Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mulla "anoppi" (ei olla naimisissa niin on vielä oikeesti anoppi-kokelas) oli joku kk? sitten soittanu mun äidille ja udellu että kumpaa äitini toivoo "äläkä sano että kunhan on terve", no äitini sit vaan todennu että hänellä ei oo kokemusta kun musta, mutta tulee kumpi tulee niin yhtä rakashan se on. (Äidilleni siis eka lapsenlapsi ja "anopille" viides.) No "anoppihan" sitten oli sanonu että hän on vakuuttunu että se on poika. (Arvatkaa vaan lisäskö mun toivetta tytöstä? ;D ) Lisäksi tää on ehtiny urputuspuhelun soittaa mun syömisistä (oon ehkä hivenen nirso enkä halua syödä sellaista mikä on mun mielestä pahaa (oon kyllä maistellu paljon. mutta kun en vaan pidä), lisäksi mulla on suht herkkä suu eli esim. limsojen hiilihapot polttaa suussa samoin kuin mausteet).

Tän vauvan isukin äiti toivo taas tyttöä,koska sillä on kaks poikaa nii hän oli ihan innoissaan kun tyttö sieltä tulee vaikka en oikeesti tiiä kuin paljon hän loppujen lopuks tulee olemaan lapsen elämässä :/

Nyt se mies sitten väläytti ettei välttämättä ehdi rakenneultraan !!! Aaargh :mad: Vaikka ehdin jo tuolla ultra- ja neuvolakuulumiset -ketjussa arvellakin näin ja mulla on jo plan B, niin silti mulla keittää. RU:n aika on ollut tiedossa jo 1,5kk... Vaikka minä sain hillittyä kiukun aika kiitettävästi niin ilmeisesti osa siitä välittyi puhelimen kautta. Hän kun nopeesti piipahti päiväkahvilla töittensä lomassa ja toi suklaadonitseja. Vähän niinko apinalle banaania, että se pysyy hiljaa? Joo en syöny donitsia. Ja ehkä mun pitää kohta vaihtaa tuo nimimerkki... Alkaa se alkuraskauden onni olla muisto vain..:mad::mad:

Happy, todella ärsyttävää tyypillistä miestoimintaa! Sellasia ne on, kertoo jostain hyvissä ajoin niin silti viime tipassa ne aloittaa sen juupaseipäsehkä-leikin ja saa laittaa kaikki suunnitelmat uusiksi.

Tiada: mun "anopilla" on 2+2 täl hetkel.

Happy: meilläkin varmistu vasta viime perjantaina että tuo mies pääs mukaan (pyys pomolta luvan "henk. koht. menolle). Mulla ois äiti lähteny kaveriksi jos mies ei ois päässy. (Vaikka tuo sit tuumas että meinas nukahtaa siel kun ei osannu kattoo mitä se kätilö näytti ja selitti siel ultrassa. :D )

Huolestuttaa, Itkettää, Masentaa, pelottaa.. Äiti joutu sit ambulassilla jorviin perjantaina (sen syöpä sairauden takii jos jolleki on jääny epäselväks tai menny ohi) Lauantaina käytiin katoo äitii pikku veljen kaa mut se oli jo sen verran huonossa kunossa että se ei enään tunnistanu meitä, äiti luuli meitä serkuiks ja puhu ja muisti ihan hyvin että sillä on kaks lasta eli minä ja pikku veli.. puhu musta kin serkuileen että mä oon raskaana ja hänestä tulee vihdoin ja viimein mummi.. Oon joka päivä soittanu aamulla ja ilalla jorviin ja kyselly äitin vointia.. asun sen verran kaukana että on melkeen 100km suunta kun lähen ajaa tlus että mulla on työ mikä pitäis myös hoitaa.. No tänään sit heti aamusta lähin ajaa jorviin.. Kun pääsin perille niin utiset ei ollu kovin hyvät.. Äiti ei ollu, ollu hereillä puolentoista vuorokauteen ja morfiinii oli lähetty antaa sille isolla kädellä viime yönä eli saato hoidot alotettu.. Kävin kattomassa äitii ja todella todella huonolta näytti koko tilanne.. Hengitti tosi raskaasti vaikka oli happi maski.. En vaan kyeny olemaan siellä 5min pidempään kun pelkäsin todella paljon että koska se ottaa viimesen hengen vedon.. Ei oo tullu ihan hirveesti nukutuu viime aikoina saatikaan tullu nautittuu tästä raskaudesta.. Mä oon vaan ite niin romahtamis pisteessä tän tilanteen kanssa.. Onneks mulla on hyvä mies joka tukee mua tilanteessa kun tilanteessa kun tälläsestä asiasta on kyse ja kyllä hän se mun miestä kin koskettaa tää koko tilanne.. Onneks mulla on tänään neuola 45min päästä nii pääsee puhumaan ammatilaisen kanssa asiasta ja purkaa tuntemuksia.. vähän harmittaa että taas tänään (jo 4 kertaa) on eri ihminen neuolassa joka ei oikeesti tiedä susta yhtään mitään.. Varmasti aika kova shokki tälleki nais paralle..

Voi Nanna.. Lähetän sulle täältä ison säkillisen voimahalauksia. Tuo on rankkaa aikaa, muistan vielä liiankin hyvin kuinka ite kävin isää kattomassa sairaalassa jossa hää jakso olla hereillä vaan pienen hetken ennen kun nukahti uudestaan.

Todella kamala tää koko tilanne.. Vielä 2kk sitten kun käytiin mun miehen kanssa kertomassa vauva uutisista nii hän oli ihan järjisään ja käveli ite ja oli muutenkin ihan suht hyvässä kunossa.. nyt viimeset viikot romahtanu ihan totaalisesti.. Kyttään puhelinta jatkuvasti siinä pelossa että koska se puhelu tulee että äiti on nukkunu pois...

Perrrrrkule.. Mä olen yrittänyt 2 tuntia saada edes vartin päikkäreitä niin eka sen torpedoi raksamiehet ja sitten mies tulee kotiin.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nanna88, voimia sulle ihan hirveesti tohon tilanteesees. Hae ihmeessä sairaslomaa, eihän tossa tilanteessa jaksa töissä käydä. Toivottavasti äitis sais piristyä vielä, mutta ihanaa että se muistaa sut ja sun vauvauutiset ja on siitä onnellinen. Ja hyvä että sulla on mies tukemassa rinnalla. Haleja!

Voi nanna, ole hetki pois töistä niin saat keskittyä perheesi tilanteeseen <3 voimia ja tsemppiä sinne.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi nanna, paljon voimia sinulla! On todella musertavaa nähdä kun rakas ihminen heikkenee ja muuttuu silmissä. Hänen luonaan haluaisi olla koko ajan, mutta vierellä oleminenkin on raskasta. Ehdottomasti jäät töistä pois. Ei yksi ihminen kaikkea jaksa eikä edes tarvitse!

Voi Nanna! ♡

Täällä superhuonopäivä menossa. Itkut tirauttanu pariin otteseen ja ottaa niin kovasti aivoon että! Yritin jo nukkua pahanolon pois, mutta nyt ärsyttää vaan enemmän. :(

Takaisin