Äitiysvaatteet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Klaara
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäkin aloin miettimään tuota uima-asuasiaa. Löysin kohtuuhinnalla esim. tällaisia:
http://www.zalando.fi/mama-licious-lola-bikinit-musta-m6421l009-802.html
http://www.zalando.fi/mama-licious-josefine-uimapuku-musta-m6421l008-802.html
http://www.zalando.fi/mama-licious-so-cute-uimapuku-musta-m6421l007-802.html
Lisäksi Asoksella oli kivan näkösiä uikkareita:
http://www.asos.com/Women/Maternity...ize=200&sort=-1&state=Rf-800=-1,40@Rf900=1598
Ja mietin pitäiskö jotkut tilata. Samalla vois tilata jotain muutakin äitiysvaatetta. Saan kyllä ilmeisesti parilta tutulta äitiysvaatteita lainaan, että ehkä pitäisi tehdä tilaus vasta sitten kun näkee mitä lainavaatteita on saanut ja mitä siis jää vielä sen jälkeen uupumaan.

Täällä kaivattaisiin juhlamekkoa, ylioopilasjuhlat tiedossa. Loppukesästä on vielä parit juhlat. Itsellä musta mekko joka toistaiseksi venyy päälle, mutta kun ei haluaisi pitää mustaa kesällä...

Oltiin tänään shoppailemassa ja yritin sovitella normaaleilta nasitenosastoilta erilaisia paitoja ja mekkoja. Ikävä kyllä nyt sai todeta ettei enää tarvitse mennä muualle kuin mammavaateosastoille :) Yhden auki pidettävän neuletakin löysin vielä Espritiltä, mutta muut ostokset sain tehdä H&M:n mammaosastolta :)

Pikku-Tikru: meillä myös yo-juhlat tulossa. Ajattelin muodostaa asukoknaisuuden Hennesiltä ostamastani sinisestä ohuehlosta ka vähän juhlavasta äitiysmekosta ja jostain vaaleasta jakusta ( joka tosin pitää jättää auki). Tähän ohuet ihonväriset sukkahousut ja jotain juhlavia koruja, pikku laukku ja korkkarit. Saa riittää juhla-asukseni tällä kertaa... eikä tullut edes kalliiksi kun löysin tuon monikäyttöisen mekon Hennesiltä. Voin pitää sitä toisenalisten asusteiden kanssa töissä ja myöhemmin kesällä sukulaisten hääjuhlassa.

Onko muut ostaneet niitä henkkamaukan imetys/odotusliivejä. Ei oo kaaritukia ja tuntuu aluks tosi mukavalle, mut nyt on alkaneet ne kuppien reunassa pystyssä olevat luut taipua kaarelle niin että pistää kylkiin :/
Sit nuo äitiyshousut... miten ne pysyy ylhäällä?!? mulla on yhdet lappuhaalarit ja yhdet tavalliset housut jotka pysyy ylhäällä, muuten joudut jatkuvasti kiskomaan housuja. Pitääkö tässä lähteä ostamaan henkseleitä? ARGH!

Mulla oli kans eilen äitiyshousut jalassa, sellaiset H&M:n tregginssit ja joo, oli ihan kivat viis minuuttia kun pysyit paikoillaan mut jos yhtään kävelit saatika kyykistelit niin oli persaus puolitangossa! Onneksi oli pitkä takki että tämä ei varmaankaan ketään ulkopuolista haitannut mutta itellä oli kyllä tosi epämukava olo kun housut oli polvistakin ihan rullalla :/ Onneksi kohta on kesä niin voi pitää koko ajan legginssejä ja tunikoita!!

(Taas vierailen elokuun puolelta ;) ) Kuulemma suurin osa äitiysfarkuista lököttää. Itse kävin eilen ekaa kertaa kokeilemassa kaupassa henkkamaukan kuteita. Sinne jäi. 40 euron edestä kyllä modaan jotkut vanhat farkut. Kolmilla vanhoilla housuilla jo treenanneena oon keksiny itelle aika istuvan tavan laajentaa housuja, joten lisää ompelua vaan kehiin. On noita "nää pitäis laittaa pois" -housuja just sopivasti varastossa tähän tarkotukseen.

