Äitiysvaatteet

Ne joilla jo puristaa kauheesti mutta ei oo just nyt heti menossa ostaa äippähousui ni tässä on tosi hyvä vinkki ;) tällä mä menin esikoisen aikaan lähemmäs puoltaväliä! Eikä tarvi muuta kun hiusponnarin ;)
Tän kakkosen kanssa mulla on nyt jo niin kauhee maha että ollu jo viikkotolkulla tää niksi käytössä, pihi ku oon ja en haluu ostaa niitä alkuraskauden housuja :D

Esikoisen kanssa tissit ei turvonnu tai kasvanu yhtään joten lähin synnyttääki omilla liiveil mut synnytyksen jälkeen maidon noustua kasvo kolme vaiko neljä kuppikokoa.. Nyt jo tissit turvottaa pahasti et varmaan liivikaupoille mentävä lähipäivinä...

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    72.1 KB · Katsottu: 65
Mää tilasin äitiysvaatteita Zalandolta ja Espritiltä. Molemmilla ilmainen palautus, ja saa sovitella useampaan kertaan ennen päätöstä :) Viimeksi kävin heti synnytyksen jälkeisenä arkipäivänä (syntyi pääsiäisenä, juuri ennen piiiiitkiä pyhiä) ostamassa itselleni imetysliivit. Ostin kaarituettomat Triumphin liivit ja ne oli parhaat! Ei puristanut tai kiristänyt ja se oli tärkeää, kun rinnat muuten niin kipeät. Toki oli muutamat kaarituellisetkin, mutta ne jäi lähes käyttämättä... Jostain täytyy kyllä jo sairaalaan jotkut ostaa, kun se "räjähdys" oli ainakin aiemmin jotain ihan järkkyä. Ja jo nyt on rinnat niin kasvanut, että viimeksi aamulla niistä tuskailin, ja kohta pitää taas käydä ostamassa uudet liivit.

toi ponnari-niksi on muuten tosi hyvä! Aika monta viikkoa jo saanu käyttää kun mahasta pullahtaa aina lounaan jälkeen sellanen "Kaljamaha" et housut ahistaa :D
ponnari myös kätsä siitä, että sitä pystyy säätämään (ensin niin et menee tuplalenkki napista ja sit vaan yks) jos on tällänen päivässä muotoaan muuttava :grin
Tilailin jo ajoissa ihan mammahousutkin, mutta näitä saa kyllä aika antaumuksella vielä nostella vaikka on jegginsit..

Tissiasiaan sanon että: pelottaa :nailbiting: mä oon jo 11vkon aikana saanu siirtyä D-kupista E:hen ku pallot hieman turpos. Nyt on helpompaa, mutta eiköhän nää tästä vielä.... oikeesti vähän pelottaa ajatellakkin mihin kirjaimeen vielä pääsee tässä :woot::yuck:

Mulla ei kyllä esikoisen aikana mitenkään radikaalisti kasvanut rinnat, mutta voin sanoa että hyvät Naiset, satsatkaa kunnon liiveihin!!
Tukevat liivit niin rinnat pysyy hyvinä, eivät pääse niin venymään ja vanumaan ;)
Itse ostin eka jotkut 20€ h&m liivit ja ne oli olevinaan hyvät, kunnes menin liikkeeseen joka myi vaan äitiysvaatteita ja ostatin miehellä 3kpl kunnon liivejä. Itse olin silloin opiskelija ja sanoin miehelle että 180€ on pieni sijoitus jos haluaa ettei mun rinnat roiku vuoden päästä navassa ;)
Sijotus kannatti ;) eli kunnon liivit maksaa itsensä takaisin :)

Voi! Mihinkähän itse joutuu näitten bosien kanssa! Nyt taitaa olla D tai E riippuen liiveistä ja jos synnytyksen jälkeen pamahtaa aakkosia eteenpäin nii oksat pois. :D
Eikö synnärillä kannattas jollai liivimerkillä olla myyjä niin pääsis äidit helpommalla! Sais synnytyksen jälkeen sopivat. :D

