Äitiyspakkaus

Mä sain kelasta vaan lisäselvityspyyntöjä, en päätöksiä. halusivat tietää, mitä teen ajalla 20.7.2010-30.5.2011 [8|]Noh, olen varmaan äitiyslomalla, en töissä!
Toinen oli, eli tarkoittaa ilmeisesti että saan menemään läpi 6kk tulot, koska haluavat palkkatodistuksen ajalle 1.1-30.6.2010. Eilen vein töihin sen ja nyt toivon että toimittaisivat sen palkkikseen ja he sieltä kelaan.
 
Mäkin tuulettelin vähän liian aikaisin, että voisin saada pakkauksen piakkoinkin, niin soitin vielä Kelalle tänään noista raha-asioista, ja kysyin samalla, milloinkohan sen paketin saisin. Tänään siitä vasta lähtee tilaus Reimalle, joka sitten postittelee sen.
 
^Mulla näkyy kelan sivuilla, että laitettu tilaukseen 14.5 eli kai se sinnekin päivittyy sit, et koska tehty tilaus ja koska vain pelkkä päätös.
 
Myönnetty 19.05.2010 ja postitettu tänään päätös! JIIHUU!! [:D] Nyt toivotaan, että pakkaus tulis hetikohtapian!!! [8D]
 
Myönnetty 12.05.2010

Maksut/Tilaukset
Maksupäivä/Tilauspäivä Määrä
14.05.2010 1 Pakkaus tilattu



tuollainen on mulla kelan sivuilla. Tänään ei ainakaan näkynyt vielä lappua postilaatikossa [>:]
 
...mä joudun varmaan kohta tilaamaan uudet pankkitunnusluvut, kun tuo Kelan sivujen kyttääminen alkaa olla ihan addiktio..

Vein maanantaina hakemukset, tänään iltapäivällä oli ilmestynyt omien tietojen alle vanhempainpäiväraha. Mutta siinäpä se, ei mitään muita tietoja. Ilmestyykö se äitiysavustus kohta tuon vanhempainpäivärahan alavalikoksi vai omakseen?
 
Tweety, mäkin mietin, et kohta pitää tilata uus avainlukulista, MUTTA sit tajusin, et mulla on yks tili aktiassa ja siihen verkkopankkitunnukset ja niillä ei muutu avainlukulista ollenkaan. Eli sen kautta oon nyt sit käyny päivittäin kyttäilemäs, eikä tarvi miettiä koska loppuu tunnukset[:D]
 
Siis mulla ainakin lukee siel se vanhempainpäiväraha ja sitä ku klikkaa niin aukee se, että "asiakirja saapunut"-kohta.
 
Mulla tuli paketti postissa kuuden pvän päästä siitä, kun laitoin hakemuksen netissä menemään, olin ihan yllättynyt tosta kelan ripeästä toiminnasta, mutta välillä näinkin[:)] ja tossa välissä oli viel helatorstai ja viikonloppu, et arkipäivis laskettuna meni sen kolme päivää...
 
Mä oon varma, että postilappu tulee just 1.6 ja vanhaan osoitteeseen ja sitten se hukkuu enkä saa pakkausta ollenkaan! Joo pitäähän sitä jostain stressata muuton lähestyessä[:D]

Ei millään malttaisi enää odottaa!
 
Mulla luki sillon et paketti tilattu 7.5 ja postin noutolappu tuli 11.5. , eli kaksi päivää sen jälkeen kun kela oli sen mulle tilannut, viikonloppu kun oli siinä välissä..
 
Ginessa mä ajattelin kanssa, että tuo postitettu tarkoittaa, että pakkaus on postitettu, mutta tosiaan, kun soitin eilen Kelaan, niin selvisi, että päätös on postitettu kotiin kirjallisena ja tilaus oli vasta laitettu Reimalle [:@]

Ai niin tuosta Kelan toiminnasta piti myös sanoa, että kun olen sinne muutamaankin kertaan soittanut, niin olen saanut ihan älyttömän hyvää palvelua [:)]
 
Jaa, no.. eipä sillä kiire oo[;)]
Kunhan tulee sit aikanaan.
Nyt onkin kiirus viikonloppu taas..kattoo ehtiikö hirveesti kommentoida [;)]
 
eilen myönnetty äitiysraha ja pakkaus minulle. sitten vaan odottelemaan koskas sieltä mahtais tulla paketti. oi jännää ihanaa kivaa.
 
No niin, nyt mullekkin on ilmestynyt vanhempainpäivärahan lisäksi myös äitiysavustus ja lapsilisä tuonne Kelan sivuille!

Kaikissa on hakemuksen saapumisaika 17.5, nyt sitten odotellaan päätöksiä... Tai lähinnä päätöstä äitiysavustuksesta, sillä haen päivärahaa 6kk tulojen mukaan enkä pysty vielä toimittamaan palkkatodistusta.
 
Myönnetty 21.05.2010

Maksut/Tilaukset
Maksupäivä/Tilauspäivä Määrä
21.05.2010 1 Pakkaus tilattu


Jee!
 
Äskön kaveri haki mulle 2010-pakkauksen postista [:D]

Osa vaatteista on ihania, osa todella järkkyjä [:'(]
 
Takaisin
Top