Mistä hankitte mammavaatteet? Onko netissä joku hyvä shoppi? Henumaukkaa mulki oli aikanaan kun muuta ei oikeastaan ollut tarjolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en oo vielä shoppaillu äitiysvaatteita. Kyllä jo tarvis olis ku mitkää omat farkut ei tunnu hyvälle.. jotenki niin vaikee uskoo, että tää raskaus on totta, ennen ultraa. Siksi tuntuu vielä vieraalta ajatukselta shoppailla mammaosastolla.:/ ja jotenki tuntuu ettei halua liikaa mennä asioiden edelle jos joutuukin pettymään..
Samanlaiset fiilikset täälläkin. Tilasin zalandolta yhdet äitiysleggarit, mutta en ole vielä käyttänyt niitä. Omissa farkuissa täytyy pitää nappia auki, ettei purista.Mä en oo vielä shoppaillu äitiysvaatteita. Kyllä jo tarvis olis ku mitkää omat farkut ei tunnu hyvälle.. jotenki niin vaikee uskoo, että tää raskaus on totta, ennen ultraa. Siksi tuntuu vielä vieraalta ajatukselta shoppailla mammaosastolla.:/ ja jotenki tuntuu ettei halua liikaa mennä asioiden edelle jos joutuukin pettymään..
Samanlaiset fiilikset täälläkin. Tilasin zalandolta yhdet äitiysleggarit, mutta en ole vielä käyttänyt niitä. Omissa farkuissa täytyy pitää nappia auki, ettei purista.
Ja vielä tuosta asioitten edelle menemisestä, varasin eilen verikokeisiin ajan ensi viikolle ja samalla hoitaja näki, että minulle on lähete myös sokerirasitukseen niin varasi sitten sen myös. Tuntui vähän hölmöltä, kun tuntuu oikeastaan ettei olisi edes raskaana...
Mulla on oikeasti ongelmana jättisuuri vatsa. Oikeasti näytän kuin olisin rv 20 jo menossa vaikka tässä mennään vasta 9+ viikoilla. En ole lihonnut ollenkaan mutta housut ei mene kiinni tai jos menevät niin puristavat ihan kamalan paljon. Toinen ongelma on mun rinnat. Ne oli jo ennestään kokoa F niin nyt en uskalla edes alkaa arvailemaan. Olen turvautunut urheulurintsikoihin
Aijon imetyksen loputtua hankkia julkiselta puolelta luvan pienennyttää rintani. Olen normaalipainoinen ja vaikka lsihduttaisin rinnat eivät pienene. Minulla ja jatkuvia kipuja selassä ja niskassa rintojen painon takia. Olen lisäksäksi lyhyt vain 156,6cm joten näytän lähinnä naurettavalta isojen rintojeni kanssa.
En ole epävarmuuden vuoksi siis että jatkuuko raskaus ostanut mitään mammavaatteita vaan turvaudun mekkoihin niissä on mukava olla. :)
Onko muilla toista odottavilla vatsa tullut aijemmin näkyviin kuin esikoisesta? Tietysti tämä on turvotusta, mutta tuntuu hullulta kun alavatsalla on selvä kumpu (ja jos syön koko maha on kuin jalkapallon olisin nieelyt)
Ullmaij rv 9+4