Äitiyspakkaus

Laitoin vasta tänään paperit palkanlaskijalle - hän toimittaa ne kelalle suoraan sitten, kunhan on vain ensin liittänyt siihen todistuksen mun palkasta. Oon siis ilmoittanut työnantajalle jo, mutta kelallehan piti laittaa paperit vasta 2kk ennen laskettua aikaa?

Oon vähän myöhäinen, mutta kun en ymmärtänyt kaikkia kohtia jne. ja ajattelin, ettei niillä ole niin kiirusta. Olis toisaalta hyvä saada se pakkaus mahdollisimman myöhään, niin ei turhaan pyöri nurkissa ennen muuttoa. Ei se paketti minnekään täällä pikkukämpässä kuitenkaan mahdu. Vaikka olisi se tosi kiva jo saada! [:)]

Luulisin, että palkanlaskija saa paperit tällä viikolla eteenpäin.

Oletteko muuten hakeneet samantien vanhempainvapaatakin vai aluksi pelkästään äitiysvapaata?

Mä vein tänään laput Kelaan.Huomenna pitää vielä toimittaa palkanlaskijalta planketti.
Väh. 2 kuukautta ennen la aikaa pitää olla haettuna.
Mä ainakin hain kumpaakin heti.

Mä hain kanssa kaikkia samalla paperilla (vanhempainraha+lapsilisä ja pakkaus). Meillä on ulkoistettu palkkis, joka ei koskaan vastaa mihinkään kyselyihin  - toivottavasti ne laittaa paperit eteepäin ajoissa - meille pitää palkkikseen toimittaa laput 3kk ennen, ne toimittaa sieltä sitten ne Kelaan ja hakee samalla firmalle korvaukset siitä että maksavat palkkaa 75 ekaa äitiyslomapäivää. En tiedä milloin voisi alkaa Kelan sivulta kyttimaan että näkyiskö siellä jotain, viime viikolla ei ainakaan Omissa tiedoissa ollut vielä mitään (paperit meni palkkikseen 14.5, että eipä tässä aikaakaan vielä ole kamalasti mennyt, mut kun oon niin kärsimätön..)

Just äsken hokasin et mähän pääsen kirjautumaan Kelan sivuille s-pankki tunnuksilla...Ja kävinkin niin siellä on vasta hakemus saapunut...Onneksi jätin omiin nimiin s-pankki tunnukset...kyllä sitä voi tulla onnelliseksi pienestä...[8D]

Äsken kävin kattomas ja hakemus saapunut- teksti oli muttunut hakemus hyväksytty- tekstiksi. Eli kahen viikon sisään pitäs paketin tulla, jipii!!!![:D][:D][:D]

Eli siis mulla oli hyväksytty vain tuo kohta äitiysavustuksesta, muissa kohdissa oli vaan, että hakemus saapunut. Niissä ilmeiseti ei pidetä niin kovaa kiirettä asian kanssa.

Miule oli ilmestynyt myönteinen päätös äitiyspakkauksesta..ja vanhempainrahasta Kirjeet-kohtaan oli tullu ilmotus, että hakemusta pitää täydentää..Että oonko työssä sillä ajalla miltä oon hakenu äitiys/vanhempainrahaa..siis daa..Tyhmii ne kyselee kelassakin..[:@]..kuka idiootti nyt hakis työssäkäyvänä varhennettua äitiysrahaa, kun lomakkeentäyttöohjeissakin sanotaan ettei varhennusaikana voi olla töissä.. 

Tänään se tuli [:)]

täytyy sanoa että monet vaatteet oli mun mielestä kivempiä livenä, all in all, kun joulu olisi [:D]

Täällä kans jännäillään milloin postista tulee lappu [:D] Viikko kulunut kelan ilmoituksesta..

Jo pakkauksen saaneet: Oliko pakkauksessa pikkuniistäjää??

Tweety: mulla on pakko olla sit kans jo lähellä.. postitettupäiväys oli 20.5.. eli päivää aiemmin kuin sulla [:D] Oottelen sitä, että pääsen pyykkäämään vaatteita samaan aikaan jokotonaolevien kanssa... [;)]

täällä odotellaan kans kovasti pakettia. Ens viikonaikana pitäis tulla viimestää.[:D]
Mäkin haluisin jo ruveta pesemään vaatteita ja juttuja mutta kun ei ole vielä tietoa et mihin ne vaatteet sit lopun viimeks laitetaan.

Äippäpaketti haettu!![:)]

Tosin kyllä siellä oli MONTA sellaista mistä oksu meinaa lentää ..

Poikamaisia oli parit,jota tuskin tulen tytöllä pitämään.
Kaikkein kamalin oli se harmaa rätti joka edustaa villasekoitehaalaria.
Eikä ne tammenterhotkaan niin ihania siinä yhdessä paidassa olleet..
Mut joo,hurjan hippimäisiä vaatteita...[:-]
Vali vali, paljon käyttökelpoistakin kyllä [:D]

ginessa, mä katoin kans sitä harmaata haalaritsydeemiä, et on ihan jonku rievun näkönen. Ilmeiseti sen asian suhteen kuva ei valehdellu[:D]
Omaa siis odotellessa...

Hehhhehheee,harmaata riepua ootellessa ja tiku ja taku [:D]
Ihanaa ku saa nauraa.[:D][:D]
Mut ei sitä omaa sulosta pienta ihanuutta voi laittaa froteen näköseen rättiin
tai perkules tiku ja taku paitaan!!
Hyi oksu [:'(][:'(]
Khihhihhiih [:D]

Ei vieläkään... [&:] Mä katoin kuvista iho kananlihalla sitä kevyttoppahaalaria... mut jospa kuva valehteli... [:D]

Äitiyspakkaus haettu ja oli siinä loppujen lopuks aika paljon käyttökelposta.. [:)] [:D]Mut oli kyl sit niitä inhokkejaki..

Muoks: tickeri viikon myöhässä.. [>:]

Mulle oli tänään posti kantanut saapumisilmoituslapun [:D] täytyy huomenna käydä paketti hakemassa kotiin kun mies on sitä kantamassa. Meidän posti sijaitsee lähikaupan yhteydessä, joten saan paketin vaikka huomenna onkin lauantai [:D]

En malta odottaa että pääsen hiplaamaan niitä vaatteita!

Takaisin