Kiitos Miu!
Kävin taas tuhlaamassa tunnuksia ja huomasin, että "hakemus saapunut 1.6." kuinkahan kauan sitten täytyy lappusia odotella?
Tänään soittivat kelasta ja kysyivät lisätietoja hakemukseen liittyen. Täytyy myöntää, että en ihan tarkkaan tajunnut mitä ne niinku kysy. Kysyivät, että aionko olla töissä äitiysloman alkaessa vai virkavapaalla. Minä kun olen ymmärtänyt, että äitiysvapaalle jäädään aina viim. 30 arkipäivää ennen la:ta, niin hain toki äitiysvapaata työnantajalta. Olisin muutenkin lomalla tuossa n. 30pv ennen laskettua aikaa ja saan ensimmäiset 72 arkipäivää palkkaa äitiyslomasta, niin enköhän sitten saa samat rahat kuin jos olisin "töissä" (eli vuosilomalla). Tietääkö joku, olisiko mahdollista olla töissä äitiysvapaalla? En tiedä, nyt en ihan ymmärtänyt, pitää kysyä luottamusmieheltä vielä tuota asiaa, mutta sanoin kyllä anoneeni virkavapaata. Plääh! Mulla ei kyllä ole aivonystyröitä näihin lomakkeiden täyttöön ym.! [:D]
Lappu tulee mulle kun ollaan reissussa, pitää pyytää kavereita käymään tsekkaamassa posti muutaman päivän välein! Kuinka pian lapun saamisesta pakkaus pitäisi postista noutaa, tietääkö joku? Ja pitääks se hakea henk. koht./ tarviiko valtakirjan jos joku muu käy sen hakemassa?