Ja hyviä vinkkejä kunnon imetysliiveistä otetaan vastaan! Mun jo alunperin riittävän isot rinnat on jo nyt vielä isommat. Olis kiva löytää edes parit kunnon liivit, jotka sais ne pysymään paikoillaan sit imetysaikanakin.

Mä ostin henkkamaukalta ne 40€ farkut joskus rv14, ja oon pitänyt siitä asti! Tosin en pystyis pitämään ilman vyötä. Mulla oli onneks kotona just sellanen kiva vyö niihin (sellasella matalalla soljella mikä ei juuri näy sieltä alta), vaikka en yleensä vöitä käytä. Vyön kanssa ovat olleet tosi hyvät. En oo ees kokeillut, joko ne mahdollisesti pysyis ylhäällä ilmankin. Ne onkin mun ainoat housut jotka menee jalkaan.... jotain muutakin ois hyvä löytää.

Mä koitin tota vyö juttua, ei toimi mulla, Tarvii keksiä jotain. Legginssit on tiettyyks vaihtoehto. Noi äitiysmallit ei ollu ihan mielettömän kalliita.

Täällä toimiin Hennesin kaikki äitiyshousut hyvin vyön kanssa. Ainoastaan yhdet joissa ei ole vyölenkkejä eivät pysy ylhäällä ja taitavat jäädä käyttämättä.

Minunkin pitää kohta lähteä ostamaan noita äitiyshousuja kun ei ole enää tavalliset housut mennyt jalkaan moneen kuukauteen. Äitiyslegginssit ostin jo aika päiviä sitten ja hyvät on olleet, mutta nyt on pakko ostaa housut kun ei ole kivaa kun ei voi pitää lyhyttä paitaa legginssien kanssa. Onneksi ilmat lämpenee kovaan tahtiin niin voi pitää mekkoja :)
Imetysliivit ostin jo noin kuukausi sitten kun normaalit rintaliivit kävi tosi epämukaviksi. Bravadon liivit ostin täältä http://www.bebelane.com/category/54/imetysliivit ja voi elämä kun on mukavat!! Hintavat on toki mutta on kyllä sen arvoset. Itselläni on tätä mallia http://www.bebelane.com/product/786/imetysliivit-bravado-body-silk-orchid-pink

Kiitos misaemilia linkistä, näyttää siltä, et pitää perehtyä rintsikka-asiaan tuota kautta...

Tilasin juuri tänään nuo Bravadon liivit. Toivottavasti ovat hyvät ja koko sattuis kohdalleen. Kuvissa ainakin miellytti kovasti..

Mulle ei löyty h&m imetys rintsikoista sopivia.. Aina liian pienia! Triumph:in rintsikoita olen kahden Ed imetyksen aikana kokenut parhaiksi. Toivottavasti Niista on Tahankin imetykseen! Molempia lapsia olen vuoden imettanyt.Minusta oikeanlaiset, hyvalla tuntuvat ja oikein istuvat ja tukevat rintsikat on tuntuneet tarkeimmille hankinnoille koko raskauden suhteen. Aippavaatteita voi yhdistella isommista koista ym Mut rintsikoita on Ollu mulle tosi tarkeita.

Heii tytöt, oisko hölmöä jos aletaan keräämään tänne sellaisia päivän asu-kuvia? Laitettaisiin aina vähän viestiä myöskin että mistä vaatteet on hankittu ja mistä vois saada ehkä vähän saman tyylistä vaatetta omaankin komeroon! Minua ainakin kiinnostaisi tietää kuinka muut mammat pukeutuu ja saada ehkä inspistä omaan pukeutumiseenkin? ;)

Joo laittakaa ihmeessä ja määkin laitan jos sattumalta joskus puen jotakin muuta päälle kuin lököhousut ja t-paidan.. :D

Joo, itekin just ajattelin, et laittaisko työpäivän vaatteet vai kotivaatteet :D Ne kotivaatteet on aina jostain kumman syystä jotkut kuluneet, venyneet rytkyt, missä on vielä kaiken lisäksi reikiä! Mutta kaikista mukavimmat päällä..

Sil mul olis töissä kokoo 58 miesten haalarit jos käyttäisin niitä, mut siirron jälkeen sain luvan käyttää siviilejä, eli "maaston" vihreät äippähousut ja joku paita. ne on mylla aina töissä.
Tossa kuvassa mulla on H&M caprit ja tavis "isojen tyttöjen" paita.

Takaisin