Äitiyspakkaus

Unohdin sillon ku valittelin tuosta paketista ni valittaa siitä ruokalapusta se nimittäin on koko paketin yököttävin juttu. Aivan hirvee...[:'(]

ihanasti menee maut välillä ristiin: musta se ruokalappu oli sikamakee retro!! [:D] Mutta tammenterhopuku [:'(]

No voihan räkä!
Kävin kelan sivuilla, niin se paketti on tilattu mulle vasta viime perjantaina, vaikka se on myönnetty mulle jo maanantaina. Kuvittelin siis, et ens ma olis jo kulunu se kaks viikkoo ja sen takia oon pakettia jo odotellu. Huomenna siis vasta viikko tilauksesta, että koitan nyt sitte ihan rauhassa vaan odotella[:(]

Luulin että olisin ollut enemmän innoissani paketin saamisesta, mutta ei. Äiti ja systeri kyllä tonkivat innoissaan ja huokailivat miten "ihanaa ja pientä" kaikki on [:D] Mulla kyllä oli vähän kökkö päivä enkä jaksanut innostua, selasin vaan kamat läpi ja illalla lueskelin nopeasti oppaat. Siellä se paku makaa vieläkin samoilla sijoillaan makkarin lattialla [:D] Ainoa ällötys mielestäni oli ruokalappu ja se sieni(?)kuvioinen vaate.

Makuupussi oli aivan ihana! Ajattelin että jätän laatikon, peiton ja lakanat mummolaan siltä varalta että viihdymme siellä joskus vauvan kanssa yökylässäkin. Tarvii muksua vieressä tai vaunuissa nukuttaa..

Hauskaa miten erilainen maku ihmisillä on [:D]

Mun mielestä se makuupussi on ihan hirveä, laitoin sen huuto.nettiin myyntiin.

Ja ruokalappu taas on ihana [:)]

Äh[:@]
Olin jo ihan jes, ku posti tuli ja näin paketinsaapumis-ilmoituksen,MUTTA ei se ollu äityspakkauksesta vaan uudesta puhelimesta, jonka mies tosin jo eilen haki postista, mut lappu tuli vasta tänään. Olin kyllä vähän pettynyt (tai ehkä vähän enemmänki), ku kerkes jo hetken ajattelemaan, että se olis tu.llu
Vois olla noissa äippäpakkauksissakin lähetyksissä sellanen toiminto, et pystyis seuraamaan sen kulkua netin kautta. No, maksimissaan enää viikko... Vaikka mun tuurilla menee joku 3vkoa...

Maanantaina vihdoin saan hakea paketin postista![:)] Onneks huomenna lähden käymään Turussa niin ei ärsytä niin paljon odotella.

Ihanaa, saatiin tänään paketti vihdoin :) tykkään kovasti kaikista jutuista mitä siinä oli, en oo kovin pikkumainen tollasten suhteen :D aivan ihana..isännän kans leviteltiin olkkarin lattialle koko setti ja ihasteltiin sitten..on se vaan lottovoitto olla suomalainen :)

Joo oli kyllä tosi kiva paketti[:)] no muutama ei nyt ollu tyyliltään sellainen, että kaupasta olisin itse ostanut, mutta kyllä ne menee kun ilmaiseksi saa[:D]

Viimein saapui paketti tännekkin.. [:)]
Oikeestaa kaikki oli mun mielestä kivoja.. Se leijonapotkari on vaan vähän liian keltanen mun makuun ja se ruokalappu turhan retro, mutta muuten sisältö miellytti kyllä kovasti...
Äitikin halus tulla heti töiden jälkeen penkomaan uutta pakettia.. [:D]

Kelan sivuilla luki:postitettu 4.6 Hmm, olis kyllä ihanaa jos se tulis perjantaihin mennessä[:D]
Malttamattomana odottelen...

Mun hakemukset oli viimein ilmestyneet Kelaan, rahat oli myönnetty ja pakkauksen osalta luki tilattu. Jospa meillekin se ehtisi perille asti ennen juhannusta..

Lappulappulappunen!!! Wihuu! Nyt pitää vaan eka odottaa, et ruoka valmistuu, syödä ja sit lähtee hakemaan [:D][:D][:D]

Nyt on paketti haettu. Pussilakanasta en niin tykänny, ihan niinku veikkasin, mut mies sano, et ihan sama onks sil nyt joskus tollanen, ehkä tottta sekin... Mun mielestä monessa oli haaleemmat värit mitä netissä olevat kuvat anto ymmärtää. Esim. ruokalapussa ja makuupussissa huomas eron heti. Mutta en siis valita. Pääosin oli pakkaus mieleinen, muutamaa ällötystä (mm. ruokalappu) lukuunottamatta.
Ginessa, kuvittelin myös sen harmaan ohuen haalarin viel kamalammaks mitä seoli. Että ehkä sitä kuitenki tulee edes vähän käytettyä=)

Ainii, se valkonen haalari on mun mielestä vähän outoa kangasta, sitä tuskin tulee pidettyä..
Mutta se harmaa ei ollu ollenkaan niin hirveä kun kuvittelin teidän muitten reaktiosta... [:D]

Mulla on noita makuupusseja jo kolme ja äitiyspakkaus vielä tulematta! [:D] Oon kirppareilta niitä vuosien varrella ostellut ja ne on olleet koirilla käytössä jonkun verran (siis makuualustoina). Kaikki ovat siistejä, ehjiä ja karvattomia, joten aion käyttää tulevalla vauvallakin. [:D] Yksi noista pusseista on vuoden '89 mallia, sama pussi oli mun pikkuveljellä aikoinaan!
Olisi ihanaa löytää jostakin oman vuoden pussi, mutta ne taitaa olla jo museotavaraa! [;)]

Minusta koko paketti on ihan käyttökelposta tavaraa, ensin kauhistelin niitä oransseja potkuhousuja et aika räikeet mut köyhästä perheestä ku oon lähtösin ja nirso kaikesta niin kyl mä aion joka vaatetta lapsellani pitää. [;)] Näin myös mies ajattelee.

Miu, se pussilakana on tosiaan munki mielestä yökkö, mut miehen mieliks en sitä nyt pistä myyntiin. Sitä vaan, että jos et aio sitä käyttää niin laita huuto.nettiin myyntiin, mun mielestä joku pyys lähtöhintana siit joku 15e ja sitä oli jo useampi huutanu, eli kysyntää ilmeiseti on. Pääsisit rikastumaan[;)]

Pakkaus saatu ja tän vuoden mallia...[:D]

Aika kivan näköisiä kaikki ja mäkin tykkään siitä nallelakanasta....Sopii hyvin pinniksen nalleaiheiseen suojiin...

ei siinä oikeastaan ollut ihan kamalan yökköä kuin se syöntisuoja mikä lienee...En tykkää sellaisista kuvioista ollenkaan...Mies tykästyi siihen oliks se nyt vaalea body jossa on tikku-ukkoja...

Takaisin