Äitiysvaatteet

Kävin viime viikonlopulla Sellossa katsomassa löytyisikö mama-vaatteita, mutten löytänyt tavallisista liikkeistä mitään. Alakerrassa on lastenvaateliikkeitä joissa en käynyt vielä, mutta aika onnettomalta näyttää valikoima. Ylipainoa on sen verraan että myös vähän vaikeuttaa asiaa. Pitäänee varmaan ostaa netistä sitten. Onneksi kesä lähestyy eikä tarvitse miettiä takkeja ym.
 
Mun mielestä Sellon H&M:ssa ei ollut mama-vaatteita, vai enkö huomannut.??
 
H&M on ainoa josta olen löytänyt. Nettikaupasta muuten. :) Jännää kyllä ettei niitä ole mallistossa. Lindexiltä löysin aikanaan imetysliivit, mutta en kyllä muuta.
 
Sellon h&m:stä viime raskaudessa ostin..mutta en ole nyt etsinyt vielä. Kaaren h&m yllätti myös silloin iloisesti.
 
Edellisessä raskaudessa käytin loppupuolella Mamalisciousin äitiysfarkkuja. Tilasin ne netistä. En löytänyt niitä nyt kun tuli hieman yllätyksenä turvotus jo näin alkuvaiheessa. En myöskään ehtinyt odotella nettitilausta niin kävin Fiilinkissä Fredalla. Niiltä löytyy myös kokoa 46. Hinnat varmaan vähän korkeemmat kuin nettikaupoissa, mutta hyvä palvelu.
 
Täytyy kai kohta rynniä äitiyshousuja ostaan, kun kaikki housut alkaa tuntua ikäviltä päällä. Pari viikkoa jo nappeja auottu. Ainoat kivat housut on joogahousut ja colleget, mut niitä ei oikein viitti töissä pitää :wink toisaalta ei haluttas vielä hoppuilla, kun kohta alkaa vasta rv9 ja nt-ultra on rv13 :/ Sillon ainakin tietäs, että kannatteeko alkaa investoimaan mammavaatteeseen...
 
Mä oon ite jo investoinu mammahousuihin, ihan vaan kun on niin kamala turvotus ja oon liian mukavuudenhaluinen vaatteitten suhteen :) niin, tänään siis 9+0 menossa
 
Ninsu! Mulla just samat viikot menossa eli 9+0 :) en vaan uskalla ostella mitään ennen ultraa :/
 
Mä ostin jo edellisen raskauden aikaan, josta todettiin keskeytynyt keskenmeno rv10+2. Se oli elämäni ensimmäinen raskaus ja jotenkin ajattelin ettei mitään pahaa tapahdu ja huoletta ostin mammavaatteita.
 
Niin, ja Tiuku86 mulla oli eka ultra rv8+5 ja siellä näkyi vilkas pikkuinen jolta löytyi vahva syke ♡ nyt pitää vaan odottaa 4vko nt ultraan, jos sitä sen jälkeen uskaltais ostaa jo pikkuisellekkin jotakin
 
Ostin myös jo joskus rv 9, kun niin turvotti. En usko, että sekään olisi hyvä, että puristavissa farkuissa odottelisi np-ultran varmistusta. Jos kaikki ei olekaan hyvin np-ultrassa, niin en usko, että äitiyshousujen ostamatta jättämisellä sitä voisin estää.
 
Meillä varjostaa tätä nautintoa parin vuoden lapsettomuus. Ensimmäinen positiivinen raskaustesti ja raskaus kyseessä. Ensimmäinen ultra oli rv7 lapsettomuuspolilla. Sielä katsottiin, että raskaus on oikeassa paikkaa ja syke löytyy ja käskettiin varaamaan neuvola. Neuvola onkin ensi viikolla. Nt-ultra 4 viikon kuluttua.

Tähtitytär: En todellakaan niin lapsellisesti ajattele, että äitiysvaatteiden ostamattomuudella voisi ehkäistä keskenmenon :D löysiä housuja kyllä löytyy lihavemmilta ajoilta :D
 
Mä en oo uskaltanut mitään ostaa itelle enkä vauvalle. Kunnes sitten eksyin ozbaby- verkkokauppaan ja tilasin parit äitiystopit ja mahatuen. Hittovie kun tissit on jo kaksinkertaistunu ultraan vielä reilu viikko mutta hei, tissit tarvii tukea kuitenki
 
Mä uskaltauduin ostamaan eilen yhdet mammahoust h&m:stä. Viikkoja on tosin vasta 9+0 tänään.
 
Mulla on jo kolmet mammahousut ja kovassa käytössä kun muut housut ahdistaa niin paljon. Toppeja ja paitojakin olen ostanut mutta vain sellaisia jotka antaa mahan kasvamisen periksi. Odotan innolla että pääsis jo mahaa imartelevia kesämekkoja ostamaan :p
 
Normisti tykkään käyttää legginsejä ja menevät edelleenki.Freddyissäkin olen pitänyt nappia auki koska olen sen kevyenkin puristuksen kokenut epämielyttävänä.Mua harmittaa suuresti että Suomessa ei ole oikein valikoimaa raskaana oleville.Törkeää mun mielestä!Kävin HM:ssä ja olin muutenkin hormoneissani ni alko suututtaa ne kamalat vaatteet nii paljo että hyvä etten mennyt meuhkaamaan kassalle! :D:dead:

Olenkin vakavasti miettinyt kannattavuutta markkinaraolle koskien joko raskausvaatteiden maahantuontia tai sitten on minulla toinen idea. :)

Jos joku löytää jostain vähän stailimpia vaatteita niin eiku vinkkiä kehiin! :anyone
 
Takaisin
Top