Äitiyspakkaus

Huomasitteko ilmoituksen tästä...?Ilmankos uudessa pakkauksessa ei oo sitä vanhaa helistuntä...
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomalaisen+klassikkohelistimen+valmistaja+lopettaa/1135256823802
 
Vein hakemuksen viime maanantaina eli 10.5, päätös on näköjään tehty kelan sivujen mukaan jo keskiviikkona 12.5 :O Aika nopeeta toimintaa, nyt siis vaan pakkausta odottelemaan [:D]
 
Hei te jotka ootte nähny kelan sivuilta missä vaihees teiän hakemuksen käsittely menee: Niin, että tuleeko se heti näkyviin, ku kirjautuu pankkitunnuksilla sisään vai pitääkö se kaivaa jostain kymmenen eri linkin alta?
Ajattelin käydä kurkkaamassa alkuviikosta jos mulla jotain näkyis, ku ei ainakaan perjantaina ollu mitään merkkiä missään... Ja siis näkyykö vaik on lähettäny ihan perus etanapostilla vai vaan jos on tehny hakemuksen sähkösesti???
 
sen itse päätöksen näkyy sit ku on ensin asiointipalvelun etusivulla (kirjautuneena) siellä on omat tiedot, sen alla vanhempainpäivä raha ja siinä äitiysavustus. Mulla ainaki näkyi siinä et olen saanut myöntävän päätöksen ja paketti tulee kahdenviikon kuluessa postissa.
 
Tänään tuli pakettikortti postissa et saisi hakea [:)] Pitää odottaa puoli kuuteen asti et ukko tulee töistä. En jaksa yksin kantaa sitä. Melkein kymmenen kilon paketti. Kumpihan sieltä tulee, tämän vuoden vai viime vuoden paketti. Sen näkeepi iltasella.
 
Pakkohan sieltä Grenie on tän vuoden paketti tulla, nehän lähetetään samasta paikasta kaikki..
 
Heippa tuolta Syyskuun puolelta.

11.5.2010 on alettu jakamaan 2010 pakettia, joten kukakekä ei sitä ole vielä saanut, saa 2010 paketin.

Vein itse hakemuksen 3.5. Kelalle, 11.5 tuli päätös jossa luki:
"Päätös annettu: 6.5.2010 postitettu: 7.5.2010" Ilmoitus paketin saapumisesta tuli eilen. Paketti on 2010[;)]
 
Kävimme ukon kans hakemassa paketin [:)] Aivan ihania vaatteita. Paljon kaikkea hyödyllistä.
 
Kävin maanantaina (17.5) viemässä paprut kelaan ja ne oli samana päivänä jo päätöksenki tehny.. [:D] [:)] Saa nähä tuleeko pakkaus jo tälle viikkoa.. [:D] [:)]
 
Laitoin myös netissä hakemuksen, ja jo eilen luki, että paketti postitettu. Aloin toivoa, että sen saisi jo tällä viikolla, mutta Mamma_76 olikin mennyt melko pitkään ennen kuin se lopulta oli tullut... ei ehkä Wimppu siis kannata vielä tällä viikolla odotella [:@]
 
Nyt ottaa pattiin...Arvatkaa pääsenkö pankkitunnuksilla kattomaan omia juttujani Kelasta...No en ku tunnukset on miehen nimissä...JA toisten tietoja ei pääse katsomaan...Nyt saa sit odottaa Kelan hidasta postinkulkua et tietää mitä on tulossa ja milloin...[:'(]

Ois vissiin pitänyt laittaa jurputusosioon mut kun viittaa tähän niin paljon...[;)]
 
Jeps,nyt tuli kelan sivuille päätös että äippärahat tulloo ja pakkaus tulloo jeeeeee.[:D]
Sitten vaan oottelemaan [:D][:D]
 
Tulis jo! Tulis jo! En malta odottaa [:D]
Ajan kohta Kankaanpäähän hakemaan sen itse [&o]
 
Mäkin käyn joka päivä kattomas, et joko siellä lukis jotain juuta kuin "asiakirja saapunut". Mut jossain luki et keskimäärin menee käsittelyssä pari viikkoa, että saan varmaan dotella viel, ku perillä se on ollu viime pe.
 
Mä vein kelan omaan postilaatikkoon hakemuksen 10.5 jolloin se näkyy siellä että on kirjattu,koneelle ne oli saaneet sen vasta 18 pv että asiakirja saapunut.
19.pv siellä oli päätös rahasta ja pakkauksesta !![;)]
 
Grrrr... mä sain eilen Kelalta päätöksen noista äitiysrahoista ja suututtaa vähän, kun ne lasketaan vuoden 2008 tulojen mukaan, jolloin mun tulos ovat olleet noin 16% pienemmät, mutta ei sitä he....vetin 20%, joka vaaditaan, jos haluaa hakea 6 kuukauden perusteella.

No kai siihen pian sitten tottuu - ei vaan ole rahaa shoppailla niin paljon. Täytyy vaan nyt jo alkaa säästää rahaa matkakassaan ens keväänä, jolloin ehdottomasti haluan jonnekin reissuun, kun vauvelikin on jo vähän kasvanut [8D]
 
Ootte kyllä immeiset nopeesti saanu nuo päätökset..mie vein paperit kelalle 14.5, eikä vieläkään näy kelan sivuilla muuta ku "hakemus jätetty" [:@]..ärsyttää. Todennäkösesti tää paikallinen kelan toimisto on tyriny jotain..ei ois nimittäin eka kerta.
 
Takaisin
Top