavan, että sen normikotiruuan tai salaattikasan
syömisessä on HIEMAN enemmän järkeä kuin pikkukarkkien napostelussa...

Toinen ihmettelijä omassa luokassaan on sit äiti, joka tuputtaa ruokaa sen luona joka välissä - etenkin nyt kun oon raskaana. Sit yhdellä kertaa se jopa kysy, että en kai vaan laihduta!!! Siis voi jessus, rautalangasta piti vääntää että ei mun nyt tosiaan tarvi hirveän paljoa enempää syödä vaikka oonkin paksuna.

Ymmärtäisin ehkä tuon, jos oisin hirveän laiha tai lihava, mutta kun oon ihan normaalipainoinen, niin eikö sen pitäis nyt viestiä, että homma on hallussa!? ARGH!

:mad: kyrpii pomon naama nii että tekis mieli repiä sen pää irti.. Mitää ei oo sanonu/tehny mistä vois johtua. Ei vaa jaksa katella sitä yhtää. Tekis mieli hakee ihan vaan sen takia saikkua ettei tarviis sen naamaa katella :o

sit toinen: Kaikki vaatteet jopa äitiysvaatteet ärsyttää ku mikää ei näytä tai tunnu hyvältä... Joka päivä saa märistä siitäki. Oma kroppa ottaa kupoliin vaikkei sais... Aargghh :(

Mua ärsyttää tää tylsyys! Teen 4 päivästä työviikkoa ja vapaapäivät tuntuu matelevan. En tee mitään, enkä käy missään. Tää odotusaika on kirjaimellisesti odotusta.. Joku projekti/harrastus pitäis kehitellä, mutta mä vaan jumitan. Töissä ei meinaa jaksaa olla kun kädet ja selkä kipeytyy mutta kotonaki hajoo pää. Olo on niiiiiiiin Aaaaaaaaargh koko ajan ja kaikki vaan hokee, että lepää nyt ku on vielä mahdollisuus siihen. Päivät menee ihan hukkaan ja helmikuuhun on vielä pitkä aika saati miten saan ajan kulumaan ku jään äitiyslomalle?!?? :eek:

Mashni: Aloitappa joku käsityöprojekti - siihen saa hyvin aikaa kulumaan ja ei vaadi suuria investointeja. Leipominen on kans mukavaa, jos ja kun on aikaa. Mikään ei oo kieltämättä ärsyttävämpää kuin se tunne, että en saanu taaskaan mitään aikaiseksi vaikka on se tunne, että jotain tarvis ja haluais tehä, muttei vaan osaa alottaa!

Mulla on vielä yks kurssi koulua tässä käytävänä, ihan innoissaan jo ootan että töiden jälkeen vapaa-aika ois oikeesti vapaa-aikaa... Ehtis tylsistymäänkin välillä :D

No sehän siinä just on ku mulla jäi käsityöprojektit kesken ku rannekanavaoireyhtymää pukkaa ja raskausdiabeteksen takia leipominenki on turhauttavaa puuhaa. Mä olen ihan toivoton tapaus :confused:

Mashnu mitä jos kokeilisit löytyykö Radi potilaille hyviä leipomusohjeita esim sokerittomia tai vöhösokerisia jne mä löysin ihanan kuuloisen banaanilettuohjeen jota ajattelin kokeilla tänään tai huomenna :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Että osaa ottaa päähän toi se on poika se on ihan satavarma poika puheet. En kohta liiku misää enkä kerro kuulumisia jos joku kysyy -.-
joko vatta on ku poikaa oottaas tai mielialat sun muut viittaas siihe -.-
toki poikaa sitä tavallaa oottaa mut
Ärsyttää vaa ku siit pittää kaikkien touhottaa että poika tullee ihanko tyttö ois huono
Rakas vauva on tuli kumpi tahansa <3

Erika, mua ärsyttää vähän tuo sama. Kun mulla on jo kolme tyttöä, kaikki olettaa, että poikaa tässä yritetään ja halutaan. Mutta niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin niin tervettä vauvaa me toivotaan. Jos on pakko taipua jommalle kummalle puolelle niin toivoisin tyttöä. Mulla on tyttöjen hoitamisesta vankka kokemus :)

Takaisin