Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oletko löytänyt jostakin hyviä isoja mamma vaatteita?Itse kokoa xxxl niin luo oman haasteensa löytää mammavaatteita. Zalandolta löytyi viimeksi hyvin, varsinkin farkkuja. Mutta nyt kun selasin niin tosi surkeasti mun makuun. MIKSI kaikki on nykyään slim fit:tejä???? Mä vihaan niitä. Haluisin suoralahkeiset mammafarkut.
HM:ltä paitoja, mutta paidoissa menee kyllä reilumpi mitoitus ihan normi paidoissa esim. Zizzi-liikkeen vaatteet ovat isoille mitoitettuja, joten menee vauvamahankin kanssa. Suoria farkkuja en ole edelleenkään löytänyt. Fiilinki-liikkeestä löysin (sika hintaiset) istuvat farkut vaikkakin kapealla lahkeella sekä bambulegginsit. Kapeat farkut tuppaavat vaan kutittamaan jalkojen ihoa, kun on olleet päivän jalassa.Oletko löytänyt jostakin hyviä isoja mamma vaatteita?
Ja hyviä vinkkejä rintsikoihin kaipailisin. Omat ei oikein enää sovi...
Apua. Lauantaina pikkujoulut enkä ala siihen erikseen pikkujouluvaatteita ostaa. Onko paha jos mustan Topin ja housujen kanssa laittaa korut ja vähän juhlavamman villatakin? Pukukoodi on meillä aina tosi rento
Mun mielestä kuulostaa oikein hyvältä!Apua. Lauantaina pikkujoulut enkä ala siihen erikseen pikkujouluvaatteita ostaa. Onko paha jos mustan Topin ja housujen kanssa laittaa korut ja vähän juhlavamman villatakin? Pukukoodi on meillä aina tosi rento
Apua. Lauantaina pikkujoulut enkä ala siihen erikseen pikkujouluvaatteita ostaa. Onko paha jos mustan Topin ja housujen kanssa laittaa korut ja vähän juhlavamman villatakin? Pukukoodi on meillä aina tosi rento