Äitiysvaatteet

Hei kuopion matkuksen h&mllä oli mamatoppatakkeja 30€!! Tosin vaa m-kokoo oli jäljellä. Kanttii varmaa muistaki h&m myymälöistä käyä kattoo. :) ostin itelle semmosen.
 
Itse kokoa xxxl niin luo oman haasteensa löytää mammavaatteita. Zalandolta löytyi viimeksi hyvin, varsinkin farkkuja. Mutta nyt kun selasin niin tosi surkeasti mun makuun. MIKSI kaikki on nykyään slim fit:tejä???? Mä vihaan niitä. Haluisin suoralahkeiset mammafarkut. :sad001
Oletko löytänyt jostakin hyviä isoja mamma vaatteita?
Ja hyviä vinkkejä rintsikoihin kaipailisin. Omat ei oikein enää sovi...
 
Oletko löytänyt jostakin hyviä isoja mamma vaatteita?
Ja hyviä vinkkejä rintsikoihin kaipailisin. Omat ei oikein enää sovi...
HM:ltä paitoja, mutta paidoissa menee kyllä reilumpi mitoitus ihan normi paidoissa esim. Zizzi-liikkeen vaatteet ovat isoille mitoitettuja, joten menee vauvamahankin kanssa. Suoria farkkuja en ole edelleenkään löytänyt. Fiilinki-liikkeestä löysin (sika hintaiset) istuvat farkut vaikkakin kapealla lahkeella sekä bambulegginsit. Kapeat farkut tuppaavat vaan kutittamaan jalkojen ihoa, kun on olleet päivän jalassa.
Rintsikoissa olen etsinyt ihan oman mieltymyksen mukaan, mutta nostanut kuppikokoa yhdellä tai kahdella (kantsii sovittaa). Muistelisin, että Lindexiltä löysin hyvät ja mukavat imetysliivit, kun esikoista odotin.
 
Apua. Lauantaina pikkujoulut enkä ala siihen erikseen pikkujouluvaatteita ostaa. Onko paha jos mustan Topin ja housujen kanssa laittaa korut ja vähän juhlavamman villatakin? Pukukoodi on meillä aina tosi rento
 
Apua. Lauantaina pikkujoulut enkä ala siihen erikseen pikkujouluvaatteita ostaa. Onko paha jos mustan Topin ja housujen kanssa laittaa korut ja vähän juhlavamman villatakin? Pukukoodi on meillä aina tosi rento
Mun mielestä kuulostaa oikein hyvältä!
 
Ihan ok:lta vaikuttaa. Itsellä isokokoisena muutenkin on muutama vähän juhlavampi rätti kaapissa mitkä menee pitkälle raskaanakin.
 
Apua. Lauantaina pikkujoulut enkä ala siihen erikseen pikkujouluvaatteita ostaa. Onko paha jos mustan Topin ja housujen kanssa laittaa korut ja vähän juhlavamman villatakin? Pukukoodi on meillä aina tosi rento

Hyvältä kuullostaa! :)
 
Kiitos kommenteista! Ei kuitenkaan viitsi enää ostella juhlatamineita mahalle. Huomenna syyä äpöstän jouluruokia ja en ajattelekaan radia
 
Toivottavasti ei tule enää kovin kylmiä pakkasia, kun ainut talvitakki mikä mahtuu enää päälle on aika ohut :nailbiting: pitää varmaan loppuaika harrastaa kerrospukeutumista :joyful:
 
Mulla on enää villakangastakki, joka mahtuu päälle, joten toivon kanssa, ettei tule kylmiä kelejä. En jaksa ostaa raskaustakkia. Lainaan miehen takkia, jos huonosti käy, tai pysyn sisällä :wacky:
 
Itse olen ostellut hirveesti äitiysvaatteita, vaikka omat vaatteetkin olis hyvin mahtunu, kun painoa on tippunu niin paljon. Mammavaatteet vaan on niin kivoja :happy:
 
Minäkin olen jonkun verran äitiysvaatteita ostanut. Olen kuitenkin pyrkinyt ostamaan enemmän sellaisia mitkä ovat myös imetykseen sopivia.
 
Mulla on tallessa vielä esikoisen aikaan käytetyt imetystunikat, vaikka uhkasin polttaa ne roviolla, kun imetys loppuu. Ihan vaan sen takia, että sopivia imetysvaatteita oli tasan kaksi, joita sitten kyllästymiseen asti vaihtelin päivästä toiseen. Testasin useampia paitoja ja toppeja, mutta omalle rintavarustukselle sopivia malleja ei vain muita löytynyt. Nyt yritän epätoivoisesti etsiä sopivia lisää, ettei vastaava ahdistus iskisi.
Raskaus- ja imetysvaatteet on kyllä mukavampia, kuin normivaatteet. Takkia en vain viitsi enää kuukauden takia ostaa.
 
Imetysvaatteet pitäisi käydä läpi, mitkä vanhoista vielä käyttökelpoisia. Toki riippuu myös onnistuuko imetys tällä kertaa.
Villakangastakin kanssa pärjään loppuajan, kun ei töihin menoa tarvitse enää miettiä.
 
Takaisin
Top