Äitiysvaatteet

Mulla on bravadon ja carriwellin imetysliivejä, niistä oon tykännyt. Noita bravadoja pitäis ainakin yhdet vielä ostaa, kun ovat miellyttävimmät päällä. Kannattaa kyllä satsata hyvin istuviin liiveihin, kun ainakin mulla menee imetys aikana muutenkin herkästi hartiat jumiin ja jos vuodenkin imettää, niin aika ikävää olla koko aika huonoissa liiveissä. Imetyspaidat oon kans kokenut käteviksi, mutta myös imetystoppi+ edestä avattava huppari tai neule on ihan käteviä. En tykkää imettää tavallisessa paidassa julkisesti, kun koko maha näkyy.
 
Mä ajattelin ostaa aluspaidan ja -mekon (ihan siis alusvaateosastolta) ja sit käyttää niitä tavallisten vaatteiden alla kun imettää. Silloin ei tuu sitä ongelmaa et paljastais koko nahkan kansalle :D

Ostin kans muuten bravadon liivit ja on ne kyllä hyvät! Varmasti maksaa itsensä takaisin. Pitää ostaa vielä toiset ja sitten muutamat huonompi laatuiset h&m:ltä tai lindexiltä
 
Törmäsin netissä tuubitoppiin joka laitetaan rintaliivien alle ja siihen päälle vaikka ihan tavallinen toppi jonka voi sitten nostaa ylös kun imettää. Ei näy maha silloin.
 
Mun mielestä imetyspaita kuulostaa huomattavasti yksinkertaisemmalta systeemiltä :)
 
Tai sitten ihan tavallinen tuubitoppi vaan, mikä menee itsestään tai toisen paidan kanssa... :)
 
Olin jo ehtinyt huokaista helpotuksesta että selvisin kesästä ilman uintireissuja ja niiden tuomaa mahan ja uima-asun yhteensovittamispulmaa. Just tajusin että syyskuun alussa ollaan menossa kylpylään... en aio maksaa montaa kymppiä, tai oikeestaan enää täs vaihees senttiäkään äitiysuimapuvusta tai riittävän isosta uimapuvusta. Bikinejä käytän normaalisti ja mahastanikin oon julkisesti ylpee kunhan se on jotenkin peitetty.

Tuntuu näin etukäteen että bikineissä olis liian paljas ja huomiotaherättävä olo nyt näin ison mahan kanssa... samat vanhat bikinit vieläpä mahtuu hyvin päälle joten käytännön ongelmaa ei oo. Pelkään että mahan julkinen paljastaminen ihoa myöten yllyttää entisestään vieraita kommentoimaan ikiomaa vartalonosaani ja sen sisältämää ikiomaa aarrettani. Haluaisin vaan olla rauhassa niinkuin ennen raskauttakin. Tähän asti odotin kylpyläreissua autuaan innoissani kun pääsee rentoutumaan vielä ennen vauvan syntymää. Nyt kaipaisin joko käytännön vinkkejä tai rohkaisua...
 
Rohkeasti vaan biksut päälle ja menoks! On sitä "pahempaakin" nähty bikineissä kun raskaana oleva nainen. :wink Kyllä se alkuun voi tuntua oudolta, mutta kerrankos sitä raskaana kylpylään pääsee ja saa ylpeydellä kantaa mahaansa. Itse ainakin reissussa "tuijottelin" ihaillen toisten isoja masuja, kun itsellä ei vielä näkynyt kun turvotus. :D
 
Ja voihan sitä kylpylässäkin käyttää "rantahuivia" kietaistuna mahan päälle, on kevyt ja saa masun piiloon kun ei oo altaassa.
 
Hyviä pointteja! Kiitos naiset :) jotenkin mua ei tuijottelu niinkään häiritse vaan kammoksun eniten niitä kommentteja ja sitä et mua lähestytään ja osoitetaan kiinnostusta mahaa kohtaan. Kun mua ei kiinnosta yhtään keskustella aiheesta vieraitten kanssa. Ja oikeestaan pelkään matkaseurana olevan miehen perheenkin kommentteja ja ylimääräistä huomiota mahaa kohtaan kun näkevät sen ekaa kertaa paljaana ja vielä kovin muhkeena kiinnostavine linea negroineen ja nöpöttävine napoineen... kotioloissa miehen tai oman äidin seurassa niitä on hauska tutkiskella ja naureskella. Mut muilta toivoisin enemmän etäisyyttä.

Luultavasti otan bikinit mukaan ja sitten paikan päällä fiiliksen mukaan joko osallistun kylpemiseen tai en. Viikonloppuun liittyy siis muutakin kuin itse allasosasto, jota kylläkin nimenomaan kaipaisin nyt. Pitänee vaan antaa itselle lupa nauttia nyt kun on mahdollisuus ja yrittää olla välittämättä muista. Tai käydä miehen kanssa kahdestaan kylpemässä aikaisin aamulla kun paikalla on lisäks vaan muutama herttainen mummu :D
 
Itse olen ollut rannalla ja kylpylässä useamman kerran nyt elokuussa, ja ei kyllä ole yksikään ihminen tullut kommentoimaan masua millään tavoin, vaikka selkeästi moni toki on huomannut asian :) Lähinnä sellaisia hyväntahtoisia ja lempeitä katseita saanut. :) Joten biksut vaan päälle, teidän aarre se on joka tapauksessa :) Ostin minäkin 3kk:tta sitten muutamalla eurolla vähänkäytetyn mammauikkarin, mutta päälle asti se ei ole tullut kertaakaan, eikä taida tullakaan :)
 
Ruokakaupassa mulla oli päällä aika muotoja nuoleva mekkonen. Yks mies tuli hyllyväliin kauhealla tohinalla kärryään työntäen ja katsoin jo että törmätäkö se meinaa. Sitten hän katsoi mun mahaan (ei tisseihin eikä naamaan :wink ) ja jarrut löyty salamana. Huomannut että jotkut kiertää tahalteen vähän kauempaakin...toiset ei sitten taas tunnu välittävän mistään (varsinkaan semmoiset parikymppiset misut) vaan tönivät menemään niin että oon saanut törmäillä vaaterekkeihin yms. :blackeye:
 
Takaisin
Top