Äitiysvaatteet

Mistä hankitte mammavaatteet? Onko netissä joku hyvä shoppi? Henumaukkaa mulki oli aikanaan kun muuta ei oikeastaan ollut tarjolla.
 
Itse kokoa xxxl niin luo oman haasteensa löytää mammavaatteita. Zalandolta löytyi viimeksi hyvin, varsinkin farkkuja. Mutta nyt kun selasin niin tosi surkeasti mun makuun. MIKSI kaikki on nykyään slim fit:tejä???? Mä vihaan niitä. Haluisin suoralahkeiset mammafarkut. :sad001
 
Mulla sama juttu. Housuissa pitää olla suorat lahkeet. Tallessa on kyllä parit housut joissa on suorat lahkeet mut ne löysin kirpparilta.
 
Tuossa työmatkalla metrossa surffailin, Raskauskeijulla on kivan näköisiä ja kokoisia vaatteita. Ellokselta on myös, muttei isompia kokoja samoin Jollyroomilla.
 
aivan sama fiilis. housut puristi eilen niin älyttömästi, että lompsin h&m:lle, vain todetakseni olevani nii pahaoloinen ja väsynyt ettei pysty shoppailee :D Eli joku päivä uus yritys ja siihen asti mekkoa päälle ja huonosti istuvia sukkahousuja...
 
Mä löysin tänään HMltä alesta yhdet kivat äitiyshousut. Sellaset vähä siistimmät jotka menee töissäkin pitkälle syksyyn ja pysyy jo nyt jalassa! :)
 
Mä en oo vielä shoppaillu äitiysvaatteita. Kyllä jo tarvis olis ku mitkää omat farkut ei tunnu hyvälle.. jotenki niin vaikee uskoo, että tää raskaus on totta, ennen ultraa. Siksi tuntuu vielä vieraalta ajatukselta shoppailla mammaosastolla.:/ ja jotenki tuntuu ettei halua liikaa mennä asioiden edelle jos joutuukin pettymään..
 
Mä en oo vielä shoppaillu äitiysvaatteita. Kyllä jo tarvis olis ku mitkää omat farkut ei tunnu hyvälle.. jotenki niin vaikee uskoo, että tää raskaus on totta, ennen ultraa. Siksi tuntuu vielä vieraalta ajatukselta shoppailla mammaosastolla.:/ ja jotenki tuntuu ettei halua liikaa mennä asioiden edelle jos joutuukin pettymään..

tuo on kyllä totta. olen päättänyt, että ennen ultraa ostan vain välttämättömimmät jutut (vitamiinit, yhdet mukavat housut) juuri tuon takia.
 
Mä en oo vielä shoppaillu äitiysvaatteita. Kyllä jo tarvis olis ku mitkää omat farkut ei tunnu hyvälle.. jotenki niin vaikee uskoo, että tää raskaus on totta, ennen ultraa. Siksi tuntuu vielä vieraalta ajatukselta shoppailla mammaosastolla.:/ ja jotenki tuntuu ettei halua liikaa mennä asioiden edelle jos joutuukin pettymään..
Samanlaiset fiilikset täälläkin. Tilasin zalandolta yhdet äitiysleggarit, mutta en ole vielä käyttänyt niitä. Omissa farkuissa täytyy pitää nappia auki, ettei purista.

Ja vielä tuosta asioitten edelle menemisestä, varasin eilen verikokeisiin ajan ensi viikolle ja samalla hoitaja näki, että minulle on lähete myös sokerirasitukseen niin varasi sitten sen myös. Tuntui vähän hölmöltä, kun tuntuu oikeastaan ettei olisi edes raskaana...
 
Muokattu viimeksi:
Mulla olis jo nyt tarvetta housuille, mutta sinnittelen näillä 3-4 vuotta vanhoilla mammaverkkailla joista paistaa läpi vielä viikon, että saan 100% varmuuden ultrassa, ettei ole tuulimuna ja tyyppi oikeasti kasvaa ja on siellä missä pitääkin.
 
Mä oon taas ajatellut että jos ei mitkään housut sovi ni ostan mammafarkut, kävi miten kävi. En usko että farkkujen osto aiheuttaa keskenmenon tai jos niitä ei osta ni raskaus menee hyvin.:rolleyes:
 
Mulla on vaan jotenkin niin epätodellinen olo että oikeasti oon raskaana vaikka kaikki oireet on monin kertaisena ja aikaisemmin kuin esikoisessa, niin ehkä sen vuoksi odottelen vielä sen viikon varhaisultraan. Mies kysyi, että mikä tässä nyt sitt puuttuu etten tahdo uskoa tätä? Niin vastasin että "seksi". Repes totaallisesti nauramaan. Tämähän sai siis alkunsa hoidoilla ja ns. "lautasella". :wink
 
Samanlaiset fiilikset täälläkin. Tilasin zalandolta yhdet äitiysleggarit, mutta en ole vielä käyttänyt niitä. Omissa farkuissa täytyy pitää nappia auki, ettei purista.

