Äitiyspakkaus

Tänään haettiin meillekkin paketti ja paljon oli ihan kivoja juttuja. Suosikit mulla on toppahaalari, harmaat ja harmaaraidalliset puolipotkarit, raidallinen body ja se pyyhe (ihanan pehmeä)...Inhokkeja taas ne oranssiraidalliset potkarit (tuli ihan mieleen joku liikennemerkki!) ja nallepussilakanat. Myös se tikku-ukko body oli vähän ööh, ei niin mieleinen. [:)] Mutta eiköhän noita tule kaikkia käytettyä ja sitten pistää kiertoon, kun jäävät pieniksi. Nallelakanatkin säilytän ihan siksi, koska minulla on omanikin vielä tallessa. Saa lapsi säästää ne vaikka sitten omalle lapselleen![:D] Ja tuo nallekuvio näyttää siltä, että se on varmasti lapsen omaan mieleen, vaikka äidin mieleen ei olekkaan...
 
Onpas meillä tosiaan makuja joka lähtöön. :D mun mielestä ne oranssit vaatekappaleet on ainot todella hauskat ja söpöt. Muut ihan neutraaleja, menettelee ja mulle kelpaa. 
 
Onko joku saanut ylimääräisen pakkauksen? [8|] Mun pakkaus on ilmeisesti eksynyt jollekkin toiselle kun ei näy [&o]
 
Kyllä nyt kyrsii.. :(..lajittelin eilen äitiyspakkauksen vaatteet pesuun, ja avasin kaikista bodeista ne painonapit..eiköhän miun tuurilla just lempparibodysta (oranssi missä kirahvi) hajos se perhanan painonappi [&:]..jäi ne napin osat toisiinsa kiinni. Miun onnettomilla käsityötaidoilla ei sitä vaihdeta..ärsyttää..Pitäsköhän lähettää takas Reimalle, että mitä shittiä ne oikein laittaa sieltä [;)]
 
Tääläkin vielää odotetaan lappusta saapuvaksi... Tulisi nyt tänään, niin olisi mukava "lahja" huomiselle [:D]
 
2 viikkoa tuntuu todella pitkältä ajalta, kun odottaa pakkausta, I know [:D] Mutta kyllä se sieltä tulee, uskokaa pois!!!
 
Kiits Miu82 tänne vaa kaikki almut [:D]

Kusti polkee nyt vaa sitte vauhdilla jotta saan pakkaukseni [:@]
 
HP mun pakkauksesta jäi yhdestä bodysta samalla lailla nepparit kiinni toisiinsa. Vein postiin ja lähetin asiakaspalautuksena takaisin reimalle, osoite löytyy ainakin siitä lapusta missä luetellaan mitä kaikkea pakkaus sisältää. Muistat vaan laittaa omat yhteystiedot mukaan...mulle tuli uusi body hajonneen tilalle viikossa...
 
Musta tuntuu että posti on hukannut mun lappusen tai laittanu väärään laatikkoon tms...hih, vaikka varmaan on ihan ajallaan sitten loota tulossa.
*huokaus* ensi vkolla jännitys jatkukoon...
 
Oukei..kaipa ne vaihtaa ton bodyn vaikka kerkesin pestä sen..? Pitää laittaa maanantaina takas toi, kivahan tuo ois ehjänä saada :)
 
Pakkaus kotiutui tänään [:D]  4.6 oli päätös, eli reilussa viikossa siitä. Äkkiseltään ei löydy inhokkeja, varmaan kaikkea tulee käytettyä, paitsi että 60-senttisiä taitaa olla jo kaverilta saaduissa niin paljon, että runsaudenpulaa on niistä valita jotain päälle.
 
Mulle ei kyllä ihan heti mennyt jakeluun miten se kasattava kestovaippa toimii. Ne liinat oli ihan kamalan paksuja, sinne kuoren sisään ne ilmeisesti jotenkin pitää taitella [8|]
 
Lila: Juu ne taitellaan kuoren sisään, pehmenevät kyllä pesussa hyvin. Ja taittelusta siellä on ohje mukana. Ohje on siinä pussissa missä on hammasharja ym.[;)]
 
Mulla kans oli tilattu pakkaus 4 päivä.Mutta vielä ei oo näkyny. Josko se tänään olis??? Postin tuloa saa vielä odotella hetken aikaa...
 
Jipii ja tänäänhän se tuli tännekki!!!
Aivan ihania vaatteita kaikki!!! Tämä mamma ainakin ihastui niihin kaikkiin ensi silmäyksellä!
 
Dodii Kusti se polki vihdoin tämänkin luo ja toi paketin [:D]

Kivoja vaatteita, paitsi ehkä ei tammenterhopuku ja sit se ruokalappu.. [&:] Mutta, päällisin puolin ihan loistava paketti ja mieskin oli ihan ihmeissään kuinka paljon tavaraa! Kyseli siinä sitten että mitäs siellä on isille.. [;)]
En tiiä jos sitä tekis sittenki sen isyyspakkauksen vaikka hän siitä kieltäytyikin talvella kun kysyin..
Onko joku jo tehnyt? Mitä ootte siihen laittanu? otteko jo antanu? reaktioita? [8|][:)][:D]
 
minä tein isyyspakkauksen ja annoin sen miehelle samana päivänä ku ite sain äitiyspakkauksen [:)]

laitoin sinne
kirjoja vauvan hoitoon liittyen
guns n' roses bodyn (miehen lempi bändi)
kylpypyyhkeen ja ankkoja [:D]
sellaisen aineen jota voi laittaa kylpyveteen
tuttipullon + tutteja (paketti missä on kaks ensi tuttia)
energia juomaa 2tlk
gifu (sisu) horna-pastilleja 2pss
kaks suklaapatukkaa

meillä ainakin mies tykkäsi paketista [:)]
 
Mulle on paketti saapunut! Tosin se on eri kaupungissa kuin minä, joten ajattelin kiirehtiä postiin viemään valtakirjaa tutulle, että kävisi please hakemassa sen minun puolesta ja toisi mulle vkl kun on tulossa tänne! [:)]
 
Sain paketin ja olin kyllä mielissään [:)]

Vähän jännän oloinen se valkoinen oloasu tai mikä onkaan, mutta varmaan vauvan mielestä mukava [:D] Tammenterho-paita menettelee, mutta minusta se näyttää vähän enemmän tytön paidalta, joten saa nähdä tuleeko käytettyä. Kevyttoppapuku oli vähän pliisun värinen, mutta varmaan ihan käyttökelpoinen. Tuntuu kyllä että vauveli hukkuu siihen toppapukuun, pitää katsoa pitääkö tässä välissä hommata joku puku. LA on loppukuusta, joten alkuun menee varmaan fleecepuvulla ja semmoisella "tuulipuvulla", jotka saan siskolta. Kuulemma vasta pakkaskeleillä tarvitsee toppapukua kun rattaat on monesti niin suojaisat tai siis ne vauvojen kopat ja makuupussit.
 
Takaisin
Top