Äitiysvaatteet

Mä näytän joka tapauksessa siltä että oisin jo yli puolenvälin (ylipainoa ja leikkausta vaativa erkauma esikoisen jäljiltä), mutta koetan pukeutua noihin telttamaisiin kaapuihin kun en ihan vielä halua mahaa alkaa korostamaan. Harmittavan huonosti on mammavaatteissa valikoimaa meillä päin, ja olen tosi huono nettishoppaaja kun ei pysty sovittamaan, joten mennään näillä, mitä on. Housut pitää varmaan jossain vaiheessa hankkia kun ei viitsi talvella legginsseissä kulkea.
 
Helmeri, mä tilasin just Zalandolta jotain ale mammakuteita, jos oot epävarma kahden koon välillä niin ota kumpaakin ja sit palautat väärän kokoisen. Ei kyllä huvita näillä helteillä lähteä sovittamaan vaatteita :confused:
 
Meillä on tässä kotikaupungissa todella surkea valikoima mammavaatteita. Jos haluaa töihin päällensä jotain siistimpää, niin on pakko käydä jostain muualta ostamassa tai tilata netistä.
 
Mä olen surkea palauttamaan väärän kokoisia, se on yksi syy miksi en juurikaan netistä ostele. Mutta pitää melkein koettaa katsella, onneksi nykyisillä vielä jonkin aikaa pärjää.
 
Mä ostin jo muutama viikko sitten h&m kahdet mammahousut, yhdet shortsit ja mekon. Niin turvonnut olo että luulisi raskauden olevan pidemmällä. :) Mietityttää myös tuleva talvi. Esikoinen syntyi kesäkuussa niin silloin ei ollut toppatakki ongelmaa :)
 
Mä ostin jo muutama viikko sitten h&m kahdet mammahousut, yhdet shortsit ja mekon. Niin turvonnut olo että luulisi raskauden olevan pidemmällä. :) Mietityttää myös tuleva talvi. Esikoinen syntyi kesäkuussa niin silloin ei ollut toppatakki ongelmaa :)
Mä oon katsellut Tori.fi, siellä on muutamalla kympillä ihan siistejä äitiystalvitakkeja. Mä käyn ensin kaverin kaapilla ja ostan jos en niihin mahdu :)
 
Minulla on onneksi toukokuisen 2017 jäljiltä talvitakki. Ja muutakin vaatetta ettei ihan nollista tarvitse lähteä liikkeelle.
 
Kääk huomenna eka työpäivä 1,5kk loman jäljiltä, mitä ihmettä sitä pukee päälle? Töissä viimeksi ollut viikolla 4+ ja nyt siis 11+. Kukaan ei tiedä eikä välttämättä tarttis nyt ihan heti aamusta tietääkään. Farkkuja tossa vetelin jalkaan ja huhheijaa ku ahdisti. Mammahousuja sain kaverilta kahdet ja ne on tietenkin mukavat kun mitkä, mutta paljastaa myös ihan saman tien. Oon niin järjettömän turvoksissa että ei kyllä jää epäselväks mitä on tapahtunu :D
 
Oisko jotain legginssei ja tunika?

Mun pitäs mennä ostaa yhet mammafarkut ja t-paitoja. En löydä mun mamma t-paitoin esikoisen raskausajalta..
 
En kyllä vielä tarvii mut ois valmiiks
 
Mä tilasin eilen pari mekkoa kun on yhdet häät parin viikon päästä enkä kyllä jaksa sitte enää salailla. Ongelma on kun mahaa on senverran etten mahdu enää omiin mekkoihin mut maha on liian pieni ns äitiysmekkoihin :D No kokeilemalla selviää kun ne tulee postissa.

Mulla on todellisia vaikeuksia piilotella mahaa, kaikki kellohelnaisetkin mekot alkaa paljastamaan asian oikean laidan, mutta onneks enää muutama päivä ultraan.
 
