Minäkin olen nyt Bravadon liivien onnellinen omistaja :) Kuvittelin että niitä ei täälläpäin pääse kokeilemaan, mutta google pelasti: hakusanoiksi Bravado Body Silk Seamless kotikaupunki, niin löytyihän sieltä yksi kauppa, jossa niitä on. Oli kyllä hyvä päästä sovittamaan. Kaupassakin vielä mietin aika pitkään S- ja M-kokojen välillä, kun oon just siinä rajalla. Mutta valitsin M:t. Ne on mulla tiukimmissa hakasissa kiinni, eli lisäkiristämisvara ei haittaisi, mutta toisaalta nyt kotona tuntuis, et ne on ihan hyvät päällä. Ja S-koossa tuntui se kuppi hieman pieneltä, eikä niissä olisi ollut kasvunvaraakaan yhtään. Ja ostin oranssit, kerran on niin paljon värejä tarjolla. Ihonväriset ois voinut olla monikäyttöisemmät, mutta myös tylsemmät ja toisaalta ajattelin että voin käyttää noita oransseja ihan hyvin uikkarien yläosana tarvittaessa :)
Muutenkin oli hyvä päivä, löysin mm. kirpparilta kivan farkkuhameen 2€:lla, menee nyt ainakin vähän aikaa päälle. Ja sitten hennesin äitiysosastolta löytyi 3 paitaa ja yhdet caprilegginsit (jonkun mekon alle tms) ja yhdet sellaset ohuet mustat housut. Ne housut oli legginsien kanssa samassa paikassa, mut ne on leveämpimalliset etenkin lahkeista. Vähän niinkuin olohousut, mutta voisin mä lähteä kaupungillekin niissä ja normaalissa t-paidassa, ehkä jopa töihinkin. Kun ne on kumminkin mustat ja suorat, niin niissä on sellasta tiettyä tyylikkyytä, vaikka tosi ohuet ovatkin. Eli vaatevarasto kasvoi kyllä ihan kivasti, kun mulla on tähän asti ollut vaan yhdet housut, mitkä menee jalkaan. :)