Ja vielä tuosta asioitten edelle menemisestä, varasin eilen verikokeisiin ajan ensi viikolle ja samalla hoitaja näki, että minulle on lähete myös sokerirasitukseen niin varasi sitten sen myös. Tuntui vähän hölmöltä, kun tuntuu oikeastaan ettei olisi edes raskaana...

Mulla on kanssa sokerirasitukseen meno ku mummolla oli diabetes. Musta on nii jännää, että nykyisin luotetaan noihin raskaustesteihin niin paljo, ettei oteta ees verikoetta. Täytyy luottaa kai siihe ku oireita on, että kyllä siellä joku kasvaa.
 
Aion mennä pitkälti aiemmilla imetysvaatteilla, mutta jotain housuja tarvii kyllä hankkia. Viimeks tais olla hm farkut, mutta ne tuli kyllä jo viime kierroksella käytettyä loppuun. En tiä pitäiskö etsiä jotain vähän paremmin kulutusta kestävää. Imetysvaatteista ehdoton lempppari on boob.
 
Vielä ei maha oo onneks kauheesti kasvanu ja voin käyttää vanhoja vaatteita. Liekkö ekana palaan käyttämään nuita mammakaapuja missä vielä tovi sitten laahustin edellisiä raskauskiloja piilotellen.
 
Mulla on oikeasti ongelmana jättisuuri vatsa. Oikeasti näytän kuin olisin rv 20 jo menossa vaikka tässä mennään vasta 9+ viikoilla. En ole lihonnut ollenkaan mutta housut ei mene kiinni tai jos menevät niin puristavat ihan kamalan paljon. Toinen ongelma on mun rinnat. Ne oli jo ennestään kokoa F niin nyt en uskalla edes alkaa arvailemaan. Olen turvautunut urheulurintsikoihin

Aijon imetyksen loputtua hankkia julkiselta puolelta luvan pienennyttää rintani. Olen normaalipainoinen ja vaikka lsihduttaisin rinnat eivät pienene. Minulla ja jatkuvia kipuja selassä ja niskassa rintojen painon takia. Olen lisäksäksi lyhyt vain 156,6cm joten näytän lähinnä naurettavalta isojen rintojeni kanssa.

En ole epävarmuuden vuoksi siis että jatkuuko raskaus ostanut mitään mammavaatteita vaan turvaudun mekkoihin niissä on mukava olla. :)

Onko muilla toista odottavilla vatsa tullut aijemmin näkyviin kuin esikoisesta? Tietysti tämä on turvotusta, mutta tuntuu hullulta kun alavatsalla on selvä kumpu (ja jos syön koko maha on kuin jalkapallon olisin nieelyt)

Ullmaij rv 9+4
 
Kyllähän toinen raskaus yleensä näkyy aikasemmin jo. Lisäksi eteenpäin kallistunut kohtu vaikuttaa vatsan esiintuloon.
 
Mulla on oikeasti ongelmana jättisuuri vatsa. Oikeasti näytän kuin olisin rv 20 jo menossa vaikka tässä mennään vasta 9+ viikoilla. En ole lihonnut ollenkaan mutta housut ei mene kiinni tai jos menevät niin puristavat ihan kamalan paljon. Toinen ongelma on mun rinnat. Ne oli jo ennestään kokoa F niin nyt en uskalla edes alkaa arvailemaan. Olen turvautunut urheulurintsikoihin

Aijon imetyksen loputtua hankkia julkiselta puolelta luvan pienennyttää rintani. Olen normaalipainoinen ja vaikka lsihduttaisin rinnat eivät pienene. Minulla ja jatkuvia kipuja selassä ja niskassa rintojen painon takia. Olen lisäksäksi lyhyt vain 156,6cm joten näytän lähinnä naurettavalta isojen rintojeni kanssa.

En ole epävarmuuden vuoksi siis että jatkuuko raskaus ostanut mitään mammavaatteita vaan turvaudun mekkoihin niissä on mukava olla. :)

Onko muilla toista odottavilla vatsa tullut aijemmin näkyviin kuin esikoisesta? Tietysti tämä on turvotusta, mutta tuntuu hullulta kun alavatsalla on selvä kumpu (ja jos syön koko maha on kuin jalkapallon olisin nieelyt)

Ullmaij rv 9+4

Turvotusta on, mutta kun vatsaa oli jo ennestään niin ei se niin erotu. :grin
En myöskään ole uskaltanut ostaa mitään äitiysvaatteita vielä.
 
Mulla on myös kunnon "vauvamasu" jo, vaikka viikkoja on vasta 7+1. Tosin vatsa pömpötti jonkin verran jo ennen raskautta, kun vatsalihakset ei ole vieläkään palautuneet ekasta raskaudesta.

Mammavaatteita en ole vielä ottanut käyttöön, mutta mekot on täälläkin pop, samoin väljät kesähousut.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top