Hei osaako kukaan neuvoa mistä löytäisi treenitrikoot? Zalandossa on muutamia mutta ei mitään kivoja. Kävin inter sportissa kysymässä ja sain vaan hämmentyneen katseen ja ilmoituksen ettei heillä ole mitään :bored: HM.llä ei myöskään ollut minkä varaan laskin eträ varmasti sieltä löytyisi.
 
Hei osaako kukaan neuvoa mistä löytäisi treenitrikoot? Zalandossa on muutamia mutta ei mitään kivoja. Kävin inter sportissa kysymässä ja sain vaan hämmentyneen katseen ja ilmoituksen ettei heillä ole mitään :bored: HM.llä ei myöskään ollut minkä varaan laskin eträ varmasti sieltä löytyisi.

Sama ongelma. :inpain:
 
Varmaan jostain ulkomailta vois löytyä. Ei vaan jaksais mistään ihan random nettikaupasta tilata ja sit pitää miettiä tulleja tms.
 
Mulla on tänään eka kertaa töissä päällä nää maha yli vedettävät mammapöksyt ja olo on kyllä kuin jollain...muumimammalla! Eihän nää tietenkään paidan alta näy mihinkään, mutta tuntuu tosi hassulta kun housun reuna on tuolla tissien alla :laughing002 Tuntuu lievästi ahdistavilta.. jospa näihin tottuisi.
 
Ite tilasin zalandolta Love2wait-merkkiset (tai jotain sinnepäin) mammalegginssit ja ne on tosi mukavat päällä, menisi treenipöksyistä miun mielestä myös, vaikka eivät sellaiset varsinaisesti ole.
 
Mulla on tänään eka kertaa töissä päällä nää maha yli vedettävät mammapöksyt ja olo on kyllä kuin jollain...muumimammalla! Eihän nää tietenkään paidan alta näy mihinkään, mutta tuntuu tosi hassulta kun housun reuna on tuolla tissien alla :laughing002 Tuntuu lievästi ahdistavilta.. jospa näihin tottuisi.

Mä korkkasin mammahousut jo vajaa viikko sit ja oli kyllä vinkee fiilis. Tulin siihen tulokseen et näytän mielummin raskaana olevalta ku läskiltä :D nyt en enää vaihtais ku mikään ei paina mihinkään. Tarttis varmaan ostaa toisetkin ku päivittäin sais melkein olla pesemässä.,
 
Pitääpä Pumpei kattoa millaiset ne olis! Kiitti vinkistä :)

Mä laitoin tänään kans ekaa kertaa mammafarkut töihin. Ihanaa kun ei mahaa painanut mikään ja pystyi välillä istumaankin. Vähän joutuu kyllä nykimään ylärajaa vielä :hilarious:
 
Mä ostin kestokassillisen mammavaatteita jo, muutamat farkut, leggarit ja t-paitoja pääasiassa, pari neuletta. Noita leggingsejä oon nyt pitäny töissä tunika/mekkojen kanssa ja ai että! Paidat on auttamatta liian isoja vielä mutta noi leggarit toimi ku unelma ku kaikki omat oli pesussa eikä omissa farkuissa enää kehtaa olla ku ahistaa. Farkkuja kokeilin mut ne ei istunut vielä ollenkaa, ovat vielä pari kokoo isommat ku mitä yleensä.. Täytyy varmaa käydä ostaa vielä jotai kunhan tää massu ny alkais kasvaa. Talvitakit ja toppahousut huolettaa myös, toivotaan leutoa loppuvuotta.... Sit alkaaki äitiysloma ja uhkasin linnottautua kotii :D
 
Hei osaako kukaan neuvoa mistä löytäisi treenitrikoot? Zalandossa on muutamia mutta ei mitään kivoja. Kävin inter sportissa kysymässä ja sain vaan hämmentyneen katseen ja ilmoituksen ettei heillä ole mitään :bored: HM.llä ei myöskään ollut minkä varaan laskin eträ varmasti sieltä löytyisi.
Ozbaby liikkeessä oli joitakin treenivaatteita.
 
Takaisin
Top