Mulle tuskin kasvaa mitkää E tai D kupit ku nytkin on vaa A/B kuppi :'D

Mä sovitin kaverin äitiyshousuja eilen kun oli ostanut juuri uudet :) mulla ei vielä ole tarvetta mutta ajattelin jospa kohta menis jo jotkut farkut ostamaan kunnei tiedä milloin tarvii :)

Mulla oli ennen ekaa synnytystä A/B ja nyt oikeastaan B. Ei oo rinnat olleet yhtään kipeät alkuraskaudessa, toisin kuin viimeksi.
Mielelläni en itse kävisi liiviostoksilla kun maito on noussut, vaikka kaipa sinnekin ne liivinsuojukset voi ujuttaa.
En ehkä edes tarvi uusia liivejä, jos löydän sellaisen jatkopalan selän puolelle, kun ne vanhat oli vähän kireät siitä. Rinnoista jäivät jopa löysiksi.

Pelkään, että jalka kasvaa taas. Jalkaholvi laskeutui viime raskaudessa ja koko ajan on kävelemään lähteminen jokseenkin jäykkää ja jollain lailla kipeää. Saa nähdä mitä tämän jälkeen kun raskauskilot ei ole lähteneet ja jos lisää tulee...

Vau ompas täällä rintavia naisia! Mulla C-kuppi ja ainakaan vielä ei oo ollut tarvetta suuremmille vaikka täyteläisemmiksi on muuttuneet. Mullakaan tuskin kamalaa kasvua tapahtuu edes synnytyksen jälkeen, mutta vois tosiaan satsata ainakin yhtiin kunnon imetysliiveihin, niin pitäis rinnat muotonsa. ;)

Itse pidin parhaimpina Anita-imetysliivejä. http://www.bellabambina.fi/anita_maternity_imetysliivit__5034_black

Ostin yhdet Anitat raskauden loppuvaiheessa pienellä kasvunvaralla ja ne sopivat hyvin imetysaikana vaikka toki aluksi olin järkyttävä pamela, kun maito nousi. Itselläni h&m ja lindexin imetysliivit ei istuneet päälle ollenkaan ja öisin pidin joustavia toppimaisia liivejä. (Ilman liivejä en pystynyt olemaan hetkeäkään imetysaikana, koska liivinsuojukset tartti olla koko ajan.) Koska imetys jatkui tosiaan melkein kaksi vuotta, ehdin ostaa toisetkin Anitat ja toki oli paljon muita merkkejä siinä rinnalla, koska ei nyt parilla pärjää :D Mutta noita suosittelen ja muista pitämistäni ei ole jäänyt edes merkit mieleen.

Tuolla oli kyllä hyvä liivi valikoima. :) pitää odottaa et tissit kasvais, vielä ei oo kasvanu yhtää eikä oo tissit kipeät :D ja kai niistä nyt vähän isommat tulee, nyt semmonen B kuppi..

Tänään tuli Mamalicious paketti ja oon kyllä huipputyytyväinen. :)
Koot osui ihan nappiin ja farkut oli tosi mukavat päällä. Tilasin kahta eri mallia, korkeampi- ja normaalivyötäröiset, kummassakaan ei siis ole sellaista trikoista mahakappaletta vaan vyötäröllä molemmissa sivuissa joustavat palat.
Pysyi hyvin jo jalassa ja tosi hyvä joustovara joten niillä voi pärjätä vaikka ihan loppuun saakka. Ja vyötäröllä on vielä kiristettävä kuminauha jolla vyötäröä saa säädettyä.

Nyt voi viileämmät ilmat tulla :)
Suosittelen ehdottomasti muitakin tutustumaan ja mm. Zalandolla on vielä hajakokoja alessa edullisesti :)

Mitenhän noissa mamaliciouksen housuissa menee koot? Tilaisin mielelläni netistä mutta en jaksais alkaa palauttelemaan jos sattuukin ihan väärä koko..

Niissä on aika reilut koot. Ite tilasin koon pienempänä mitä yleensä ja oli sopivat :)

Kai ne reilut koot on osittain tehty tahallaan koska raskaana sitä saattaa paisua muualtakin kun vaan mahasta :)

Takaisin